wtorek, 2 lipca 2019

Summer haul



     Upały i gorące promienie słońca zmuszają mnie jeszcze bardziej o troskę swojej skóry. Lato to nie tylko stosowanie filtrów przeciwsłonecznych ale również nawilżanie.Dzisiejszy post  jest poświęcony produktom które pojawiły się u mnie po raz pierwszy. Zapraszam do szczerej i zwięzłej lektury.

                                 
                              Maska- pianka Wella Nutri Enrich z ekstraktem jedwabiu



Jest to pierwsza maska w piance jaką kupiłam. Ma piękny zapach i konsystencję bitej śmietany. Jednakże moje włosy są w okresie letnim bardzo wymagające i produkt nie zadziałał w sposób jaki obiecuje producent. Chyba skończę z próbowaniem wynalazków kosmetycznych bo właściwie każdy kończy się u mnie niepowodzeniem...


                          Szampon do włosów prostowanych Patrice Mulato

Szampon u mnie ma nie tylko za zadanie mycia skóry i włosów , muszę również czuć że włosy są miękkie ;-)
Powyższy szampon zawiera olej z nasion bawełny, masło mango, prowitaminę B5, perłowy ekstrakt.
Składniki są w 96% naturalne, nie zawiera parabenu, silikonów, PeG ani SLS.
Konsystencja szamponu jest niezbyt gęsta, dzięki czemu można dozować go z umiarem.Kolor jest perłowo-biały a zapach kwiatowy. Włosy po umyciu nim są mięciutkie i świetnie się rozczesują. Zamierzam przetestować inne produkty tej firmy :-)



Przeciwzmarszkowy krem pod oczy Yves Rocher oraz emulsja Bandi-silnie nawilżająca



        Pojawieniu się zmarszczek  łatwiej  jest zapobiegać niż się ich pozbyć. Ja piję dużo wody i białej oraz zielonej herbaty.Nie palę papierosów i chodzę w okularach słonecznych nawet w pochmurny dzień ;-) Stosuję oczywiście kremy pod oczy dwa razy dziennie. Ostatnio nabyłam Krem z Yves Rocher, który za zadanie ma odżywić i zregenerować skórę . Stosuję go zbyt krótko aby go podsumować, mam nadzieję że  się sprawdzi.

Kremem do twarzy który ostatnio stosuję jest Emulsja Bandi silnie nawilżająca. Pomimo iż konsystencja jest rzadsza od typowego kremu muszę przyznać iż jest bardzo bogata. Wchłania się nie za szybko, pozostawia lekko błyszczący film.Skóra czuje się po nim odżywiona i nawilżona. Niech Was nie zwiedzie skromny wygląd tej emulsji bo moim zdaniem jest rewelacyjna. Polecam ją przede wszystkim paniom o skórze suchej lub wrażliwej.



Maska do włosów zniszczonych Eugene Perma


Jest to maska o bardzo dobrym składzie, kupiłam ją na promocji. Nie próbowałam jej jeszcze i przyznaję że wiążę z nią wielkie nadzieje


Odżywcza maska pod oczy - Kiko Milano


Firmę Kiko lubię bardzo, kosmetyki nie mają wygórowanych cen a firma ciągle zaskakuję nowościami. Powyższa maska  jest w postaci hydrożelowych płatków koloru złotego. Koi i odżywia skórę wokół oczu.


Maska z ekstraktem zielonej herbaty - Kiko Milano




Jest to maska hydrożelowa z widocznymi drobinkami zielonej herbaty. Przeznaczona jest dla skóry zmęczonej. Świetnie odświeża skórę, koi i likwiduje zaczerwienienia.Wg mnie jej działanie jest po prostu magiczne-polecam serdecznie :-)

 Odżywcza maska z ekstraktem miodu- Kiko Milano




Jestem prawdziwą fanką maseczek i próbuję za każdym razem inną. Maseczka z ekstraktem miodu jest koloru złotego, składa się z dwóch części.Osobiście wolę maski jednoczęściowe bo nie zjeżdżają z twarzy ale jeśli produkt działa jak trzeba mogę mały dyskomfort poprawiania zdzierżyć  ;-)

   Masło do ciała FARMONA



Masło ma gęstą konsystencję i wspaniały zapach który po jakimś czasie ulatnia się. Świetnie nawilża i odżywia skórę. Mam zamiar wypróbować inne kosmetyki tej firmy !



Ampułki do skóry głowy Inebrya




Nie wiem co jest grane ale od paru miesięcy włosy wypadają mi pęczkami. Postanowiłam sięgnąć po kurację ampułkami.Płyn ma za zadanie dodać skórze energii oraz wzmocnić włosy. Po kontakcie ze skórą ma się uczucie lodu na głowie. Zauważyłam że skóra po nim jest zaczerwieniona i spuchnięta, na dodatek pózniej zaczęła mnie swędzieć. Odstawiłam ten produkt bo wystraszyłam się ,że będę łysa.

                                   Zestaw Tresor - Lancome


   Ten zapach to prawdziwy klasyk ,do tej pory miałam jego próbki aż w końcu postanowiłam kupić jego pełną wersję ;-)


        Maska do włosów  All Soft -Redken


        Bardzo lubię kosmetyki Redken. Powyższa maska przeznaczona jest do włosów suchych i łamliwych. Wspaniale odżywia i nawilża, włosy dobrze się po niej rozczesują.


          Podkład Full coverage - Kiko Milano



     Latem podkłady stosuję sporadycznie. Powyższy podkład ma bardzo dobre krycie, nie trzeba stosować żadnego korektora.

44 komentarze:

  1. i need all these since i live in a tropical country.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    JULIE ANN LOZADA BLOG
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak patrzę na te produkty to stwierdzam, że ja jednak mam mało kosmetyków haha
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wiele nowości, ja to nie pamiętam kiedy próbowałam coś nowego.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawilżanie, to podstawa. Zgadzam się jak najbardziej. I mnie by się coś właściwie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na emulsję z Bandi sama się skusiłam i sprezentowałam ją mojej Mamie. Myślę, że podbiorę ją jej trochę, gdy zacznie jej używać. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. such an amazing post dear :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poznam potem opinię o kremie pod oczy YR. Obyś była zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ile nowości! Ja też muszę zadbać o swoją skórę po wyjeździe. Strasznie zrobiła się sucha po słonecznym opalanku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo super kosmetyków na lato i nie tylko :D Bardzo lubię to różane masełko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato jest chyba najbardziej bezlitośnie dla cery, ja staram się pić wodę, ale o okularach przeciwsłonecznych niestety zapominam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks a lot :D

    all products sounds amazing :D

    NEW FASHION POST | HOW TO USE BRALETTE!! :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo ciekawych kosmetyków, mnie jako posiadaczkę skrajnie suchej cery zaciekawiła emulsja Bandi i maski Kiko Milano:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw kosmetyków. Ciekawią mnie maseczki i płatki pod oczy Kiko. Miłego używania:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful products, great review:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh very good haul darling~ Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Great haul, so many interesting products!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi,
    You have an amazing blog. Do you want to follow each other?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. GReat post!

    NEW POST: PRETTY IN PEACH 🍑 - https://filipa-goncalves.blogspot.com/2019/07/pretty-in-peach.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cała masa świetnych prosuktów. Bardzo lubie marko Kiko Milano.
    Jestem ciekawa tego szamponu z drugiego zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakupy potrzebne - kosmetyki przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spory haul 😀
    Nie wiedziałam że Kiko ma w swojej ofercie te maski ,może się kiedyś skuszę, bo też lubię ich kosmetyki
    Jak narazie muszę wypróbować ten szampon 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesting beauty products, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  23. great summer haul, these seem like great products.

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał fajny ten haul :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. awesome article.
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you for your beauty products, Alice!
    I am so interested in Kiko brand because I haven't be able to get it yet in Japan...
    Have a lovely weekend:)

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot :D

    all products sounds awesome

    NEW TIPS POST | SUMMER ESSENTIAL, BLACK FRIDAY EDITION :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaiteresowałaś mnie emulsją Bandi i maską Redken. Też mam sucha cerę i przesuszone włosy. Chetnie wypróbuje te produkty :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Marki kojarzę, jednak żadnego z tych produktów nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa jak sprawdziłaby się u mnie pianka do włosów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Estupendos productos! Me alegro verte por mi blog! Feliz fin de semana! 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for sharing your haul, dear Alice and happy weekend!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  33. These products for haul looks amazing

    http://www.alyinwanderland.com/2019/01/ximending-night-market-tour-in-taiwan.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam większość ! 😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam sporo dobrego o kosmetykach Kiko Milano, ale jeszcze nie miałam okazji ich sprawdzić na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  36. To kiedyś były moje ulubione perfumy, przez kilka lat nie mogłam się z nimi rozstać...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  37. Maski do twarzy mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  38. These products are so amazing.
    The perfect haul.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks a lot :D

    have a nice day, my friend

    NEW OUTFIT POST | PLAYING WITH THE SUIT :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda, ze te ampułki podrażniło Twoja skore. Byłam ich ciekawa. Produkty Redken często widuje w Anglii i tu również są uwielbiane :)

    OdpowiedzUsuń