czwartek, 20 sierpnia 2015

Geometry



      Witajcie moi drodzy! Po ostatnim poście pewnie myśleliście, że zaczną pojawiać się u mnie tylko wyłącznie jesienne stylizacje. Nic bardziej mylnego , do Angers wróciło lato i cieszę sie bardzo z tego powodu. Kolorystyka mojego ubioru jest dla odmiany biało - czarna, jednakże aby nie było nudno wybrałam ciuchy z geometrycznymi nadrukami. Zapraszam serdecznie do oglądania, w tle zamek w Angers ;-)













                            Top - Grain De Malice
                            Skirt - Camaieu
                            Bag - Mango
                            Sandals - Closer by Chaussea

66 komentarzy:

  1. Pięknie! Mieszkasz w cudownym miejscu, ach tylko zazdrościc ♥ Zamki kocham, uwielbiam, miałam przyjemność zwiedzić prawie wszystkie nad Loarą ..wspaniałe :)) Całe szczęście, ze lato jeszcze powróciło, ufff..już się bałam ze tylko nakrycia i swetry nam zostaną :) miło ogląda się Twoje zdjęcia, wyglądasz wspaniale, zestawienie biel i czerń to klasyka i jakże mogłoby mi się nie podobac?? Świetny print na spodniach, mega buty i ten biały letni top, całoć śliczna lubię takie wygodne stylizacje! Wyglądasz świetnie! Fantastyczne zdjęcia kochana ♥

    życzę miłego i słonecznego, zbliżającego się weekendu :***
    Pozdrowienia z Gdyni :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, za bład...nie wiem czemu napisałam spodnie??!!!! Wybacz kochana, oczywiśce miałam na myśli spódniczkę!! Chyba jeszcze się położę hihih :D
      Buziaki!!

      Usuń
    2. Dziękuję Asiu! Polska też jest piękna i warta zobaczenia. Mój Gabriel nie był nigdy na północy Polski i jest bardzo ciekawy tego regionu,będe musiała kiedyś mu pokazać ;-)

      Usuń
    3. Pewnie, ze Polska tez jest piękna! Kochana jak będziesz w Trójmieście zapraszam na krótką podróż po tych wspaniałych miastach :)) Własnie zmotywowałas mnie do przygotowania postu o moim mieście :) myślałam już o tym, ale teraz mam większą motywacje :*** dziękuję ! zbieram się na zakupy i spacer z aparatem..może uda mi się samej zrobić kilka fajnych zdjęc :)

      PS jakie cudne imię - Gabriel ♥ pozdrowienia :**

      Usuń
    4. świetny pomysł, miłego dzionka kochana :-***

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, pasuje do Ciebie. :)
    Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty, własnie takich mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  4. gorgeous! You look so good in white and the skirt goes well :D

    the heels are very pretty also!

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Bluzka pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale jak zawsze, uwielbiam Twój styl :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie stylizacje ze spódnicą,sama chętnie takie stylizacje wykorzystuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A wonderful and stylish look indeed. Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz! Spódniczka bardzo mi się podoba :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam napisać: jaka genialna spódnica! Po chwili dojrzałam wymarzoną torebkę i sandałki, w których się zakochałam i stwierdzam: wszystko mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. . Całość klasyczna ale także ciekawa.Bluzka ma fajne wstawki, a buciki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegant and beautiful! Love the Shoes <3

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. This outfit is so classic! I am always a fan of black and white and the print is gorgeous!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  14. I really love your outfit !!!
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great skirt!
    xx

    www.theblackblush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ¡Un look bonito y elegante!!! Las fotos son preciosas.
    Buen fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Very cool but chic outfit! Love your sandals! :)
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this whole outfit! Especially love the print of that skirt!

    www.rosyoutlookblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. love this outfit my dear, you look stunning! :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. perfect :)
    happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. simply beautiful! Love it!
    Have a nice day! :)
    new post on WHITE JOURNAL
    WHITE JOURNAL by Marissa Abigail

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna klasyczna stylizacja :)
    spódnica rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna spódniczka i sandałki:):*

    OdpowiedzUsuń
  24. Geometryczne wzory na spódnicy fajnie współgrają z wykończeniem bluzki na ramionach!!! Szaro wcale nie znaczy nudno :). Poza tym, piękne plenery dziś pokazujesz!!! Uwielbiam zamczyska :D!

    OdpowiedzUsuń
  25. super połączenie! wyglądasz przepięknie!!!
    jako zwracająca na każdy detal kobietka, pragnę zauważyć, że ten fiolecik na pazurkach jest przecudowny!!
    jaki to lakier ?? I ten kolor szminki jest mega, bardzo pasuje do Twego chłodnego typu urody (pani lato ) !!!
    Stylizacja bardzo mi się podoba!!!!!

    udanego weekendu kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ines :-) Lakier jest hybrydowy a pazurki wykonała moja córka :-)

      Usuń
  26. So chic Alice! Your high waisted pencil skirt is super cute and you look very classy! Much love! Baci,
    Coco et La vie en rose fashion blog - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful dear I love this stamp
    Kiss
    Admaiorasemper.website

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna spódniczka i odlotowe buciki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodnica ma bardzo ciekawy wzor, pasujacy do bluzeczki tam widac tez geometryczne wzorki. Zamek w tle cudowny!

    Pozdrawiam Alicjo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również przesyłam pozdrowionka :-)

      Usuń
  30. Tak troszke spokojniej, ale bardzo ładnie, Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  31. You look so chic dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/looney-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny elegancki zestaw. Spódnica cudowna!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. It's a very pretty outfit.. looking great in it! :)

    And I love those white strappy heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice style! And love the pics!

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Love this look, so simple yet elegant!

    Raqda xx│RAYDANT

    OdpowiedzUsuń
  36. Cute outfit, I love the location :) xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny top, torebka oraz spódniczka o bardzo ciekawym wzorze. Podoba mi się tło, przepiękny zamek! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I really like that skirt....you look totally perfect!!!!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń