Scarf

 

  

                     Apaszki podobają mi się, mam ich trochę ale rzadko je wykorzystuję do stylizacji. Dziś postanowiłam to zmienić. Kolorystycznie pasowała mi do spodni , zawiązałam ją w harcerski sposób. Na Pintereście jest mnóstwo ciekawych pomyslow na wiązania, jednak uznałam ,że czas na prostotę.Założyłam moje 12 cm szpilki, które należą do całkiem wygodnych w chodzeniu. Oczywiście , wolę się nie przyznawać mojemu osteopatowi że czasem je zakładam ;-)








                    Heels       Asos
                    Trousers  Mango
                    Top, scarf   Zara
                     Bag       Valentino

Komentarze

  1. Alicja wyglądasz imponująco! Bosko skomponowany zestaw! Sama nie wiem co podoba mi się najbardziej,bo wszystko jest mega. Ja jedynie zamieniłabym szpilki na koturny bo moje stopy są tak zmartletowane że nawet metra bym w nich nie przeszla.
    Chyba muszę pójść do Ciebie na kurs,bo jesteśmy równolatkami a ja nadal nie umiem się ubrać 😏
    Udanej niedzieli 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za tak mile slowa :-) Mi z wiekiem stopy urosly o caly numer ale ogolnie nie narzekam. Koturny tez pasuja do tych spodni ;-)

      Usuń
  2. Wspaniała stylizacja. Spodnie są mega Bardzo lubię taki fason.

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka 8/10, spodnie 5/10, ale całość (wraz z dodatkami) 10/10, bynajmniej nie żaden paradoks, po prostu zadziałał efekt synergetyczny, plus special award za kolory, jeden z moich ulubionych zestawów...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful wardrobe! Impressive pants. Such a great fit! and I wish I could wear high heels, but it would probably make me dizzy. Wonderful to have this scarf. You wear it well💙💙💙💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  5. Apaszka ciekawa, spodnie kobaltowe - extra, ale te szpilki - WOW! Całość świetna, jednak na takiej modelce wszystko wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby apaszka była inspiracją dla całego zestawu? Bardzo ładnie. Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  7. You look fantastic! I love the outfit. And the heels are spectacular.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, you look adorable! Your outfit has beautiful colors, I think it's really great

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta odsłona jest chyba najlepsza i kolory świetnie zestawione!
    Takich butów nigdy nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicjo też uważam, że wyglądasz super!!! Ja bardzo lubię kolory niebieski i żółty!!! Buty, powiem Ci, że jestem niska i powinnam chodzić w tych wysokich, ale najbardziej lubię płaskie, bo są najwygodniejsze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous outfit. The scarf really sets if off - great addition :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super elegancka całość, zaskoczył mnie żółty zamiast bieli

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię i noszę apaszki, szale ect. Taki dodatek potrafi zamienić codzienną stylizację w bardzo elegancką. No a buty... coż, nie mam już żadnych szpilek, wyrosłam z nich 🤣, wybieram obuwie barefoot 🙌. Stylizacja urocza 🤩

    OdpowiedzUsuń
  14. Lindo atuendo . Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo :) wyglądasz jak milion dolarów :) przepiękna stylizacja, uwielbiam połączenie niebieskiego i żółtego :) apaszka świetnie pasuje, taki drobny element może zmienić nawet najprostszą stylizację :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja. Super spodnie i ta apaszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I just read this blog, and I absolutely love how you’ve embraced simplicity in your style. The decision to finally put your scarves to use, especially with the color matching your pants, is so refreshing. Tying it in a scout style is a classic choice that pairs perfectly with your outfit. I also appreciate the honest touch about your 12 cm heels—it’s always fun to indulge in a little fashion flair, even if we keep it from our osteopaths! Your approach to styling is both relatable and inspiring. Great job sharing your fashion journey!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna i elegancja stylizacja. Apaszki uwielbiam, szpilek jednak, szczególnie tak wysokich zdecydowanie unikam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny odcień niebieskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja. Wszystko do siebie idealnie pasuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wszystko prezentuje się od strony kolorystycznej - elegancko i bardzo w letnim stylu

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna stylizacja. Kolor topu mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię apaszki, sięgam po nie wiosną i jesienią. Tyle, że ostatnimi czasy te pory roku się tak skróciły, że nawet nie można się nimi nacieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz pięknie, stylizacja niesamowita! Ach ten kolor, te spodnie! No po prostu trafiłaś w mój gust idealnie :) Apaszki mi się podobają ale sama ich nie noszę, chyba nie potrafię ich wystylizować :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz :)
    Bardzo ładna stylizacja :)
    Podoba mi się kolor tych spodni (jednak wolę bardziej dopasowane fasony :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tak samo z apaszkami jak Ty, też głównie leżą w szafie.
    Fajna stylowa!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylowo i elegancko. Lubię kontrastowe połączenie niebieskiego z żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, ale kobieco! I ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  29. I also really like using scarves.
    Wonderful outfit, the scarf matches the tone of the pants so well.
    You look fantastic.

    OdpowiedzUsuń
  30. BArdzo lubie apaszki. Swego czasu nosiłam nawet w lato

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej jakie piękne połączenie kolorystyczne ♥ Przypomina mi Sycylię i ich cytrynowe trunki oraz słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo I love royal blue with yellow and the scarf is such a lovely addition. Scarves are so having a moment, you look great!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna stylizacja! Bardzo kobieca i elegancka, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta apaszko, to był dobry wybór!
    Świetnie podbiła całość!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne połączenie granatu i lekkiej pistacji ♥
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  36. Alicjo, nie wyjdę z podziwu jak cudownie wyglądasz! Kiedy myślę o stylowej kobiecie z klasą, mam przed oczami Twój obraz! Uwielbiam Twoje stylizacje, jesteś moją inspiracją! Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Po prostu świetnie. Piękny kolor spodni, ciekawa stylistyka, z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak wygląda kobieta sukcesu :) przepiękna stylizacja Alice. Idealnie dobrałaś ciuszki. Bravissimo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Checkered set