niedziela, 4 października 2020

Pariso

 

 


   Jesienna aura lubi być kapryśna. Dlatego też ubieramy się wygodniej , wybierając przy tym praktyczne akcesoria. Dla mnie takim uzupełnieniem jesiennej stylizacji jest damski plecaczek. Pasuje on do kurtek z kapturami jak i również w czasie gdy mamy zbyt wiele w rękach , jak np. parasol lub zakupy . Tej jesieni wybrałam dwa plecaczki ze sklepu Pariso.pl . Przyznam szczerze iż nie było łatwo zdecydować się na tylko jeden model gdyż sklep ten ma naprawdę ciekawą i obszerną ofertę.Do tego artykuły mają bardzo atrakcyjne i niskie ceny.

Pierwszy jest w pięknym kolorze brązowym .Ma mnóstwo zamków. Oprócz tradycyjnego noszenia jako plecak można zrobić z niego torebkę gdyż dołączono do niego długi doczepiany pasek. Jest to zdecydowanie mój faworyt :-)

Drugi plecak , który wybrałam, jest w kolorze czarnym . Fason ten zdecydowanie będzie pasował do najmodniejszego obuwia tego sezonu czyli butów z grubą podeszwą. Jest zdecydowanie bardziej pojemny od pierwszego. Jest to egzemplarz ,który sprawdzi się w drodze na różne zajęcia.

A który Wam bardziej się podoba? Czy znacie sklep Pariso.pl?

 












61 komentarzy:

  1. Obydwa plecaki są bardzo ładne, ale chyba najbardziej spodobał mi się ten pierwszy :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba plecaki super ale ten brązowy bardziej mi się podoba. Też mam plecaki tej marki i spisują się u mnie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne:))ten w brązie taki elegancki,drugi bardziej pojemny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Both of these bags look really good :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne plecaki i przystępne ceny, ten pierwszy spodobał mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne modele wybrałaś :) Mają tam super plecaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o tej stronie na jakimś innym blogu, fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba są fajne. Raz mam myśli, że brązowy, a raz, że biały i zdecydować nie potrafię. Pewnie Ci to napisze i zaś sobie obejrzę, no ale nie wiem który, bo oba są fajne. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie, cudownego dnia Ci życzę. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecaki uwielbiam, a z plecakami oferowanymi przez Pariso spotkałam się po raz pierwszy u Agaty (http://www.agatea.pl/) z drugiego komentarza pod tym wpisem i... zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia - zamówiłam jeden z antykradzieżowych (https://tiny.pl/7l177) i rzeczywiście miałam duży problem z wyborem tego jednego, bo najchętniej wzięłabym ich więcej. Kuszą mnie jeszcze dwa, więc może kiedyś trafią do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba plecaki bardzo ładne, podobają mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten czarny plecak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A na zdjęciu jest kto ?? :)

    Ja z plecakiem chodziłam jak Maja była mała, żeby nie tachać wszędzie ze sobą tej wielkiej torby, więc było mi i wygodniej i trochę nawet tak stylowo ;) :P heheh

    Pierwszy plecak jak najbardziej moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba plecaczki super- każdy w swoim rodzaju:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. these backpack look so beautiful. I like burgundy because kthat is my favorite color during Autumn.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/instagram-in-past-10-years.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna alternatywa dla torebek, mnie przypadł do gustu brązowy, Super sprawa:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Plecak w kolorze brązowym baaaardzo mnie zauroczył! <3
    Uwielbiam takie stylowe dodatki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. I love backpacks! The first is so unique the way it's made. It reminds me of an old co-workers bag. I just loved the shape of it, but she never told me where she got it. Awesome post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam dwa plecaki od Pariso :) Świetne modele wybrałaś :) Takie klasyczne, lubię takie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miliony lat nie chodziłam z plecakiem... Jakoś dziwnie teraz czułabym się z czymś na plecach 🤓

    OdpowiedzUsuń
  20. Fason czarne jest bardziej w mój gust . Plecaki wyglądają ładne , są pakowane i wygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardziej podoba mi się ten brązowy. Plecaków nie noszę, ale fajnie, że można z niego zrobić torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten bordowy/brązowy bardzo wpadł mi w oko:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio noszę wyłącznie plecak, jest mi o wiele wygodniej niż z torebka, a i plecy mnie boja gdy mam równomiernie rozłożony ciężar ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. The backpacks look great.
    love them both.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic dziwnego że ten brązowy to Twój faworyt -super że można z niego zrobić torebkę ☺
    Choć mi zdecydowanie bardziej podoba się ten czarny ,jednak ja jestem #teamtorebki ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Those backpacks are so elegant! It is great that brown one turn into a handbag!
    Thank you for sharing, Alice<3

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te plecaki, oba bardzo mi się podobają ;) Cudne kolory! Będą idealnie pasować nie tylko do jesiennych stylizacji :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. They're both awesome, I love it in black ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne plecaki, ten brązowy ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tego sklepu i raczej nie przepadam za plecakami

    OdpowiedzUsuń
  31. Alicjo bardzo dziękuję za odwiedziny :-)
    Tzrymaj sie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. totally love those bags! they look very versatile

    OdpowiedzUsuń
  33. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z plecakiem to teraz tylko na basen :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oba super, chociaż najbardziej podoba mi się ten czerwony. Można go nosić w wersji sportowej i bardziej eleganckiej. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I like the brown but I have two black computer/brief case backpacks. They are so much more practical for traveling than the old style brief case.

    new blog: www.fromarockyhillside.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja plecaki uwielbiam latem i wiosną. Są idealne na spacery. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim faworytem jest brązowy plecak. Mam bardzo podobny z https://sheshoponline.com/ Uwielbiam to, że z jednej strony jest wygodny, a z drugiej elegancki. Dzięki temu to jeden plecak(torebka) na wiele okazji - a wychodzę z założenia, że jak już kupować torebki, to dobrej jakości, aby służyły przez lata.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedyś nie lubiłam plecaków, ale sie do tego przekonałam i .. uwielbiam! Obie wersja super, ale bordo stanowi również elegancką torebkę więc kolejny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  40. These bags are very amazing. Have a beautiful day!
    https://chicchedimamma.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy, brązowy mój faworyt, piękny, chętnie bym przygarnęła. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  42. Looks really pretty!
    hope you have an amazing weekend,
    Tiziana

    www.tizianaolbrich.de

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten brązowy fajny - taki torebkowy trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oby dwa są fajne plecaki, ale ja był wybrała jako pierwszy bo można nosić jako torebkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Znam ten sklep, ale nic z niego nie mam. Plecaczki prześliczne, lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Znam ten sklep, ale nic z niego nie mam. Plecaczki prześliczne, lubię takie!

    OdpowiedzUsuń