sobota, 15 sierpnia 2015

Soufeel & candy girl


 Witajcie moi drodzy! Każdy narzeka teraz na upały -,ale ja nie, gdyż dzięki pięknej pogodzie zawsze można wybrać się gdzieś aby robić zdjęcia. Tylko pomyślcie o jesieni i o czajeniu się kiedy deszcz sie skończy ;-) Dziś postanowiłam założyć coś mniej codziennego a jednocześnie bardzo praktycznego. Pewnie pomyślicie jak wyższe obcasy mogą być praktyczne - a jednak ,bo są bardzo wygodne. Kiedyś widziałam panią fryzjerkę na ok 13 cm szpilach i muszę przyznać , że wyglądała świetnie . Podziwiam takie kobiety za 8 godzinne poświęcanie się, Do mojej cukierkowej stylizacji dołączyłam śliczną bransoletkę z firmy SOUFEEL , która kolorystycznie współgra z całością. W tej chwili jest dodatkowa promocja dzięki której można zaoszczędzić 5 % w sklepie Soufeel ,wystarczy wpisać kod ; BLOG5. Spódniczka już kiedyś była ale z bardziej szokującymi dodatkami, dziś wygląda spokojniej :-)















                 Shirt - Mango
                 Skirt - hand made by my sister in law
                 Bracelet  - SOUFEEL
                 Clutch bag - Guess
                 Heels - Bocage www.soufeel.com/soufeel-charms/?utm_campaign=european_bloggers150401 ),

73 komentarze:

  1. Ta bransoletka niezwykle rzuca się w oczy, jest piękna i dodaje bardzo wiele do całej stylizacji. Przepiękna spódnica! Jak zwykle u Ciebie ciekawie, niebanalnie, nie sposób oderwać od Ciebie wzroku! :-) Wyglądasz niezwykle elegancko i kobieco, tak jak powinna prezentować się kobieta. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :)

    Nie lubię szpilek, zdecydowanie wolę koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw dosc spokojny, ale wesoly i piekny. Wygladasz w nim, Alicjo radosnie i bardzo kobieco:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kobieta w cudownej spódnicy ♥ ♥ ♥ piękny wzór i kolor, zakochałam się w niej <3 masz oko kochana do wyłapywania takich perełek widzę :))) suuper, całość wygląda prześlicznie !! Uwielbiam Twój styl i zawsze z niecierpliwością czekam na każdą kolejną odsłonę. Bransoletka idealnie komponuje się z Twoją propozycją - kolorystycznie i charakterem :) W takich odsłonach przypominasz mi odrobinkę dziewczynę ubraną w stylu pin-up :)) myślę, ze super byś tak tez wyglądała :)

    PS cudna torebka i szpilki !!!

    Kochana, pięknego weekendu Ci zyczę ♥ moc buziaków :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,dajesz mi wielką motywację:-) Miłego weekendu :-***

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz w tych kolorach,naprawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń
  6. You look great dear! Love that skirt

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/summer-thing.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle zachwycjaco wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely post, have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie i ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Un look muy bonito, los zapatos son preciosos y el tacón ideal.
    ¡Feliz domingo!!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się Twoja spódnica, świetnie na Tobie leży! Chociaż nie wiem, czy sama odwazylabym się ubrac cos w takim kolorze :)
    Miłego wieczoru! zaczytana-oczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny zestaw, śliczna spódnica i fajnie, że tak zawiązałaś bluzkę, zawsze to coś innego :) bardzo podobają mi sie Twoje buty! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz kochana! bardzo mi się podoba cały ten look :) spódniczka jest rewelacyjna, bransoletka również, też mam :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. the bracelet is so pretty! Loving the print on the skirt too!

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna spódnica i ma świetny wzór.
    Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie narzekam na upały. Dla mie takie lato mogłoby trwać cały czas, no może z małymi przerwami :-)
    Śliczna spódnica .

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica mnie naprawdę urzekła, piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Really stylish look, greetings!

    OdpowiedzUsuń
  20. super torebeczka i buty :-) fajnie wyglądasz w tej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  21. oh wow, you look so girly and elegant my dear!! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny zestaw! Nie mam się czego uczepić ;) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie ujęte detale! Spódnica robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mieszkasz bardzo blisko mnie.. Ciekawa spudnica :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mieszkasz bardzo blisko mnie.. Ciekawa spudnica :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo romantycznie i dziewczęco tu wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja spódnica ma bardzo ładny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałą spódniczka i bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. You look so pretty in this pink skirt and this bracelet by Soufeel. The bracelet, shoes, and bag all match so perfectly. Beautiful post!


    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Very cute skirt! Looks great on you! :)

    Pretty accessories too! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja :*
    Buty niezbyt mi przypadły do gustu, ale reszta naprawę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I LOVE that skirt! The colors are so pretty!

    www.rosyoutlookblog.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jak pięknie z klasą! jestem pod wrażeniem :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna ta bransoletka :) Jednak spódnica najbardziej mi się podoba :) Pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. You are looking adorable! That skirt is so nice!

    RedLip&Love

    OdpowiedzUsuń
  36. Gorgeous outfit - I love the print on your skirt :)

    bloggerThe Belle Narrative

    OdpowiedzUsuń
  37. Gorgeous look! I love your skirt<3

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful skirt

    New post :
    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  39. What a adorable Skirt! Again a beautiful Outfit :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódnica ma piękny wzór, ale u mnie ta długość by się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Hi dear
    Good pics
    Take part in the geveaway on my blog!
    I would be very glad to see you!
    http://defishencia.blogspot.ru/2015/08/jollychic-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz tak "świeżo" bardzo udana stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna spódnica, obok ołówkowej to mój drugi ulubiony krój.

    OdpowiedzUsuń