piątek, 15 maja 2015

Pastel casual


            Tydzień w pracy mam bardzo stresujścy dlatego aby trochę się wyciszyć postanowiłam ubrać się w delikatne pastele. Odnosnie takich odcieni muszę przyznać że zaczęłam je nosić dopiero od zeszłego roku. Może sugerowałam się zawsze tym co mówiła moją mama iż róże i inne bladości sa dla babć. Dzięki za to że czasy i moda się zmieniają oraz nasze gusta. Każdy teraz ubiera to w czym dobrze się czuje. Cudownego weekendu Wam życzę!










 
    Cardigan , pants - Zara
    Top - Benetton
     Bag- Bocage
    Shoes - Vices
    Earings- H&M
    Bracelet- vintage

13 komentarzy:

  1. Lubię lato i pastele. Świetnie skomponowałaś swoją kreację. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny strój, pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely look,I love pastel clothes,I think its a very nice style,so beautiful and amazing pictures,xoxo.

    Cake Interruptted

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the pastel combination, so romantic!
    kisses...



    zapatosrojosmoda.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię taką kolorystykę! świetne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo swoich latek nadal bardzo lubię pastelowe kolorki :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfit! I love the pastels and the pictures. :D

    http://perlasancheza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatnie i świeżo prezentujesz się w pastelach.

    OdpowiedzUsuń