środa, 4 listopada 2020

Bodysuit & Long cardigan

 

 

   Kolejne dwie propozycje ze sklepu Femme Luxe. Pierwszą jest białe, uniwersalne body z długim rękawem. Dla mnie ta część garderoby to prawdziwe must have, bez względu na porę roku. W sklepie tym znajdziemy bardzo szeroki wybór.

Drugą rzeczą wybraną z FemmeLuxe jest długi kardigan. Może on , z powodzeniem, zastąpić płaszcz w słoneczny listopadowy dzień. Jest dość gruby,dzięki temu zapewnia prawdziwe ciepełko. Dobrze wygląda gdy do stylizacji dodamy pasek.

Sklep ten jest świetnym miejscem dla osób pragnących odświeżyć swoją garderobę w modne ubrania. Znajdziemy tu szeroką gamę spodni, jeansów oraz sukienek , zajrzyjcie tam koniecznie!


Another two suggestions from the Femme Luxe store. The first is a white, universal body with long sleeves. For me, this garment is a real must-have, regardless of the season. This store offers a very wide selection.


The second thing chosen from Femme Luxe is a long cardigan. He can successfully replace his coat on a sunny November day. It is quite thick and therefore provides a real warmth. It looks good when we add a strap to the styling.


This store is a great place for people who want to refresh their wardrobe with fashionable clothes. Here you will find a wide range of trousers, jeans and dresses, check it out!









                              Long cardigan - Femme Luxe

                              Bodysuit - Femme Luxe.

47 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, piękne brązowe buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten kardigan :) Zastanawiałam się dziś, czy nie zamówić tego body ale jednak wybór padł na dresiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam otulać się kardiganami- super wygląda!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie stylizacje są przepiękne 😍
    Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Stylizacja z body mi się najbardziej podoba 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałoby się kupić kilka ciepłych kardiganów na zimę, oj przydało... Stylizacje bardzo ładne, a modelka dodaje im uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the Cardigan! So much! The first outfit, perfect for those family gatherings or a night out! LOVE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cardigan skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice choice !  Looks awesome!  

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne połączenie czerni z ciepłym toffi :) Uwielbiam takie przytulne, ale stylowe połączenia. Klasa, kobiecość i minimalizm, który tak bardzo cenię :))

    OdpowiedzUsuń
  10. W obu stylizacjach wyglądasz cudownie :)
    SWETEREK skradł moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. These are both stunning outfits :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. W kardiganie się dosłownie zakochałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczególnie spodobał mi się ten kardigan. Lubię takie ciepłe swetrzyska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ten kardigan jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kreacje! Muszę przyznać, że dołączenie czerwonych szpilek do biało-czarnej stylizacji to ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już nie zdążyłam złapać ten kardigan, a jest super! :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne stylizacje :) pierwszy zestaw kobiecy, a kardigan świetny do bardziej sportowych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy! Zastanawiałam się właśnie, czy body jest wygodne i czy kardigan jest ciepły :) Naprawdę fajne zakupy :) Bardzo lubię ten sklep, potrafi pozytywnie zaskoczyć :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne stylizacje:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje swietne. Taki kardigan z chęcią bym przygarneła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. You look amazing, really beautiful!

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba zestawy bardzo stylowe i w obu wyglądasz pięknie! Ten kardigan mam (20.69), a nad body (12.59) się zastanawiałam ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  24. This very elegant, I loved the style. I loved the blog I'm already following. https://beperes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. You look amazing, I especially love that cardigan ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  26. I love the styling in this look. You look super beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  27. Black and white, with red shoes and lipstick, makes a fashion statement. Cardigans are so soft.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycił mnie totalnie kardigan, uwielbiam i sama ma kilka, który jesienią i zima uzywam reguralnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają!
    Ale ta druga - jeszcze piękniejsza :)
    Widzę, że bardzo udane zakupy ;)
    Sklep znam, sama miałam okazję raz z niego zamawiać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Płaszcz super, ale zachwyciła mnie także Twoja spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwiebiam kardigany
    Świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny sweter, lubię takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastic bodysuit, you are wonderful

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale masz te czerwone extra buty :)


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Such a beautiful and elegant outfits. I can't decide which one is my favorite.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/ysl-rouge-volupte-shine-oil-in-stick.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Alicjo, piękne obie stylizacja. W pierwszej - petarda!:)
    Pozdrawiam Cię jesiennie.

    OdpowiedzUsuń