niedziela, 9 czerwca 2019

Little white dress


         Postanowiłam, że w tegoroczne lato będę nosić więcej bieli. Kolory i kontrasty nie znudziły mi się , doszłam jedynie  do wniosku że mam mało białych ubrań. Ten kolor to letni klasyk i pomimo iż ubrania białe szybciej się brudzą -to nie znam osoby która by go nie lubiła.
Dziś sesja w sukience wykonanej z dzianiny, jest dopasowana co nieco podkreśla moje niedoskonałości. Z moich ulicznych obserwacji wynika iż ludzie coraz mniej przejmują się własnym wyglądem , ja też się nie będę spinać ;-)










                                       Dress - Zara
                                       Bag  - Mango
                                       Heels - San Marina


49 komentarzy:

  1. Wszystko ładnie-pięknie, ale gdzie te 'niedoskonałości'? :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa sama się obroni. Pięknie zachowana równowaga. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe sukienki są piękne. Sama mam je w szafie. Jedną całkowicie białą, a drugą we wzorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, ja w zasadzie też mam mało bieli w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ostatni akapit-jakbyś to o mnie napisała 😉
    Pięknie wyglądasz w tej sukience 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. You look great in your little white dress.
    Your shoes is chic.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja też jestem za tym, żeby się nie spinać. Wydaje mi się, że blogerki bardziej się przejmują, no bo "ja ja wyjdę na zdjęciach" a normalnie, to kto by się przejmował tym czy owym ;) :) Super wyglądasz i śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczna mała biała to jest to! <3 Śliczna sukienka, wspaniale wyglądasz w takiej minimalistycznej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej z całego zestawu podobają mi się buty - zdecydowanie moje klimaty (Gdyby jeszcze nie były za wysokie!).

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości, bo upały nadchodzą. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!! This look is super from head to toe!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dear Alice, this is the perfect summer dress, you look beautiful!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się zaczęłam zastanawiać i w sumie ja też mało chodzę w białych rzeczach latem. Po biel sięgam zwykle dopiero wtedy, gdy jestem opalona. Może czas się przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  13. This look is very elegant and gorgeous. I really loved ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. For me this is perfect white dress. I love how you style it with colorful details. Thank you for inspiration.

    http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/06/nurse-jamie-triangle-facial-beauty-tool_10.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Un look de 10!!! Estas muy guapa :)
    www.gadorvision.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Biały dodaje świeżości ;) . Super przełamałaś biel dodatkami .

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie i niezwykle dziewczęco wyglądasz Alu w bieli:))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam żadnych niedoskonałości nie widzę. Pięknie wyglądasz w tej sukience i dodatki genialnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasa! wyglądasz wspaniale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    fantastic combo, my friend

    NEW REVIEW POST | MILK SHAKE NO FRIZZ SPRAY
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej ja vhyba nigdy nie miałm szafie białej sukienki.. Teraz sobie to usiwdomiłam. :O

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh, that dress is so great on you!!
    This summer I want to wear a white dress, too !

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh very cute dress darling~ Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham małe białe sukienki, które latem są doskonałą alternatywą małej czarnej, ale... w tej stylizacji to buty wygrywają <3 Są boskie!!! Koniecznie daj znać czy wygodne, chętnie dodałabym je do mojej garderoby :)

    PS: Jakie niedoskonałości...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. San Marina produkuje wyłącznie wygodne buciki :-) Wykonane są ze skóry, więc tanie nie sa ale i tak warto je kupić ;-)

      Usuń
  25. Buty sa super. Uwielbiam takie kolorowe szpilki


    Zapraszam na mojego nowego bloga www.agatea.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka, sama chętnie latem po nie sięgam :-) Prześlicznei wyglądasz i fajnie skomponowałaś dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również lubię latem biel - można wtedy poszaleć z dodatkami:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja od dwóch lat zaczęłam nosić białe ubrania :) wcześniej myślałam że ten kolor nie jest dla mnie. Stylizacja super wszystkie Twoje buty strasznie mi się zawsze podobają! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Love thoso shoes!

    NEW POST: https://filipa-goncalves.blogspot.com/2019/06/deep-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz w białym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja idealna na lato.
    Ja też mam mało białych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bellissimo questo vestito bianco! Sei perfetta!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zdjęcia i bardzo ładna sukienka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię nosić biel latem:) Sukienka jest fajna i ładnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam białe sukienki 💕 A te buty są swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. So elegant in white, I love your accessories too!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  37. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  38. A budy są BOSKIE !!! Tak biały jest na topie, a warto coś mieć w tym kolorze w szafie a co do wyglądu nie warto się przejmować. Czasami taki monstrum chodzi po ulicy, że myślę sobie, że aż tak nie jest ze mną źle :). Ty wyglądasz rewelacyjnie, odmładza Cię ten fason i kolor, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  39. You're really charming with this pretty outfit ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna sukienka i zgrabniutko w niej wyglądasz.
    Buty - porywam! :)
    Mam sporo białych ubrań i w zasadzie cały rok się w nie odziewam. :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć,
    Chciałabym mieć Twóje niedoskonałości ;D te total white looki to hit tego lata. Sama mam dwie białe sukienki i non stop w nich chodzę :D
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja. Też mam mało białych ubrań, bo zawsze się gdzieś upaćkam. Może taka niezdara ze mnie. :P Szukam szukam ale niedoskonałości nie widzę, przyznaj się, że Photoshopem usunęłaś :P

    OdpowiedzUsuń