Floral dress

 


                   W większości sklepow , w tym sezonie, przeważają tkaniny bez nadruków.  Oczywiście zdarzają się nadruki ale w mniejszej ilości.Jest to pewnego rodzaju odpoczynek dla oczu i nie mam nic przeciwko temu. Jednake ubrania z nadrukami łatwiej jest stylizować, przynajmniej dla mnie . 

     Jestem dość przekorna i lubię odmianę dlatego dziś wystepuję w sukience w drukowane kwiaty. Ma ona mój ulubiony kopertowy fason. A co Wy sądzicie o nadrukach, czy wolicie jednokolorowe tkaniny?










                                      Dress - Zara

                                      Bag  - Mango

                                      Shoes -Texto

Komentarze

  1. Piękne kolory i wakacyjny klimat, no i tło świetnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz! Sukienka robi wrażenie- zarówno fason, jak i kolory cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacyjny look. Super. Sukienka w kwiaty to klasyka na lato! A ja zawsze mam w szafie florystyczne motywy, bo je bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So lovely! Such a great vacation outfit and more. Hope your summer is going well!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna Dziewucha nagle się pojawiła w mojej bańce blogosferycznej...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty dress. The heels and bag match it well :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak letnia sukienka! A ta Twoja ma i ciekawy fason i tropikalne kwiaty na sobie. Także 3 razy na tak. 😉 Dobrego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń

  8. A beautiful dress, you look fantastic in it.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzór? Jak najbardziej. A jeszcze jak jest taki letni, kwiatowy, to super!!!
    W ogóle pięknie wyglądasz!!!
    Jedynie nie lubię kopertowego dekoltu, ale to takie moje dziwactwo, wiem...
    Bo wszyscy lubią, tylko ja nie :)
    Ciągle mi się rozchyla, rozjeżdża i muszę uważać, co mi tam z niego widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym dekoltem to jak najbardziej rozumiem,ja swój zszyłam aby się nie rozchodził.

      Usuń
  10. Ja akurat wzory nie bardzo. Ginę w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz! Wspaniała sukienka i cudowne połączenie kolorów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)
    Ja też ostatnio się polubiłam z wzorzystymi sukienkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Lindo vestido. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! :) ja ostatnio jeśli kupuję sukienki czy koszule to tylko w kwiatowe wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja. Wygoda i elegancja w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka do włosów jasnych pasuje jak ulał. Lubię takie wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam uwielbiam nadruki i dużą ilość kolorów w każdym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. The female version of my favorite Hawaiian shirts!

    OdpowiedzUsuń
  19. This dress is really beautiful and prefect for the summer.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienka z niebanalnym nadrukiem. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. perfect dress for summer: colorful and sexy enough!
    You look great!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza sukienka, cała stylizacja jest piękna :) Przyznam, że lubię wzorki, zwłaszcza latem. To taka pora roku, która kojarzy się z szaleństwem, dobrą zabawą i właśnie kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka super, ciekawa jestem z jakiego materiału jest:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolory tej sukienki, idealnie pasują do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Świetna na sukienka! No chyba już bardziej wakacyjna nie może być. I bardzo Ci w niej do twarzy. I te buty! Cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka. Kolorowa, dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Pariso

Off The Shoulder Sequins Bodysuit