środa, 8 lipca 2020

Poppies


          Opalenizna latem bywa czymś oczywistym i wręcz oczekiwanym.Ja w tym roku przełamię ten stereotyp bo będę świecić bielą mojej skóry.  Nie mam na to czasu ani ochoty a jeśli chodzi o samoopalacze to naprawdę mam złe doświadczenia. Kiedyś tak wysprejowałam nogi iż pojawiły się na moich nogach ciemne smugi.W skutek tego do pracy chodziłam w spodniach gdy było 35+ a koleżanki miały ubaw ;-)
Tak więc pozuję dziś blada a dla kontrastu założyłam romper z nadrukiem w maki .








                                          Romper - H&M

31 komentarzy:

  1. Super na upalne dni. Używam kremów brązujących, jestem z nich zadowolona bo też się nie opalam. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny wzór, zakochałam się :-) Idealny na upalne dni, co do opalenizny z samoopalacza, to ja kiedyś dostałam takie uczulenie i nie były to tylko nogi... także tez świecę bielizną i wcale się tym nie przejmuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny kwiatowy motyw! Uwielbiam takie lekkie, kobiece stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w klubie :D Ja też pozostaję biała tego lata :D Nie mogę się opalać, bo mam uczulenie na słońce.

    Piękny ten komplecik, uwielbiam motyw maków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne ubranie na upalne dni. Wzór bardzo kobiecy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wzór :). Zastanawiałam się, czy nie kupić sobie czegoś w maki, choć bardziej celowałam w sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za opalaniem nie przepadam, wolę dbać o skórę. Bardzo ładne kolory na stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezentuje się Twoja stylizacja :D Ja nie przepadam za opalaniem :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Podoba mi się ta stylizacja :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Dear Alice, such a cute romper!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się nie opalam, od lat. I nie smaruję niczym, bo mi się nie chce :D Maki na lato idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :) na luzie ale i modne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się nie opalam:)))ślicznie wyglądasz?))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię się opalać i uważam, że źle wyglądam opalona, a niestety opalenizna łapie mnie bardzo szybko- dlatego jak tylko zaczynają się cieplejsze dni, inwestuję w krem z najwyższym możliwym filtrem, jaki uda mi się znaleźć ;D Romper bardzo fajny, jak znalazł na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny kostium. Ja uwielbiam się opalać, a przede wszystkim być opalona. Nie ma nic lepszegp niż plażowanie, a potem piękna i zmysłowa opalenizna.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. You look amazing, the outfit is so beautiful!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplecik śliczny. Nie wszyscy się lubią opalać. Ja też mało w tym roku korzystam ze słońca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kombinezon :) Chociaż ja ich nie noszę, nie są dla mnie zbyt wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing outfit dear, you look great :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest ten romper 😍
    Ślicznie w nim wyglądasz 😍
    Nie każdy się lubi opalać -najważniejszy aby dobrze się czuć w swojej skórze:nieważne czy opalona jest ta skóra czy nie 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. super jest! lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Looks great and love the heels :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie kochana wyglądasz! :)
    Ktoś chodzi opalony, by ktoś inny mógł świecić bielą skóry :D Ja się na przykład nie opalam, bo nie mogę, więc witaj kochana w klubie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. He, he, ja też nie lubię się opalać, więc razem będziemy świeciły bladymi kończynami. :D

    A maki to świetny print. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Maki uwielbiam, zarówno te w ogrodzie jak i jako motyw na materiale :) W tym orku udało mi się wyhodować ładną ich odmianę z nasion :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie uzywalam samoopalacza bo sie boje skutków

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie przełamany stereotyp ;). Opalenizna to kwestia mody, np. pod koniec XIX w. kojarzyła się z ludźmi pochodzącymi z niższych sfer. Elity charakteryzowały się alabastrową karnacją. Zatem możesz czuć się wyróżniona ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. This is a cute romper! You look lovely.

    OdpowiedzUsuń