czwartek, 15 czerwca 2017

Yellow strapless dress



 
          Żółty jest hitem modowym tego sezonu i dlatego postanowiłam wybrać co nieco ze sklepu Rosegal.  W dziale Yellow strapless dress znajdziecie ciekawe propozycje;panie, które preferują latem biel ,w sekcji White turtleneck dress zobaczą naprawdę interesujące fasony.Wiadomo , że są  miłośniczki tego koloru jak i panie które nic w tym odcieniu nie założą. Ja przekonałam się do żółtego dość pózno.
           Rosegal oferuje w tej chwili bardzo korzystne promocje.Między innymi 65% wyprzedaże produktów ale gdy dobrze poszukacie nawet 85% obniżki. Jeśli zależy Wam na szybkiej dostawie pamiętajcie o zwróceniu uwagi na dostępność produktu. Jeśli  Rosegal informuje o dostępności w ciągu trzech dni oznacza to, że przesyłka będzie doręczona do Was w ciagu 2-max 3 tygodni od daty wysłania.

     



                                                Maxi dress-   price here




                                                           Floral dress - price here





                                                     Retro formal dress - price here





                                                         Mini dress - price here


64 komentarze:

  1. Ojejku, najgorsza jest ta znieczulica, to straszne, że nikt Ci nie pomógł. Ale ogólnie teraz już dobrze się czujesz? Mam nadzieję, że tak, Alu. Odnośnie Twojej listy to bardzo spodobała mi się musztardowa sukienka, w połączeniu z kopertówką we wzory wygląda obłędnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie znieczulica, wydaje mi się, że nikt nie wiedział co ma robić. W niektórych krajach tego nie uczą w szkołach.

      Usuń
  2. Szkoda, że nikt nie pomógł,dla mnie oczywiste jest, że udzielę pomocy na tyle na ile potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. co do znieczulicy to jest ona straszna, a obawiam sie że będzie jeszcze gorzej...

      Usuń
  4. Jestem w tym typie, który nie założy żółtego koloru, ale ta sukienka maxi jest na prawdę ładna ☺️
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne są te sukieneczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko! kochana wracaj do zdrowia! mam nadzieję że dojdziesz szybko do siebie. Wszędzie jest znieczulica i to straszna... a wiesz co było powodem omdlenia?

    OdpowiedzUsuń
  7. O biedna...Taka znieczulica...

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszne jest to, że ludzie są obojętni w takich sytuacjach :(
    Wracaj do zdrowia :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrego zdrówka życzę! Dbaj o siebie!

    Super sukienki!

    Pozdrawiam serdecznie i buziaczki przesyłam!:)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki, poklikałam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak!
    żółty zawrót głowy! To mi się podoba :)
    Wakacyjnie, słonecznie i radośnie
    Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice selección! Thanks for sharing! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. I love yellow and your dress selection is amazing!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh very cute dresses darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Straszni mi przykro z powodu pogorszenia Twojego zdrówka. Wracaj szybciutko do formy.
    Sukienki śliczne, pierwsza i czwarta najbardziej wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Dochodzę do siebie ale upały to spowalniają ;-)

      Usuń
  16. Oj, żółty to niestety nie mój kolor - do dzisiaj pamiętam, że jak byłam mała i mama ubrała mnie w jakąś bluzeczkę w tym kolorze, to byłam cała w malutkich muszkach które wprost do mnie lgnęły xD Od tamtej pory mam jakąś awersję do tego koloru :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Amazing dresses dear!
    Have a lovely friday!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne sukienki. Żółty jest modny i ładny ,a ja nawet chyba nic nie mam w tym kolorze. Poklikane, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. nice inspiration Alice!! checked!!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love this colour is my favorite for this summer!
    Amazing selection
    kiss
    admaiorasemper.website

    OdpowiedzUsuń
  21. I love every single one....
    http://sepatuholig.blogspot.com
    ig @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  22. nie przepadam za żółtym jakoś;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza sukienka super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. So nice dresses selection, dear!
    Second and last one are my faves! :)
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne sukienki,wspaniałe na tę porę roku ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Love!!!! Happy weekend. :)

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne sukienki, najbardziej podoba mi się trzecia (widzę, że na stronie mają też czerwoną, pewnie bym się na nią skusiła - mam ogromną słabość do tego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oooo coś dla mnie, bo jak już pisalam na FB, ja mam teraz bzika na punkcie żółtego i w sklepoie tylko do rzeczy w tych kolorach podchodzę :) hehe
    ta pierwsza sukienka jest nieziemska- już widzę, jak bym hassała w niej brzegiem morza

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię zółty, ale to rzadkość u mnie w sensie żeby spotkać na ulicach w moich rejonach
    ale dziś się poztywnie zaskoczyłam,bo pani miała i spodnie i narzutkę w kolorze cytrynki

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna selekcja sukienek KOchana :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. yellow is simply the perfect Color for summer days.
    thanks for this inspiring post :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  32. Na foto dá mesmo diferença. Mas aquele shampoo seco é bem ruim, viu?!

    Adorei esses vestidos amarelos!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta pierwsza sukienka jest piękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. These yellow dewssws are adorable. Very trendy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Great options in yellow ! My fave is the one with the printed detail in red.

    OdpowiedzUsuń
  36. these yellow dresses are all amazing
    new outfit on my blog Cercaofficina
    have an happy day, kisses

    OdpowiedzUsuń
  37. The retro formal dress looks stunning. These are all so lovely.


    http://fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Podchodzę do żółtego jak do jeża srogiego, robię się w nim czerwona, chociaż płaszczyk cytrynowy popełniłam ;) Pierwsza maksi sukienka jest piękna, w podobne wzory do drugiej pokazywała Renia Jaz i pięknie w niej wyglądała, więc taki wzór, gdyby mi wpadł w rączki przypadkiem zaryzykowałabym wypróbować ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks a lot :D

    yellow is an amazing color for summer. Love it :D

    NEW TIPS POST | Choose the IDEAL FACIAL SUNSCREEN for your SKIN :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  40. son todos preciosos no se cual me gusta mas, se lleva mucho este color

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś bardzo lubiłam kolor żółty, a obecnie w szafie mam nie za wiele rzeczy w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lindos vestidos amei, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  43. what a nice post:)
    happy weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  44. Miłego weekendu!
    Buziaczki:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  45. such a nice selection. I couldn't choose just one
    kss
    =)
    New post in my Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem czy żółty to mój kolor, podejrzewam, że niestety nie, ale na tych modelkach prezentuje się bosko :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Dear Alice, I have to admit I have a weakness for yellow and what you show here is simply fantastic! Hopefully you have a wonderful weekend!
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie przepadam za żółtym kolorem, ale ta ostatnia sukienka bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Very elegant and trendy dresses!

    OdpowiedzUsuń
  50. Yellow dress is perfect for summer for sure! Love all of them especially the maxi dress one :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  51. Wybrałaś przepiękne rzeczy - te długie kiecki są przepiękne :))) Buziaki - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń