poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Kitty



           W tym roku projektanci stawiają na różnorodność, dotyczy to również nadruków gdyż praktycznie każdy jest modny .Nie trzeba zatem zmieniać ubrań tylko ewentualnie dobrać inne dodatki lub buty.Wszędzie panuje ogólna moda na obuwie sportowe co jest super praktyczną sprawą dla nieraz zmęczonych nóg.Ja jednak  stylizacji z takim obuwiem  nie będę pokazywać gdyż wolę osobiście wysokie obcasy. W dzisiejszej stylizacji mam wyjątkowo buty na niższym obcasie, za to są stabilne i równocześnie wygodne. Koszulę w tygrysi nadruk nabyłam na styczniowych wyprzedażach, ma długi rękaw ale ja lepiej czuję się w odwijanym.







                                            Shirt, jacket - Zara
                                            Pants - Mango
                                            Shoes - New Look

22 komentarze:

  1. Thanks a lot :D

    you look absolutelly great, my friend!

    NEW OUTFIT POST | THE MODERN VINTAGE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kusi mnie aby zakupić takie spodnie. Jerstem niska i się zastanawiam czy bym tak dobrze wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  3. You’re particularly feline in this outfit! It suits you very well, I find you very pretty, Alice ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja z pazurem - bardzo podoba mi się Twoja kurtka. Wszystko super ze sobą współgra :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post in spring. Love your jacket!

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, moda jest na tyle uniwersalna, że możemy się nią bawić i czerpać moc inspiracji :)
    Skomponowane zestawienie bardzo Ci pasuje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobasz mi się w tej stylizacji,kurtka jest super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja i niebanalne buty:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks a lot :D

    have a nice day, my friend

    NEW TIPS POST | NOBODY'S EVER TALKED ABOUT THIS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja podwijam wszystkie możliwe rękawy :D za to wysokie obcasy mogłyby nie istnieć. Uwielbiam trampki do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. What a lovely styling, that animal print shirt is amazing.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również lubię podwijać rękawy 😊
    świetnie wyglądasz 😍
    Motyw zwierzęcy lubię średnio, za to kurtka mi się baaardzo podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta koszula, a całość mega stylowa i elegancka! Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look z pazurem na tle uroczych kwiatów! Jak dla mnie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzę Cię właśnie z takimi bardzo kobiecymi outfitami:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Looking good Alice, happy Friday!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so cool, Alice!!
    I really love that shirt with beautiful flowers<3

    akiko

    OdpowiedzUsuń