poniedziałek, 11 czerwca 2018

Another one


               W tym sezonie nie ma chyba kobiety która nie posiadałaby w swojej garderobie kombinezonu. Jestem ich szczególną miłośniczką dlatego gdy zobaczyłam model który mam dziś na sobie nie zastanawiałam się długo. Kombinezon pochodzi ze sklepu Zaful. Ma kopertowy dekolt, uszyty jest cienkiej tkaniny ,która nie prześwituje.

This season, there is probably no woman who would not have a jumpsuit in her wardrobe. I am a special fan of them because when I saw the model I have today I have not thought about for a long time. The suit comes from the Zaful store. He has an envelope neckline, sewn with a thin fabric that does not show through.
I have great news :ZAFUL 4th Anniversary!!! On this ocassion store is offering Free Shipping Worldwide, Shop from $5.99, Coupon up to $40, ect... Enjoy Zaful 4th
Check more on YouTube Celebrities on Zaful Anniversary
Anniversary Carnival (Jun. 18th to 20th) it will be full of lots of promotions!!!










                                         JUMPSUIT- price here


47 komentarzy:

  1. Cześć,
    Ja nie mam, ale planuje to szybko nadrobić i uszyć sobie jeden :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam kombinezony!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie wyglądasz:) świetny masz ten kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice and elegant striped jumpsuit Alice! Two trends combined in one piece ;) Have a great week xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/06/08/royal-greenhouses/

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this striped jumpsuit. Your earrings are perfect as well.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so classy. Love the bag! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kombinezon, za czymś takim się rozglądam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kombinezony...mam 3 w szafie;) Ale żaden w paski...hmmmm...;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. That suit is really amazing dear
    have a nice week
    =)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is one of my favorite looks of yours. Stunning!

    https://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon rewelacyjny. Pięknie w nim wyglądasz kochana. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już ci kiedyś pisałam że bardzo lubię kombinezony natomiast wszystkie jakie posiadam Są w wersji z krótkimi spodenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jak przełamałaś granat różowymi szpilkami i kolczykami ;-)
    Blog modowy ZOIO MODA

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks a lot :D

    you look perfect as usual :D I'm in love with your belt bag :D

    NEW FASHION POST | SOS CEREMONIES: THESE ARE THE ESSENTIAL ACCESSORIES. :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz w nim bardzo dobrze. Podoba mi sie ten paskowy wzór bo paski ostatnio zawojowały moją szafę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz - modnie, stylowo, z klasą, ale też swobodnie :) Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alicja, wyglądasz przepięknie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam trzy kombinezony, ale jeszcze nie do końca w nie wchodzę :P hehe
    Ale czekam na zamówienie, w którym właśnie jest kombinezon i spodnie z szerokimi bogawkami ajćććć <3

    Twój kombibnezon jest fantastyczny, bardzo podobają mi się teraz wlaśnie takie szerokie nogawki i te kopertowe dekolty <3

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i bardzo ładny kombinezon *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz nogi do nieba w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kombinezon ;) Pięknie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. chic and pretty combo! I love the belt bag <3

    OdpowiedzUsuń
  23. As usual very interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh very cute jumpsuit darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyglądasz! fajnie, że podkreśliłaś granat kombinezonu, różowymi szpilkami <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie mam. Ale paski szanuję 😀😉

    OdpowiedzUsuń
  27. You look so cool on the jumpsuits, Alice!!
    I saw the price, and it is so amazing!!!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Another lovely outfit, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. OH THIS IS SO CUTE! And I love the pops of pink. Really adorable!

    Janine
    http://abeautifulwhim.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks a lot :D

    love this kind of fresh looks :D

    NEW PERSONAL POST | TODAY IS MY BIRTHDAY. THE PARTY IS HERE! :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowity look i ta torebka w formie nerki! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mam żadnego;) Nie pasują coś do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Doskonale wyglądasz w tym kombinezonie (15.99)! Różowe dodatki w postaci szpilek i kolczyków to świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kombinezony, ten też cudny piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I love how you pair this with hot pink I love this combination. This outfit is pure summer.

    OdpowiedzUsuń
  36. cudownie wyglądasz <3 świetny kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie powiedziałabym, że ten kombinezon jest od Zaful, widzę, że ich ciuchy są naprawdę przyzwoitej jakości - dobrze wiedzieć, że materiał nie prześwituje, a wzór tego kombinezonu jest przeboski, Alu :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jumpsuit is really nice. Whit your pink pumps is a perfect combination!!!
    Have a nice day and don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    #Kidswear: Alice and Catimini

    OdpowiedzUsuń
  39. You look really fantastic dear! Loving your style!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny ten kombinezon, pięknie w nim wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie!
    Mam w kwiaty. Może wreszcie kiedyś go pokażę.:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne połączenie kolorów. Granat i róż - to naprawdę wyglada fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń