niedziela, 21 sierpnia 2016

Inspiration for fall - Shein

                                                               click here

           Przypuszczam ,że wielu z Was rozgląda się w sklepach za świeżymi propozycjami na jesień. Noce są coraz dłuższe i chłodniejsze zatem dziś przedstawiam Wam krótką selekcję kurtek i wdzianek ze sklepu Shein  która najbardziej przypadła mi do gustu . Dajcie mi znać jaka propozycja Wam się podoba najbardziej . Kliknięcia również będą bardzo mile widziane ;-)

                                                                click here

                                                           click here

                                                           click here

                                                               click here


 
                                                       click here

 
                                                              click here

 
                                                         click here


                                                       
                                                              click here


                                                               click here

49 komentarzy:

  1. so much to shop. Best clothes ever.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, fajne :) . Nakliknięte ;) . Miłej niedzieli - pozdrawiam - Margot

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne stylizacje! Najbardziej podoba mi się żółty płaszczyk oraz cały ostatni zestaw!

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten żółty płaszcz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post! Have a lovely new week. :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny żółty płaszcz - kamizelka to na pewno mój faworyt !!
    Jeansowa kurteczka z naszywkami też jest super !!
    Ciekawe propozycje kochana <3

    Miłego wieczorku :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane :) A najbardziej podoba mi się ostatnia propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście bardzo podoba się motyw haftów na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Loving this outerwear inspiration! The yellow trench and denim jacket are on point!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje, fajne te ciuchy. Najbardziej przypadła mi do gustu czarnobiała marynarka, co chyba nie dziwi, ja zawsze tak bardziej klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne rzeczy , pokilkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta dzinsowka z golymi plecami i wdzianko z ostatniego zdjecia sa swietne :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ten pierwszy żółty i ten czarno-biały mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. The first and the last look wow.every item is awesome

    OdpowiedzUsuń
  15. Dear Alice, I must say Shein has cool pieces and I love what you picked!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana świetne inspiracje, linki kliknięte. Podaję przykładowe ceny - 33,99$, 35,99$, 28,99$, 30,99$ :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosh, just look at the colourful collections! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Shein has always been so inspiring. Love your selections, dear
    xoxo
    Liza
    Liza Corner o Instagram o Facebook

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne kurtki, jednak ja wolę bardziej takie fasony co do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta żółta a la kamizelka świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  21. te szorty z trzeciego zdjęcia są super

    OdpowiedzUsuń
  22. love the first look!!! amazing selection.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wybór, mam ostatnią kurteczkę i jest świetna, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. ;D

    Adorei as inspirações!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Pompom cuffs are so cute!
    Thank you for the sharing of the information!!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne rzeczy! :) Większość bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń