sobota, 1 czerwca 2019

Tie dye skirt


     Temperatury w tym tygodniu zaczynają nam przypominać że wkrótce będzie lato .Jednym z trendów tego sezonu jest koloryzacja tie dye. Nie którym kojarzy się z hippisowskimi czasami -może dlatego, że technika ta postała w połowie lat 60 ubiegłego wieku. Ja wybrałam spódnicę w delikatnym turkusowym kolorze.








                                    Skirt, top- Bershka
                                    Shoes - River Island
                                    Bag - Zara


39 komentarzy:

  1. Gorgeous skirt. It is so elegant and perfect for spring and summer. I love how you style it. Thank you for one more great outfit.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/06/beauty-of-resolve_1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your outfit! you look amazing it's really gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    absolutelly great my dear

    NEW WISHES POST | 12 DAYS TILL MY BDAY!!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały komplet porywam, a torebko - koszyk - śliczny.
    Pozdrawiam już czerwcowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the outfit!

    𝙶𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚠𝚑𝚊𝚝? 𝙸'𝚖 𝙱𝙰𝙲𝙺! 🤗

    𝙽𝚎𝚠 𝚙𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚘𝚐, 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝! 🖤

    Https://bit.ly/30X2zYo

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć,
    Nie widziałam tego wzoru jeszcze w sklepach ale to niezbity dowód na to, że moda wraca :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear Alice, the skirt is a dream and you styled this piece fantastic!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka mi się najbardziej podoba 😍
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja i super zdjęcia! Spodobały mi się buty :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, farbowałam tak ciuchy, głównie rozwleczone podkoszulki, ze dwie dekady temu 😉 Na spódnicy wygląda to super 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. a pretty skirt!!
    and your bag is very cute

    OdpowiedzUsuń
  12. You look so fresh and chic! I really love the color of your skirt <3

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś idealnego dla mojej kochanej mamusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz:))torebkę podkradam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Cudna spódnica i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bluzka. Idealna, zwiewna spódnica. Czego chcieć więcej przy takiej pogodzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alu jest pięknie, delikatnie i kobieco :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks a lot :D

    have an amazing week my friend

    NEW OUTFIT POST | SEE YOU SOON ✈✈!!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Subtelność kolorów, zwiewna spódnica sprawiają,że wyglądasz jak nimfa :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta spódnica wygląda fenomenalnie :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam że taki styl chyba nie do końca dla mnie. Ale...z modą się nie dyskutuje!;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja w sumie bym sie tak ie ubrala, bo mam krótkie nogi ... ale wygladasz naprawde spoczko! fajnie, nie nudno :) ciekawa stylówka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna stylizacja ! <3 Zapraszam również do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. What a elegant tie dye skirt!!
    It suits you, Alice<3

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja mi się bardzo podoba, ale moją uwagę najbardziej przykuła torebka!

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  26. You look so classy. Love the bag! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódnica fajna, ale to bluzka i torebka najbardziej mi się spodobały:) Piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te torebki coraz częściej spotykane :D Fajn stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. You are so awesome
    Have a great time

    OdpowiedzUsuń
  30. You’re still beautiful, Alice. This outfit suits you wonderfully ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie noszę długich spódnic, ale podoba mi się torebka i bluzeczka:).

    OdpowiedzUsuń
  32. Lekka zwiewna stylizacja, idealna na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Od razu w oczy rzuciła mi się torebka i buty! Super stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń