poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Three colors


     Witam Was serdecznie w ten piękny dzień , choć zapewne wielu z Was nie czuje zbyt wiele radości gdyż od jutra koniec wolności ;-) Zastanawiałam sie ostatnio co najbardziej zwariowanego zrobiłam przez okres ostatnich miesięcy i parę rzeczy się uzbierało. O zawodowych sprawach mówić tu nie będę, natomiast muszę się przyznać, że parę tygodni temu poszłam z moją rodzoną córeczką na dyskotekę. W życiu bym nie pomyślała że z własnym dzieckiem można tak się świetnie bawić i zamierzam to kiedyś powtórzyć :-) Zaznaczyć muszę że dziecko moje ma 18 lat skończone.         Muszę się również przyznać do pewnego tchórzostwa....Tydzień temu byłam na typowym francuskim weselu, daniem głównym było prosię z grilla. Przed podaniem tegoż mięsiwa na stół kucharz wszedł na salę z tacą a na tacy był owędzony łeb tego prosiaka. Każdy musiał go pocałować! Panna młoda stchórzyła,parę dam również ,między którymi byłam i ja .Śmiałam się i uciekałam przed tą biedną świnką...A Wy jakie macie ciekawe doświadczenia z okresu letniego???
     Odnośnie stylizacji  , rozpisywać się nie będę bo wszystko widać, miłego dnia kochani!













    Shirt , skirt -Pimkie
    Bag  - Guess
    Heels  -Vices
    Earrings - Grain De Malice

74 komentarze:

  1. świetne połączenie! paski, granat i czerwień - idealnie ze sobą współgrają :)

    super,ze masz taki świetny kontakt z córką i chciała, żeby z mamą iść na dyskotekę - ja sobie nie wyobrażam z moją iść, aczkolwiek musiałoby to byś świetne doświadczenie :D
    buziaczki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. such a navy girl look, i love it!

    theleeday.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica, rewelacyjnie Ci w tej długości, zachwyciłam mnie ta styllizacja, szczypta czerwieni dodająca pikanterii całemu zestawieniu jest mega cudna! Co za torba - Guess jest boski <3 szpileczki przesliczne.

    Fajna sytuacja z tym świniakiem, wiesz, chyba bym podobnie zareagowała :)
    a dyskoteka? rewelacja, super pomysł, muszę tez kiedys wypróbowac :) widziałam tu Twoją córkę i podejrzewam, że brali Was za siostry :D piękne kobiety <3
    Nie miałam takich fajnych przeżyc jak Ty, tzn mało szalonych.ale czekaj jak tylko coś się zdarzy to opiszę szybko :D

    Miłego dnia !!!
    Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the pops of red from the shoes and bag! Really cute tassel earrings too!

    Prudence
    www.prudencepetitestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie, wyglądasz bajecznie! Torebka jest niesamowita!! , bardzo podobna krojem do popularnych Michaela Korsa , którą mam i ubóstwiam! haha , look - cudny! , Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już obserwuje i liczę na rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze wyglądasz tak pięknie, stylowo <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. This is such a classic look! I love the navy paired with the pops of red!

    www.rosyoutlookblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Very gorgeous, love the hints of red!

    RedLip&Love

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty zaproponowałas córce dyskotekę czy ona Tobie? Z pewnością super fajne doświadczenie.
    A stylizacja świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciwie to decyzja byla obustronna, ona mi kiedys zaproponowala -ja nie mialam czasu. Zatem w tym miesiacu ja zasugerowalam ze z nia pojde :-)

      Usuń
  12. przepiękne połączenie :) torebka - cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja , pierwsza klasa ! Torebka jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Always a fan of the red/white/blue! Coincidentally, also the Dutch colours.. together with orange! ;-)

    Love those red heels... looking gorgeous! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię motyw marynarski, a Tobie te kolory bardzo pasują. :-) Ładnemu jednak we wszystkim ładnie więc absolutnie mnie to nie dziwi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. What a lovely look! Great colour combination!

