czwartek, 29 kwietnia 2021

My spring makeup

 

   

       Nowy sezon, to również nowa kolorystyka w makijażu.Pokażę Wam Dziś moje  wiosenne nowości z działu kolorówka. Prawda jest taka ,że ze względu na noszenie maseczek zimą unikałam makijażu. Tu zimno, spod maski paruje-parę razy nawet maskara zaczęła mi się rozmazywać. Poza tym jaki to makijaż bez malowania ust, niepełny,  prawda ?


            KREDKA  NUDESTIX


  

Jest to gruba kredka do oczu w kolorze złotego brązu o nazwie Burnish. Pożegnałam się jakiś czas temu z totalnymi matami i lubię gdy oko mi trochę połyskuje. Kredka jest miękka i trwała. Będę polować na inne kosmetyki tej firmy.

 

           Paletka Ciate


  

Firma Ciate do tej pory kojarzyła mi się z lakierami do paznokci. Paletkę tą nabyłam razem z jajkiem wielkanocnym które było dostępne we francuskim Glossy Box. Cienie są w tonacji różu i brązu. Są świetnie napigmentowane i bardzo dobrze się nakładają. Przyznam ,że zadowolona jestem z tego produktu.



          Paletka HUDA BEAUTY


 

      O firmie Huda zapewne słyszeliście, jest bardzo spopularyzowana przez Sephorę i nie tylko. Paletka ta ma przewagę cieni w kolorze czerwonym.Są dobrze napigmentowane ale...konsystencja poszczególnych cieni bardzo różni się od siebie. Niektóre z nich  bardzo się osypują, inne są doskonałe.Taki brak równowagi w paletce mnie drażni. Zwłaszcza, że Huda nie produkuje tanich produktów.


  

           Podkład Kiko


   

     Kiko bardzo lubię gdyż ich kosmetyki odznaczają się doskonałą jakością za bardzo przyzwoitą cenę. W Polsce można kupić je tylko online na międzynarodowej stronie Kiko. Mój podkład jest z serii Lost in Amalfi w kolorze 03.Ma średnie krycie i ładne , aksamitne wykończenie.

    

       Rozświetlacz  Natasha Denona


     

       Moje początki z roświetlaczami były takie że nie podobał mi się efekt lustra na twarzy i myślałam, że nie będę ich stosować.Jak to jednak mówią:  nigdy nie mów nigdy. Rozświetlacz  Natashy Denony to prawdziwe cudeńko! Nabłyszcza ale w sposób tak dobrze wyważony ,że teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez niego -)

 

        Noxidoxi- serum i baza w jednym


 

     Czasem wydaje nam się że makijaż wykonujemy długo bo musimy czekać aż po kolei zaadaptują się produkty na naszej twarzy. Dlatego wg mnie świetnym wynalazkiem jest seru połączone z bazą pod makijaż. Skóra jest nawilżona i przygotowana do nałożenia podkładu.

     

             Róż w kremie Apicia Paris


     

      Przyzwyczajona do różów w kamieniu z ciekawością sięgnęłam po ten wynalazek.Ma  konsystencję przypominającą błyszczyk. Jest dobrze napigmentowany,mój ma odcień Pollen. Bardzo dobrze współpracuje z podkładem , nakładamy go gąbeczką.


Pomadka Kiko i Lord&Berry

  
         Szminki w kolorze nude są nie dla mnie, wyglądam w nich anemicznie. Dlatego też mój wybór padł na dwa odcienie różu , bardzo różniącego się od siebie. Pomadka Kiko nr 407 oraz konturówka z tej firmy nr 507 są w kolorze brudnego różu. Pomadka jest kremowa,nie wysusza ust. Ołówek jest miękki i chyba najlepszy jaki miałam do tej pory.
    Druga pomadka , Lord& Berry jest w kolorze fuksji. Również ma fajną konsystencję i piękne wykończenie. Oczywiście nie jest to kolor na każdą okazję ale warto mieć coś innego-na wszelki wypadek ;-)


26 komentarzy:

  1. Marzy mi się paletka Huda Beuaty :)
    Śliczne kolorystki mają obie paletki oraz pomadki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka pierwszej paletki jest idealna
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza paletka ma piękne kolory, takie jak lubię :) pomadki też śliczne :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rozświetlacz mnie mega ciekawi :). Co do paletki Huda, spodziewałam się czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love all these make up!!!Are great!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola!! me gusta mucho la paleta de sombras. Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Such nice makeups. Great finds!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindos colores gracias por la recomendación . Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nie miałam żadnego produktu tej marki. Podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza paletka bardzo fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszą paletkę i serum chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Seems great palette!
    Is it your new blog? Would you like follow each other?

    I follow you :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki kosmetyków, kolory trochę "krzykliwe", jak dla mnie.
    Zaintrygował mnie rozświetlacz😉
    Pozdrawiam cieplutko🌞💛🌼😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne odcienie ma ta pierwsza paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobze wspominam KIKO to byla fajna firma w sensie jest ale byla u nas miala sklep ale zlikwidowali

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze nigdy różu w kremie. Pięknego dnia!❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kosmetyki :) Paletka i pomadki mają cudowne odcienie idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you for introducing many products and uses.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie kosmetyki chętnie bym przetestowała, zwłaszcza pierwszą kredkę i paletki, bo to są kolorki, które lubię. Przyznam się Tobie, że dla mnie też róż w kremie byłby nowością. Mam w kamieniu i dotychczas tylko taki stosowałam. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory w palecie są ekstra, od razu zwróciły moją uwagę. Szkoda, że część się osypuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ta pierwsza paletka, uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza paleta jest śliczna. Nie znałam dotąd tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw, ale ta paletka Ciate najbardziej mi się spodobała, mega kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka fajna paletka, szczególnie Hudy :)

    OdpowiedzUsuń