niedziela, 6 grudnia 2015

Gift from Holly :-)


         Miałam wątpliwości, ale okazało się że byłam grzeczna w tym roku i Mikołaj zawitał również u mnie :-) A tak serio to Holly z blogu World by Holly zorganizowała mikołajkowe losowanie w którym bardzo chętnie wzięłam udział. Przypomina mi to szkolne lata gdy wzajemnie obdarowywałam się z moim koleżankami i kolegami prezentami :-) W losowaniu wylosowałam właśnie Holly a ona mnie. Poniżej prezentuję dar mikołajkowy i nie ukrywam że byłam mile zaskoczona gdy go rozpakowałam :-) Jest w bardzo dobrym guście a poza tym Holly chyba czyta mi w myślach  gdyż właśnie czegoś takiego potrzebowałam. Dziękuję Ci bardzo kochana :-)










          A Wy co dostaliście na Mikołajki ?

37 komentarzy:

  1. Good entry , thanks for stopping by my blog!!!Happy Sunday !!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie ładne :) Gratuluję :)
    Ja jeszcze czekam na Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne pudełko :)

    Obserwujemy? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem!piekne
    takie prezenty cieszą najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wzięłam udział w podobnej akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, you got such a lovely present from Holly! I can directly feel the love with which it was made <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  7. this gift from Holly is amazing!!! she is very talented.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  8. Me encanta la caja vintage. El acebo da buena suerte.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Good evening Alice, the gift looks amazing! Have a nice week and greetings from Francfort

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to miłe !!! Prezent zawsze wywołuje uśmiech na twarzy :)
    Pudełeczko jest prześliczne, świetny pomysł miała Holly !!

    Miłego wieczorku, buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chciałam złożyć najszczersze życzenia z okazji Mikołaja, (święto niby dla dzieci, ale czasem można pofantazjować :) ) dużo prezentów, miłości i powodzenia w bloggerowaniu :) Całuski od Pastelowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne opakowanie! Podoba mi się to pudełko kolorystycznie, nie mówiąc już o tym, że jest bardzo wygodne :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej kochana:)
    urocze pudełeczko:))

    OdpowiedzUsuń
  14. This is so cute
    A perfect holiday gift!

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne to pudełko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. such a pretty box! Love this :)
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a sweet gift, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I am inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Props Tools & Cosmetics Blush, Bronzer and Highlight Review and Swatches

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełko bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. davvero bellissimo

    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Alice, this is pretty amazing!!!! Looks like Christmas came early for you. Have a fabulous week darling!

    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Aww this box is so cute, i could think of lots of cute stuff to put here already :)

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym roku nic... Na gwiazdkę dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudeleczko na skarby :). Kazda z nas ma ich mnostwo :).
    O mnie Mikolaj zapomnial, ale dziewczynki dostaly gore prezentow i to mi chyba sprawilo najwiecej radosci .

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj musiałas być grzeczna :) piękny prezent :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hm... chyba byłaś naprawdę grzeczna :)
    A ja dostałam kosmetyki z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń