czwartek, 14 kwietnia 2016

Soft colors


               Dziś bardzo spokojnie-jak na pastele przystało. Wydawałoby się że to koniec ich ery -na szczęście jednak nie. .Przypuszczam że na pewno każda kobieta która akceptuje samą siebie - czuje się w nich  dobrze. W tym miesiącu przekraczam ważna kalendarzową datę, a mianowicie moje 40 urodziny. Kiedyś byłam bardzo zakompleksioną kobietą,bardzo długo szukałam własnego stylu. Miałam kruczoczarne włosy i opalałam się kiedy tylko mogłam. Na szczęście przeszło mi to z wiekiem jak i również z pigmentacyjnymi problemami;-) Nigdy nie paliłam papierosów a moją największą wadą jest zmienność ...









                             Shirt - Zara
                             Blazer- H&M
                             Skirt  -River Island
                             Shoes - Vices

59 komentarzy:

  1. Świetny, spokojny zestaw, bardzo mi się podoba...szpilki śliczne...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. such a pretty combo of colours! Pastel for spring is perfect! looking great :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz i bardzo łądne buciki ;)
    Ps. Mogę prosić o poklikanie da ostatnie linki? Bardzo mi pomozesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane
    Mam te same buty :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojny i w bardzo stonowanych kolorach zestaw. Czasami potrzeba spokoju rowniez i w ubiorze, ale najbardziej, czego nam potrzeba to chyba wewnetrzego sopkoju? Przynajmnie mnie!?

    Pieknie dzis wygladasz, Alicjo...jak zawsze zreszta ! Pozdrawiam Cie serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wewnętrzny spokój jest najważniejszy -choć nie zawsze możliwy ;-) Dziękuję bardzo Elżbieto :-)

      Usuń
  6. ojoj nogi w tych szpilach pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! pięknie wyglądasz w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham absolutnie pastele, wiec jestem zachwycona stylizacją! Buty oczywiście bym Ci chętnie ukradła. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne buty. Idealny kolorek jak i fason. Bardzo podoba mi się również bluzeczka. Stylizacja idealnie wpisuje się w tegoroczne, wiosenne trendy, a jej doskonałym uzupełnieniem jest ta spódniczka :) Kobieca jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Has combinado dos de los colores más de moda según Pantone. Un look estupendo.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty mają przepiękny kolor! <3
    Pomożesz w klikaniu? Bardzo prosze to dla mnie ważne:) *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  12. You look incredible, hot Alice! Love this feminine look on you. Have a fabulous weekend ahead!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te pastele - lekkie, letnie, młode. Buty znalazłaś po prostu śliczne. Całość z białą bluzką wygląda bardzo elegancko. Serdecznie pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pastele uwielbiam! ;) A żakiet jest śliczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia ! :) Buty pierwsza klasa ;3 <3 Obserwujemy i liczymy na ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. The pale pink blazer suits you so well, dear Alice <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wyglądasz kochana ! :)) oby tak dalej :)

    Zapraszam do siebie marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne szpilki, zmienność nie jest złą wadą :p
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely pastel combo...very feminine!
    you are gorgeous<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te szpilki wyglądają świetnie :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pastele bardzo do Ciebie pasują, ja mam kilka ubrań w takich kolorach w swojej szafie i noszę wtedy gdy chcę się poczuć bardziej dziewczęco i kobieco, tylko do mojej urody nie pasują aż tak bardzo jak do Twojej! Super szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście pastele są takie delikatne i bardzo pasuję do Twojej urody. Wyglądasz bardzo dziewczęco i kwitnąco. Pozdrawiam Cię Alice :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a nice outfit,looks really amazing on you! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się takie lekkie kolorki. Bardzo ładna całość i prześliczne szpilki;)
    Zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie prezentuje się całość, idealne połączenie spódnicy ze szpilkami <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor butów i marynarki zachwyca! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the way you combined the colours of this outfit :) The shoes are stunning ;)

    www.fineclic.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful look, Alice...love the shirt. I have got one trophy shirt and I am wearing it quite often. Have a great Sunday and thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful look, Alice...love the shirt. I have got one trophy shirt and I am wearing it quite often. Have a great Sunday and thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  30. Szpilki i marynarka to moi faworyci, są piękne! Świetna stylizacja! B.ładnie,elegancko i uroczo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Your outfit is so cute! I love the pastel colours :) xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się kolor marynarki i butów :) Lubię takie eleganckie zestawienia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello,

    Beautiful shoes ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie, eterycznie, bardzo elegancko.
    Nie zdradziłaś daty urodzin, więc już dzisiaj życzę Ci wszystkiego dobrego, zdrowia, wszelkiej pomyślności.
    Jesteś przepiękną kobietą. Jakoś nie wyobrażam sobie Ciebie w czarnych włosach.:)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam urodziny 12 kwietnia, serdecznie dziękuję za życzenia :-)

      Usuń
  35. Cudownie wyglądasz kochana,po prostu nie mogę się napatrzeć,a szpile strzał w 10 !:)

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie, elegancko, kobieco i z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  37. You are so elegant, Alice!
    Light pink and blue are so spring!!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin, witaj Po Drugiej Stronie. Życie zaczyna się po 40 ;)

    Ja bardzo lubię takie nie-kolory; świetna kiecka!

    OdpowiedzUsuń