poniedziałek, 20 kwietnia 2015

                                 Painted village

Pozdrawiam Was dziś z wioski Zalipie ( woj. małopolskie blisko Tarnowa). Do mojej stylizacji zaczerpnęłam motyw ludowy gdyż jest niezwykle żywy i inspiruje nawet największych projektantów. Makowy kolor w połączeniu z pomarańczowym i ciepłą żółcią dodaje tu wiosennej energii a czarna kurtka luz i nonszalancję. Zalipie wybrałam dlatego gdyż jest to chyba jedna z najlepiej zorganizowanych miejscowości na południu Polski. Mieszkańcy kultywuja tu nieustannie  tradycję a co roku organizują  konkursy na malowany dom.Zapraszam Was moi drodzy do obejrzenia mieszanki nowoczesności z kulturą ludową.












   
    Shoes- Vices
    Top  - Grain de Malice
    Skirt-wykonana przez moją utalentowaną bratową
    Necklace- Zara

11 komentarzy:

  1. Kolejna spódnica, która mnie dzisiaj zachwyciła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zachodu mnie kosztowała bo w pasmanteriach ciągle zimowe kolory ;-)

      Usuń
  2. omg jaki kolorowy zestaw;D swietna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest obłędna. Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny look, kocham takie połączenia, wyglądasz w tym zestawie bajecznie! Kolory cudne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bonsoir
    J'ai vu votre blog par l'intermédiaire de Gino sur G+,merci à lui de me faire connaitre ce joli pays et village coloré.Votre blog est magnifique.Bravo.Bonne soirée.Amicalement

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica cudna, a te białą chatkę kupuję od razu :-)

    OdpowiedzUsuń