piątek, 31 lipca 2020

Tie dye t-shirt & rust set



        Latem stawiamy na prostotę i wygodę. Więcej się ruszamy a do tego niezbędne są praktyczne ubrania. Na przeciw temu wychodzi sklep Femme Luxe . Wybrałam z jego stron dres w kolorze makowej czerwieni  oraz koszulkę tie dye. Koszulka jest w stylu lat 80 tych, ma wszyte poduszeczki na ramionach. Występuje ona w paru różnych kolorach, ja wybrałam najbardziej pastelową wersję.
Femme Luxe w tej chwili organizuje wielką wyprzedaż, około 500 produktów można nabyć za cenę 5 funtów lub poniżej!

In summer, we focus on simplicity and comfort. We move more and for this practical clothes are necessary. The Femme Luxe store comes vis- a-vis this. On its sides, I chose a poppy red tracksuit and a tie dye shirt. The t-shirt is 80's style with cushions sewn in on the shoulders. It comes in several different colors, I chose the most pastel version.

Femme Luxe is having a big sale right now, about 500 items can be purchased for £ 5 or less! The store also offers a wide range of joggers and loungewear.









                           
                             Tie -dye t-shirt - Femme Luxe

                             Loungewear set- Femme Luxe.

53 komentarze:

  1. Jak pięknie wyglądasz! Z chęcią zajrzę do tego sklepu :)
    W czerwieni Ci do twarzy kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W oby setach wyglądasz przepięknie :)
    A w czerwieni Ci niezwykle do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten czerwony dres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubrania wygodne w dodatku pięknie w nich wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. You look super stunning! Love these outfits!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w obydwu zestawach, koszulka ciekawa (11.99), a dres ma obłędny kolor (19.99)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dres ma śliczny kolor. Intensywna czerwień to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Modowo i stylowo! Ten czerwony komplecik to mój faworyt
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowa koszulka jak i zestaw bardzo wpadły mi w oko! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ten komplet to strzał w 10! Pięknie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten czerwony komplet, świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Set z kolorową koszulką bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Both outfits look great, I love the tie dye shirt ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny jest ten ceglano czerwony zestaw :) Ja niestety z tego T-shirtu nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!! This look is super from head to toe!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulka tie-dye ma piękną paletę barw. ;) Świetnie się prezentuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W obu stylizacjach fajnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great outfits, you looks great in both :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta koszulka mi się bardzo podoba 😍
    Skoro wyprzedaż ,to chętnie tam zajrze 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dres wygląda bardzo wyjściowo :-), a koszulka tez była dobrym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój faworyt zestaw pierwszy, super spodnie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dres wyglada niesamowicie elegancko, koszulka też swietna w takim swobodnym domowym wydaniu :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszulka nie do końca, ale dres absolutnie mi się podoba. Nosiłabym;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super cute shirt, dear Alice! Goes very well with the denims!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I love my tie dye t-shirts. Nice outfits

    www.thepulpitandthepen.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne te ciuszki 😊 koszulka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Dresik super i ma cudowny energetyczny kolorek.Koszulka w ładnej, pastelowej tonacj doskonale komponuje się ze spodniami. Obie stylizacje bardzo udane i świetnie do Ciebie pasuje. Pozdrawiam cieplutko☀️

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten czerwony zestaw meeeega Ci pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny jest ten pierwszy T-Shirt:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie i wygodne i widać ze dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ten czerwony dresik! Wyglądasz w nim super! Femme Luxe ma naprawdę świetne ciuchy! Już nie mogę się doczekać swojego pierwszego zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I really like these two outfits on you, but especially the tie dye top as it's so cute xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  34. również latem stawiam na prostotę, żeby było chłodno i wygodnie hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Both outfits are perfect in summer! That tie dye shirt is so beautiful!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh I love the blue shirt it looks so modern and stylish!!
    have a great day,

    Tiziana
    www.tizianaolbrich.de

    OdpowiedzUsuń
  37. I love both outfits on you.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny kolor tego dresu czerwonego. Ślicznie w nim wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobają mi się spodnie wiązane w talii:).

    OdpowiedzUsuń
  40. W czerwieni wyglądasz olśniewająco.:)
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Czerwony zestaw jest super :)
    Pięknie wyglądasz
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz obłędnie w czerwonym! Świetny wybór ;)!

    OdpowiedzUsuń
  43. love the all red styling. You look stunning in both of these looks.

    OdpowiedzUsuń
  44. Such a beautiful outfits. I can't decide which one I like more.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/juvena-of-switzerland-juvenance-epigen.html

    OdpowiedzUsuń