środa, 23 grudnia 2015

Christmas time


                       Aby tradycji blogowej stało się zadość przedstawiam Wam bardzo świąteczną stylizację. Sukienki tej nigdzie kupić nie można gdyż uszyła mi ją moja utalentowana bratowa, materiał natomiast kupiłam w kraju nad Sekwaną :-)
      Chciałam Wam życzyć spokojnych, wręcz relaksacyjnych świąt Bożego Narodzenia.Aby miła atmosfera podczas ich trwania została Wam długo w pamięci :-) Wiem, że to jest mniej ważne ale życzę Wam dobrze trafionych prezentów :-)












                                          Dress- made by my wonderful brother's wife
                                          Heels -Texto
                                          Clutch, earrings - Sammy Dress

68 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo elegancka, idealna na czas świateczny. Pieknie w niej wygladasz,a butach zakochałam sie bez pamieci.
    Wszystkiego najlepszego na święta dla calej Twojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wesołych świąt kochana :-)

      Usuń
  2. Miec bratową, która szyje...ech... zazdroszczę :) Bardzo elegancko ! Buty świetne.
    Pozdrawiam i również życzę wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Tobie również życzę cudownych Świąt :-)

      Usuń
  3. Alu wyglądasz przepięknie i niezwykle elegancko, sukienka jest genialna!!! Ty farciaro, masz jeden jedyny niepowtarzalny egzemplarz, tylko pozazdrościć tak zdolnej bratowej :) Cudne buty i ta mała słodka torebeczka ❤

    Ja nie jem karpia w ogóle, nie lubię, podobnie jak Ty wolę łososia, który i tym razem zagości na naszym stole :) będąc kiedyś w Paryżu spróbowałam ślimaków i hmm to było dziwne przeżycie, bo to chyba kwestia nastawienia się, a że nie specjalnie miałam na nie ochotę także nie zostałam ich smakoszem :D

    Kochana życzę Tobie najpiękniejszych, radosnych i spokojnych Świąt !!
    Do miłego moja droga, buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Asiu za słodkie słowa :-) Ślimaków też nie lubię, zmusiłam się do spróbowania tylko raz, z ciekawości.Za to najlepszym wg mnie daniem serwowanym w tym kraju są małże św.Jakuba, mogłabym je jeść codziennie :-) Fantastycznych świąt Ci życzę , buziaki :-)

      Usuń
    2. Kochana Tobie również miłych chwil wsród najbliższych, mam nadzieję, że byłaś grzeczna i Mikołaj przyniósł Ci coś fajnego :) hihi :D

      A proszę jaki smakosz z Ciebie :) Ja jestem chyba tradycjonalistką i wolę proste, zwykłe polskie dania, małży nie próbowałam nigdy, może kiedyś się przełamię :)

      buziaki kochana, wracam do stołu, chyba czeka mnie jakaś dieta po Świętach :D

      Usuń
    3. Z prezentami dla mnie było tak: Poszliśmy na zakupy a Gabryś brał to co mi się spodobało:-) Wolę być praktyczna niż rozczarowana ;-)Ja również jadłam bez opamiętania, dziś zaczynam spalanie ;-)

      Usuń
  4. such a Xmassy look! :D love the shoes hun!

    merry xmas <3
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te szpilki! uwielbiam takie inne buty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh I love the Chinese fabric, Alice! You look stunning in the red! Happy holidays, sweetie! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. The perfect Christmas attire, you look stunning!
    Amazing dress and shoes!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect party outfit, lovely dress and amazing "Cinderella" shoes!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. Looking soooooo holiday ready, Alice. Love this dress!! You look absolutely stunning! I wish you a very Merry Christmas and a wonderful 2016!
    Much love, Len ♥
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful dress. You look stunning.
    Nina
    http://www.ninasstyleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ekstra akurat na czas świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no, no typowo na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. that dress very chic sweetie
    new outfit on my blog
    I wish you a * Merry Christmas *
    fashion blogger
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka piekna, u mnie w domu kroluje dorsz :) Wszystkiego najlepszego :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. You are stunning!
    I really love this shoes!
    The dress is really Christmas haha.
    Kisses from Spain

    http://www.coco-smile.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Red is really your color dear! Lovely dress)You look gorgeous)

    pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancko! Czerwień to kolor tych świąt! :) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez karpia nie wyobrażam sobie świąt. Właśnie ten jego specyficzny smak uwielbiam. W sukieneczce wyglądam bomb(k)owo :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest piekna i wyjatkowa !!! Perfekcyjnie dobralas do niej dodatki!!!
    Wesolych Swiat Alicja :)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, this colour fits you so well and I like also the shape of the dress <3
    Merry Christmas!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    International Time-Related Giveaway: Bad News and More
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś bardzo świąteczna (: życzę Tobie również zdrowia, radości, miłości i spokoju w te Święta! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Radosnego świętowania!!!
    Pięknie Ci w tej ślicznej sukience. Ja też w tym roku wybieram czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana najlepszego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja karpia nie lubię jeść bo ma za dużo ości :D
    Kochana piękna sukienka :) Przy okazji Wesołych i radosnych Świąt !!! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice outfit!
    You have a really nice blog, what do you say about follow each other? I will follow you back. Keep in touch!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie i bardzo świątecznie wyglądasz Alice. Szpilki to istne cudo, mam podobne :-). Życzę Ci wspaniałych Świąt !!!
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nice dress!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Naprawdę cudownie wyglądasz <33 przepiękna sukienka :) Wesołych Świąt :)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  29. Sam bym chciał mieć taką bratową :P

    OdpowiedzUsuń
  30. The best part of custom made dresses is you are the only one that owns it. This is stunning. I love the bright red shade so much even though I stayed away from red this year. I love snails. In tomato sauce they are a delicacy although I haven't had them in ages. Now you've got me thinking of them, hehe. Merry Christmas darling. Have fun.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. You look so pretty, I love the dress
    Happy holidays doll!

    ♥Johanna.
    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Radosnych Świąt w cieple rodziny,
    pięknie pachnącej choinki,
    zdrowia i energii na co dzień
    oraz dużo uśmiechu

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo oryginalna:) wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna sukienka, świetnie wyglądasz, buty cudne i urocza torebusia...radosnego świętowania...
    WESOŁYCH ŚWIĄT...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka wymarzona na Wigilię! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego dobrego. Sukienka nie w moim stylu, ale buciki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Very beautiful earrings!!!Merry Christmas!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Very beautiful Christmas look!!
    Have a nice holidays!
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  39. you look fabulous and chic as usual my dear, lovely photos! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. wyjątkowa sukienka *.* fajnie mieć taki unikat w szafie :D
    cudny kolor oraz wzór materiału :3 zawsze zachwycam się Twoją biżuterią, kolczyki są nieziemskie♥ i torebeczka też wyjątkowa :3
    takiego wyglądu tylko pozazdrościć :*
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. This is such a cute Christmas dress! You look adorable.

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń