poniedziałek, 31 lipca 2017

Two tone top



                Dziś mieszam styl wojskowy z marynarskim a do tego oczywiście szpile. Niektórym zapewne taka mieszanka wydaje sie dziwna ale na tym polega zabawa modą. Nie powinno się traktować wszystkiego serio bo wtedy bywa nudno ;-)W marynarskim stylu jest koszulka z Rosegal. Oglądając ją w sklepie miałam inne wrażenie a gdy zobaczyłam ją z bliska od razu powiedziałam ahoj . Jest w kolorze granatowo białym , ma wplecioną wstążkę zakończoną perełkami.










                                                            T-shirt - price here


33 komentarze:

  1. Such a beautiful combination, the pants are beautiful so is the top. I love the Pumps, such a good pop of colour.

    New post alert
    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks a lot :D

    loved this combo. the t-shirt is amazing

    NEW DECOR POST | Home CRUSH: Entrance Hall – The Essentials :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie bardzo się podoba Twoja zabawa modą :) Jestem tego samego zdania i Twoje połączenie jest bardzo fajne :) klik $16.86

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja i ślicznie w niej wyglądasz :) Bardzo ładnie dobrana bluzeczka do bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the green cargo pants, and the whole outfit is lovely. Best wishes!

    OdpowiedzUsuń
  6. perfect look for work!! love th top! clicked!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice mix of color for a "marine" look ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/07/30/holidays-in-tuscany-the-apartment/

    OdpowiedzUsuń
  8. original top!! amazing combination with kakhi.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów mnie zaskoczyłaś niespotykanym połączeniem kolorów. Super pomysł.Słuszna uwaga, czasem jednak mamy inne wyobrażenie na temat zamawianych rzeczy. Mam tak samo - myślę, że dana rzecz będzie w konkretnym stylu, a w rzeczywistości okazuje się, że pasuje do innego, więc tym bardziej brawo, bo zestawiłaś ją bardzo pomysłowo, a cena jak na lato bardzo "lekka" i przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Those colors totally worked for me. Definitely my favorite piece are the pants! Gorgeous!
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa bluzka, super całość...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to wszystko ciekawie zestawiłaś. Nie myślałam, że granat może tak dobrze wyglądać z khaki :) Super!

    Miłego poniedziałku :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem ci że pasuje do ciebie taka stylizacja :) byłabyś np fajną panią kapral ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za wojskowym stylem bo wydaje mi się mało dziewczęcy, ale w takim zestawieniu z marynarskim całość prezentuje się naprawdę dobrze! Warto bawić się modą i mieszać różne style, bo można uzyskać ciekawe połączenia, tak jak w tym przypadku ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz jak zawsze idealnie;) świetną masz bluzkę i spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, najbardziej urzekły mnie buciki i spodonie ;D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kolor Twoich spodni. Super!
    Sesja bardzo klimatyczna. Jak z jakiegoś filmu :)
    Przydałaby się mi taka bluzka.
    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  18. Looking beautiful doll, such a chic look x

    Florals&Smiles

    OdpowiedzUsuń
  19. As usual great post) Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  20. Very stylish outfit. I love your sense of style.

    OdpowiedzUsuń
  21. So damn cool top, I love the whole ensemble!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  22. No i jak zwykle... Kochana wyglądasz rewelacyjnie! Świetna stylizacja! 😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Ze względu na bluzkę zestaw skojarzył mi się z harcerstwem :)
    Ładne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. love this sailor look, gorgeous t-shirt
    new post on my blog <<< The best running shoes >>>
    have an happy day
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  25. At first I thought you layered two tops together but now realize they're separate. Totally love how it looks!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I adore this look. Love the two tone and those are fabulous shoes. x

    Ann-Marie | http://facetocurls.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Znowu mi przypomniałaś, że OKROPNIE potrzebuję granatowe buty !!! hihih Zestawiałaś te kolory po prostu fantastycznie - zupełnie niespodziewanie, a efekt rewelacyjny. Pozdrawiam - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń