niedziela, 4 czerwca 2017

Tribal bikini


                 
                Hej dziewczyny,czas pomyśleć o bikini. Dwa trójkąciki tu, twa trójkąciki tam i o co ta wielka sprawa? Niby to najprostszy strój do opalania a wariantów ma wiele. Udowadnia to sklep Zaful który wręcz zadziwia nas szerokim asortymentem strojów kąpielowych. W bikini najlepsze jest to, że nawet gdy nasz rozmiar się powiększy, to nadal jesteśmy w stanie go ubrać-tylko te trójkąciki się mniejsze wydają ale służą nadal ;-) W sekcji Tribal bikini znalazłam poniższe fasony które przypadły mi do gustu.
               Dość często na francuskiej plaży można spotkać damy opalające się topless i jest to zupełnie normalne. Gdy zobaczyłam to po raz pierwszy byłam zszokowana ,gdyż przecież dzieci chodzą po plaży i to oglądają. A te babeczki smażą swoje brodawki  sutkowe uparcie, niektóre są tak brązowe jak ciasto Murzynek. Polecałabym im również ubrać takie bikini;-)





                                                      Tribal bikini set - price here




                                                         Strapless bikini set- price here





                                                      Bikini set - price here





                                                 Tribal print bikini - price here


61 komentarzy:

  1. Jakie piekne bikini :) Świetne! Wszystkie bardzo mi się podobaja i w takim mogłabym sie zaprezentować chociaż zawsze wybierałam czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice selección! Have a lovely Day! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stroje kąpielowe.
    Dotychczas nie znałam większości tych fasonów. Spotykam się z nimi po raz pierwszy.
    Ciekawy czy u mnie by się sprawdziły?
    Piękne i bardzo wakacyjne. Na plażę idealne.
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahha, ale wstrzeliłaś się u mnie w temat. Właśnie poszukuję stroju kąpielowego. Już zaglądam do sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten z tymi paseczkami jest naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marza mi sie juz wakacje i marzy mi sie nowe bikini :)) wiec zajrze:)pozdrawiam Twoj wybor jest mistrzowski :)

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nr 2 mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great and vibrant colours. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest w czym wybierać ;) 16,49

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing! I like the first one :) Nice post

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle tych strojów, że nie wiadomo który kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. The designs are gorgeous and it's not like any other bikini.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy i drugi to to samo, tylko przód i tył, prawda ?
    A więc on i ten przed ostatni meeeeeega mi się podobają- boskie są ajćććć <3 <3


    poklikane :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dobre oko, faktycznie to jest to samo bikini :-)

      Usuń
  15. Love the colourful bikinis, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Stunning post dear!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Salut Alice ! Mon Dieu ces bikinis sont tellement beaux. Je voudrais en acheter un rose. Bises :)

      Usuń
  18. Nice choices! Bikini definitely perfect for this summer <3

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful these bikini, I especially love the second and the last :)

    My Tester Mania

    OdpowiedzUsuń
  20. Such lovely bikinis! Tribal print is very trendy now))

    OdpowiedzUsuń
  21. wolę bardziej motywy kwiatowe :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wow so beautiful all of them!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  23. You are so right, dear Alice! I really should think about a new bikini :) What you show here is indeed a stimulus to buy a new bikini!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, przepiękne te stroje. Ten pierwszy i trzeci skradły moje serca :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. These are all so pretty. I like that they're super colorful.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ;D

    Amei esses biquínis!

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne stroje:* Poklikane:*
    buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ ładne modele. W zasadzie każdy z tych kostiumów przywdziałabym z chęcią :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękne te stroje! jednak ja wolę przymierzyć strój - górę ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. They're amazing!!

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  31. Toples do mnie nie przemawia :D
    Ale stroje są piękne, zwłaszcza kolory i wzory!

    OdpowiedzUsuń
  32. Great selection! They're all so pretty and colorful.

    Ann-Marie | http://facetocurls.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej, stroje mimo tego że są piękne to jak dla mnie trochę za dużo odsłaniają i nie zdecydowałabym się na żaden z nich - no może jakbym miała nienaganną i wysportowaną sylwetkę, rodem jak Chodakowska xD

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  34. To pierwsze najbardziej mi się podoba :)
    Pozdrowienia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie bikini mi się podobają ze względu na kolory oraz wzory, które są wprost idealne na lato, masz świetny gust, Alu :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. bikini cudne- uwielbiam takie wzorki

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne kolory i wzory. A w tym sklepie można kupić od razu przepis na taką figurę :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Very beautiful swimsuits!

    http://kira-gebbels.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow super te stroje :) szkoda, że ja akurat nie potrzebuję bikini. Bardziej przydałby mi się jednoczęściowy na basen kryty.

    OdpowiedzUsuń
  40. Oh, amazing bikinis!!!
    I would love to go a beach in France with them!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  41. Super kolory, sexi fasony - teraz tylko muszę sobie zrobić lifting całego ciała hahaha i ... na zakupy :))))) . Buziaki - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Very interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  43. Maravilhoso arrasou nas dicas dos biquinis, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  44. Dear Alice, this bikini selection is really amazing!
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne bikini, ale i figury modelek świetne ;)

    OdpowiedzUsuń