niedziela, 20 grudnia 2015

Baroque theme



              Czy u Was , przed świętami ,jest tak samo krucho z czasem jak u mnie? Przyznam szczerze iż cieszę się, że prezenty dla bliskich zamówiłam przez internet, bo w tej chwili nie miałabym na to czasu.Z ubieraniem choinki zwlekam na ostatnią chwilę... Również dzisiejszy post jest bardzo szybki. Motywem przewodnim jest szalenie modny w tym sezonie barok którego namiastka pojawia się na mojej spódnicy.Aby nie było nudno-przełamuję trend i wprowadzam do tego trochę gotycką koszulę. Historię tych dwóch okresów uwielbiam i cieszę się że mogłam je ze sobą połączyć we współczesnym ubiorze.Trzymajcie się ciepło kochani :-)











                                          Shirt, skirt -Dresslink
                                          Heels- DeeZee

87 komentarzy:

  1. Fajnie i faktycznie ,,barokowo"! Wyglądasz niesamowicie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, I love this skirt ...It is funny as I have just written about fashion inspired by interior design and that is what your lovely skirt reminded me of. You look really beautiful.
    Enjoy Christmas...Greetings from Francoft!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki bomba, przydały by mi się na sylwestra <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zdecydowanie mnie rowniez dopadl totalny brak czasu... swietne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka nie przypadła mi do gustu, ale spódnica i szpilki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, elegancko, kobieco;) a szpilki mają obłędny kolor;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te klasyczne ołówkowe spódnice, a ta do tego ma bajeczny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka nie do końca mi się podoba, ale zarówno spódnica jak i buty są super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka ma fajny wzór i co ważniejsze nie przesadziłaś z całą resztą, bo sama ona jest bardzo zdobna. :)
    ps. u mnie też słabo z czasem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj czasu to chyba wszystkim teraz brakuje, ale nieraz warto się poświęcić! Piękna spódniczka i cudne szpileczki. Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódniczka ale ja bym dla siebie ją skróciła, ponieważ źle się czuję w takiej długości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka jest świetna. Oryginalna i nieszablonowa. Wyglądasz jak zawsze doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta stylizacja, choć to nie do końca mój styl, jednak Tobie pasuje :) Śliczne szpilki :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnica rzeczywiscie piekna i podkreslajaca Twoja swietna figure. Wygladasz w niej rewelacyjnie!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look absolutely beautiful. I love the pattern of the skirt; it's so happy & festive. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie wyglądasz, och jak ja uwielbiam takie łączenia kochana, nie dość, że klasyka, bo spódnica z koszulą, to jeszcze w nietypowym połączeniu !! Bardzo klimatycznie, już dawno temu pamiętam,jak pisałam, że widzę Cię w jakimś starym zamku, takim właśnie barokowym, niesamowicie byś pasowała do takich niestandardowych, eleganckich wnętrz i bogatych wnętrz, masz klasę i wyczucie stylu. Czasami wyglądasz jak wyrwana z tamtych czasów (w pozytywnym tego słowa znaczeniu oczywiście). Dla mnie bomba od stóp do głów <3 Spódnica jest przepiękna, bluzka cudna, a szpilki prześliczne !!!
    Ja również nie mam na nic czasu, jakby się skrócił, złośliwy hihi, na szczęście prezenty mam kupione, mogę więc już tylko zająć się gotowaniem i czekaniem na Wigilię :D

    Kochana dużo spokoju w te ostatnie przedświąteczne dni :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, Tobie również tego spokoju życzę :-)

      Usuń
  17. Genialnie wyglądasz:)
    Baardzo podoba mi się ta spódnica:) jest bardzo w moim stylu:) mam nadzieje, że znajdę podobną bo bardzo mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, your skirt looks so precious and is a true fashion dream! Have a wonderful and very happy new week <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bonito y elegante look, la falda es preciosa. Besos y Felices Fiestas!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe zestawienie kolorystyczne, a szpilki są jak wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnica rzeczywiście jest niesamowita. Ten bogaty wzór jest niczym biżuteria. Super

    OdpowiedzUsuń
  22. Me gusta mucho la falda y los zapatos............. maravillosos.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie i bardzo elegancko. Śliczna bluzka, przydałaby mi się taka.

    OdpowiedzUsuń
  24. this looks amazing! LOVE the print of the skirt :)
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Na szczęście prezenty mam już zapakowane i spokojnie czekają na Wigilijną Noc. Ja jednak w tym roku postawiłam na własnoręcznie wykonane upominki i mam nadzieję, że spodobają się bliskim! Spódnica bardzo fantazyjna! Super look:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z czasem jest teraz krucho, zwłaszcza, że poza przygotowaniami mam jeszcze szkołę:) Na szczęście ze wszystkim w miarę się wyrabiam:) Śliczna jest Twoja spódnica, bardzo lubię takie wzory!

    OdpowiedzUsuń
  27. O kochana koszulę to bym chętnie z Ciebie zdjęła ;-). Materiał, fason jest po prostu obłędna ;-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Head to toe FABULOUS!! Love your pencil skirt and shoes, Alice. Totally perfection! Happy Monday! Wishing you and your family a wonderful holiday season!
    Much love, Len ❤️
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Doskonale wyglądasz, fantastyczna stylizacja :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym życzyć ci, aby te, jak i każde kolejne święta były najpiękniejsze. Aby panował u ciebie klimat przepełniony miłością i życzliwością. Najważniejsze abyście wy i wasze rodziny były bezpieczne i zdrowe, a jeśli do tego zaowocuje w pieniądze tym lepiej :). Spełnienia najskrytszych marzeń i tych nieskrywanych oraz jak najwięcej prostych ścieżek w życiu. Nikola z Pastelowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing baroque print!

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh very cute blouse, great style!
    xx

    Sakuranko!

    OdpowiedzUsuń
  33. wygladasz elegancko i świątecznie. Spódnica bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. The skirt is amazing!
    And you look is perfect for a dinner, I think!
    Kisses from Spain dear

    http://www.coco-smile.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawy print spódnicy ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. wow this baroque skirt looks absolutely gorgeous! I love this outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  37. you look fantastic my dear, very chic!! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódnica rewelacyjna i koszula i szpilki. Supeeerrr zestaw:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście wesołych, pogodnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz! Świetny zestaw! Spódnica - wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. you look like a million dollars in this look! fabulous skirt and heels!!!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  42. Looking so classy over there dear.
    I love the skirt so much

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  43. The skirt is stunning and looks amazing on you! Love it :)

    www.fineclic.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładnie wyglądasz :) Spódnica nie w moim stylu ale koszulę mogłabym Ci ukraść :>

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne szpilki i spódniczka, całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cały zestaw bardzo mi się podoba :) A te szpilki!-obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. this skirt fabulous
    I posted a NEW OUTFIT, I'd love to know your opinion
    would you like to visit my blog?
    fashion blogger
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  48. I love baroque print!
    Your skirt and shoes are amazing!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  49. What a gorgeous baroque printed skirt! Looks amazing with your blouse and gorgeous pink shoes!

    Rebecca
    http://www.winnipegstyle.ca/Blog/default.cfm

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne szpilki! kolor idealny ♥

    www.fashion-is-my-cocaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny zestaw zaprezentowałaś. Lubię barok i gotyk, więc wszystko mi bardzo pasuje. Chętnie sama wskoczyłabym w tę stylizację. Pozdrawiam Cię Alice i życzę wspaniałych Swiąt.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  52. These pink heels are so fabulous!!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękna stylizacja. Kolory i fasony bardzo mi się podobają. Buty śliczne. Na prawdę super.Pozdrawiam i Wesołych Świąt - Margot

    OdpowiedzUsuń
  54. How did I miss this post? Love the baroque skirt & the fuschia pair of shoes! Happy 2016, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  55. Spódnica oraz szpilki skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. oooh this is one of my favorite outfits on you. I really like the ruffles paired with this multi-colored skirt. You look so classy and sophisticated. Gorgeous!!!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń