środa, 11 listopada 2020

Joggers

 

     Tegoroczna moda jest złożona  w większości  z bardzo wygodnych ubrań. Jest to bardzo ważne dla mnie jak i za pewne dla każdej mamy niemowlaka. Przy małym dziecku trzeba szybko się ogarnąć i wskoczyć w coś ciepłego. Im zestaw prostszy tym lepszy i bardziej funkcjonalny. Dlatego ze sklepu Femme Luxe postanowiłam zamówić spodnie dresowe. Pierwsze są w odcieniu pastelowej brzoskwini ,materiał jest bardzo ciepły-doskonały na tą porę roku. Po bokach wszyte są kieszenie.Przez pomyłkę zamówiłam rozmiar 6 czyli XS a to jednak okazało się dla mnie trafem w dziesiątkę.

Drugie spodnie są w beżowym odcieniu z nadrukiem Modern Day Antics. Materiał jest cieńszy od poprzedniego . Fason jest luzniejszy co mi jak najbardziej odpowiada.

W sklepie tym możecie również nabyć śliczne ,świąteczne sukienki zarówno satynowe  i błyszczące. Na co dzień natomiast doskonale sprawdzą się dwuczęściowe zestawy.


his year's fashion consists mostly of very comfortable clothes. It is very important to me and certainly for every mother of a baby. With a small child, you have to quickly embrace yourself and jump into something warm. The simpler the set, the better and more functional. That's why I decided to order sweatpants from the Femme Luxe store. The first ones are in a shade of pastel peach, the fabric is very warm - perfect for this time of the year. There are pockets sewn in on the sides. I ordered a size 6 by mistake, which is XS, but it turned out to be a hit for me.

The second pants are in a beige shade with the Modern Day Antics print. The material is thinner than the previous one. The cut is looser, which suits me best.

In this store you can also buy beautiful, Christmas party dressessatin dresses and glitter dresses. Every day, Co Ords sets are perfect.











                              Joggers Modern Day Antics - Femme Luxe

                              Joggers Peach - Femme Luxe


38 komentarzy:

  1. Wow! Cudowne stylizacje. Spodnie przepięknie leżą. Te buty- wow.. Naprawdę mega udane zakupy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne spodnie, ale jeszcze bardziej podobają mi się szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skusiłam się na ten pierwszy model :) Zamówiłam rozmiar 8 i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look even in joggers elegant perfect, dear Alice!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kremowe spodnie fajniejsze.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne spodnie, widziałam już na innych blogach też inne kolory, które mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie pary bardzo mi sie podobają:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizaacje :) Kolor bucików idelany, muszę popatrzeć za takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dresy ze szpilkami to bardzo fajne połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widać że to dresy! Śmiało mogłabym iść w takich do pracy
    Super

    OdpowiedzUsuń
  11. You look stunning in even casual clothes :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje fajne i wygodne :) Ja też stawiam na wygodę, nie wyobrażam sobie nosić czegoś w czym się źle czuję i co np. krępuje ruchy. Takie joggersy to fajna odmiana od rurek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylowka bardziej mi pod pasowała . To chyba przez kolor spodni . Masz racje jako mama trzeba się ubierać ładne ale i wygodnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful color! But I couldn't pull off the high heels. I would be falling everywhere. Great post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz. Pierwsze spodnie mają piękny kolorek. Jestem zachwycona tymi butami <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba joggery są z tobą kompatybilne. Wyglądasz pięknie i energicznie. Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się to połączenie dresowych spodni do szpilek. Kto by pomyślał, że przeciwieństwa aż tak do siebie pasują :)
    Ja chyba zamówiłam większe rozmiary i aż się boję czy nie przyjdą za duże, bo na Tobie ta 6 wygląda wręcz idealnie :o
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. The first design of joggers is so pretty darling
    Thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. I like how you stylish combine these joggers with heels and their shades are matching. You look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/peter-thomas-roth-rose-stem-cell-bio.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Very beautiful look. Love your heels!
    https://chicchedimamma.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. W obu parach spodni wyglądasz świetnie :)
    Beżowe są eleganckie idealne na jakieś większe wyjście zaś te drugie sprawdza się na co dzień :) Obie pary bym chciała :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w oby stylizacjach! Nawet dresy wyglądają na Tobie mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W obu parach wyglądasz super! Dresy to cudowne ubrania, wygodne, ciepłe a do tego wyglądają super i mogą tworzyć rewelacyjne stylizacje :) Sklep bardzo lubię, znalazłam tam sporo perełek :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam dresy to najlepsze co może być :D Świetnie wyglądasz :D

    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  25. They appear to be comfortable outfits.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w tych butach :-) Są świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Very interesting article! Have a great week! 🍁🍂🍁

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne stylizacje :D Podobają mi się te kremowe dresy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Your joggers are so comfortable and stylish. I love the colors and pattern you picked and how simply styled them. Great read. New fan here and so excited to continue reading your posts. Stay blessed .

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygoda jest ważna przy opiece nad małym dzieckiem. Kremowy zestaw bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dresowe spodnie jak najbardziej na TAK! Wiem, że jako młoda mama doceniasz ich komfort.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Your blog is great. I read a lot of interesting things from it. Thank you very much for sharing. Hope you will update more news in the future,


    stylebuzz
    zuhoo

    OdpowiedzUsuń