    RAYDANT Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie się to wszystko komponuje :) Podoba mi sie takie połączenie: grant + biel + czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taką klasykę i elegancję,Stylizacje są wyjątkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing!! that's a lovely color combo :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie wygladasz, Alicjo w tym klasycznam placzeniu czerwieni, granatu i bieli, sliczne masz szpilki i torbe:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe połączenie pasków z czerwienią:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Eine sehr hübsche Kombination. Mir gefallen die Farben besonders gut. Streifen trage ich auch gern.

    LG Sabine - Bling Bling Over 50

    OdpowiedzUsuń
  23. Que bonito outfit , me gusta cada prenda y detalle de él !!
    besos y buena semana
    http://nohayedadparalamoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Alice, pięknie Ci w tym zestawie , wszystko jest świetnie dopracowane a szpileczki to istne cudo ! Pozdrawiam Cię serdecznie
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  25. These colors are a perfect match! Love your shoes! ;)

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfect combination of these colours

    OdpowiedzUsuń
  27. Perfect combination of these colours

    OdpowiedzUsuń
  28. Alunia nogi pokazuj a nie je chowasz w kiecce:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne połączenie granatu i czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. love the look dear!! perfect!

    Besitos
    Bego
    Tenemos nuevo post!
    Simply 2 Wear
    Facebook
    Blogloving

    OdpowiedzUsuń
  31. Love this girly look, you are fabulous !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie zestaw idealny. Uwielbiam ciuszki w tym kolorze oraz paseczki :) Całość prezentuje się wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te 3 kolory pasują do siebie idealnie!!!!
    P.S. Alicjo!!! Masz dorosłą córkę?!!! Wierzyć się nie chce, bo wyglądasz mi na 30-parę lat!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, myślę że to zasługa tego iż w życiu nigdy nie paliłam papierosów..

      Usuń
  34. Uwielbiam połączenie granatu z czerwienią. Torebka zjawiskowa <3

    OdpowiedzUsuń
  35. I always loved the combination of red, white and blue. It always felt very classic to me. You look utterly beautiful and very elegant in this outfit. I really like the skirt and the striped top...such a perfect pairing!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. I love red and blue together! So nice! You look great!

    Danielle
    http://www.blushblossom.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzy najbardziej kobiece, klasyczne, uniwersalne i poniekąd ekskluzywne barwy - przynajmniej według mnie! Ich połączenie zagwarantowało ponadczasowy zestaw, który po prostu uwielbiam ♥ WOW!

    OdpowiedzUsuń
  38. alle super, że potrafisz bawić się tak ze swoją córką :) niespotykane :D
    a co do tej świni, to pewnie też bym stchórzyła :P w życiu nie byłam na weselu z taką atrakcją ^^
    super połączenie ♥ uwielbiam paski, tak samo jak czerwień <3
    również cudowna torebka :3
    3maj się ^.*
    +zaobserwowałam cię na g+ :*. zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? <3

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne połączenie :) A najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Such a gorgeous shoes and skirt, Alice!!!! Lovely photos my dear friend! Hope you're having a great week!
    www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  41. This is such a classic pairing and elegant look.
    xoxo
    Ramona

    http://www.ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię połączenie czerwieni z granatem. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  43. oh i love this look, great colours

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Beijing, Hawaii, Provence...

    OdpowiedzUsuń
  44. A to przygody...
    Mnie ciągle się też coś przytrafia...
    Biedna świnka... Zawsze mi żal, jak widzę na weseliskach pieczone prosiaki :(
    A na dyskotece pewnie wyglądałaś, jak siostra córki. :)
    Zestaw przypadł mi do gustu. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  45. oh i love it

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Provence, Beijing, South Africa...

    OdpowiedzUsuń
  46. You look so beautiful in this red and blue striped outfit! Love the shoes especially!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz fajny styl, podoba mi się. Brawa za mocne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  48. te 3 kolory świetnie się ze sobą połączyły :) jestem na TAK
    zapraszam do mnie- http://claudinnee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń