poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Przyjemność z NOWO

 



                   Lato jest cudowna pora roku ,zwłaszcza gdy dopisuje słoneczna pogoda . Moda na klapki oraz paseczkowe lub żyłkowe sandały bywa czasem dla naszych stop podstępna. Zwykle kończy to się na zakładaniu plastrów i zmianie obuwia. Ja mam bardzo wrażliwe stopy i nie pamiętam lata w którym nie nosiłam plastrów. I pomimo że tą porę roku bardzo lubię to dyskomfortu na stopach już nie. Często gdy wracam do domu najbardziej umęczone są moje stopy. Konieczne jest ich miłe i łagodne traktowanie. Z taka pomocą wychodzi nam naprzeciw sklep NOWO mający szeroki asortyment kapci. Znajdziecie tam obuwie domowe dla każdego członka rodziny .Miłym akcentem jest również ich wersja prezentowa dla rodziców i  dziadków. Komfort chodzenia w produktach NOWO zdecydowanie spełnia moje wysokie oczekiwania a ceny zadowolą każdego z Was. Przesyłkę otrzymałam bardzo szybko ,była profesjonalnie zapakowana. Sklep przywiązuje uwagę do szczegółów a to bardzo sobie cenię.






              Pantofle z kotkiem

              Pantofle z motywem kwiatowym

48 komentarzy:

  1. Rewelacyjne są te kapcie! Piękne wzory wybrałaś. Najważniejsze, że widać że kapcie sa wykonane solidnie i posłużą nam na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie śliczne i takie pełne uroku. :) Też mam wrażliwe stopy i muszę uważać, co kupuję. Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia, dużo radości. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. These look cute and comfortable :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, lovely slippers! Floral one is elegant, and cats one is cute! I totally agree with you about sandals:)

    akiko
    https://kimonosnack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że kapcie, które zamówiłaś są porządnie wykonane. Przyjemnego noszenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kapcie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kapcie :) Obie pary są piękne :) I dokładnie wykonane, oby długo się dobrze nosiły! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam chodzić po domu na bosaka ;D mam to po tacie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te kapcie :) Obie pary są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego sklepu, ale bardzo ładne masz te pantofelki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham biegać boso, ale ładne kapcie zawsze są mile widziane, zawłaszcza dla gości

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie. U mnie w domu to tylko na bosaka lub w skarpetkach

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kapcie :) Te marki NOWO są rewelacyjne - dobra jakość i szeroki wybór.
    Zaprezentowane modele jak najbardziej przypadły mi do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. TEż wybrałam te z kotkami ale mam z otwartymi palcami, ładne i wygodne te klapki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama lubi takie klapki :D ja wolę takie ciepłe i puchate :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Great selection! Thanks for sharing.

    Abdel | New Blog Post

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te kapcie z kotkiem :) Mega urocze :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/09/jesienno-letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pantofle z kotkiem są boskie! Przyznam, że ja w domu chodzę boso, jednak te koty mnie oczarowały:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super nice!

    Federica
    www.federicadinardo.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Both are beautiful. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my new post. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapcie w kwiaty są cudne! Nie lubię zabudowanych papuci, no chyba że w zimie, ale musi być na peawdę bardzo sroga i zimna :) Model w kwiaty bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Good haul. The slippers are so cute and comfortable.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie sliczne są te klapki z motywem kotka- bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze! ja natomiast uwielbiać chodzić boso po mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam od nich kapcie i też jestem zadowolona 🙂

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie pary bardzo ciekawe! Przydałyby mi się takie porządniejsze kapcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. It is so pretty and comfy.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wprawdzie lato już za nami, ale przecież tego typu zakup może dobrze służyć o każdej porze roku 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie pary bardzo ciekawa, ale chyba bardziej podoba mi się ten kwiatowy wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  30. New things gives us happiness,
    love the kitty slippers.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Urocze są <3

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  32. Loving these colors together in the first set of photos and the kitty slippers are so cute!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń