środa, 14 października 2015

Bordeaux


         Tytuł bordeaux oznacza bordowy, jak i również rejon w którym produkuje się słynne francuskie wina, przeważnie czerwone. Mieszkając we Francji musiałam się zintegrować ze środowiskiem, oczywiście najłatwiej podczas spotkań towarzyskich. Zdziwiłam się jednak widząc iż piją oni wino wyłącznie do obiadu. W innych krajach przecież wino podaje sie jako aperitif ale nie we Francji. Co jeszcze bardziej mnie zdziwiło to fakt, że czerwone wino jest znacznie bardziej popularne i serwują go nawet do dań rybnych i drobiowych.Są niewielkie wyjątki gdy białe do takich dań serwują.
     Dziś stylizacja z udziałem bordo i wygodnej czerni, rozjaśnionej pastelowym różem gdyż ja nie lubię wyglądać pochmurnie ;-)













    Cardigan - Zara
    Hat, bag  - Galeries Lafayette
    Shirt        - Mango
    Pants       - H&M
    Shoes      - Bata
    Bracelet   - Chic& Glam in Angers

90 komentarzy:

  1. kochana! zdjęcia cudne piękne! zakochałam się :) ten krajobraz ten strój:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ elegancka jesteś dzisiaj. Bardzo mi się podoba. W kapeluszach wyglądasz świetnie, w tym również. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Retro dama w ładnych krajobrazach przyrody. I bardzo twarzowy kapelusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicjo również miałam okazję poznać cudowne miejsca we Francji ♥ tylko na chwilkę, ale wspomnienia zostają na zawsze :) oczywiście zwróciłam uwagę na wino podawane do posiłków, czerwone (na dobre trawienie podobno) moje ulubione z resztą :P Zazdroszczę Ci,ze możesz każdego dnia podziwiać i przechadzać się po uroczych zakątkach i uliczkach tego niebiańskiego miejsca na ziemi :)

    Kochana nie mogłabym przejść obojętnie obok Ciebie :) wyglądasz zachwycajaco, mega klasa, dama, elegancja, tylko takie słowa cisna mi się na usta ♥ Cudowna torebka, nie dość, że ma piękny kolor to jeszcze fantastyczny fason - wow !!! W kapeluszu zawsze wyglądasz nietuzinkowo, chętnie Cię jeszcze w nim zobaczę :) Świetna narzutka, fajne połączenie skórzanego motywu z materiałem !!! Pięknie po prostu pięknie !!

    Miłego dnia kochana, moc buziaków :***
    Asia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, faktycznie klimat jest tu łagodniejszy :-) Buziaczki :-***

      Usuń
  5. love your burgundy bag!! perfect color for this season!! so pretty honey!
    Besitos
    Bego
    Tenemos nuevo post!
    Simply 2 Wear
    Facebook
    Blogloving

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo ładna, jak widać pewnie i wygodna?
    Torebka cudna! Chcę taką. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo komfortowo można czuć się w takim ubiorze, oczywiście kapelusze się sprawdzają gdy nie ma wiatru ;-) Buziaki!

      Usuń
  7. Bardzo elegancka stylizacja. Wszystko mi się w niej podoba. Nie weim kto robi Ci zdjęcia, ale są naprawdę rewelacyjne -więc brawa również dla fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,zdjęcia robi mój partner i ciągle się tego uczy ;-)

      Usuń
  8. Unas fotos preciosas, me encanta el bolso, y el brazalete es divino.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  9. całosc wygląda pieknie uwielbiam taki styl ;) kapelusz dodaje CI uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz mega kobieco, piękne zestawienie - uwielbiam te kolory!!! ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfect for fall! Loving the waterfall trend! And the hat adds a nice touch :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka i torebka są świetne i oczywiście kapelusz dodaje tego tajemniczego uroku

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie i bardzo elegancko. Bransoleta CUDOWNA ! Wygladsz wyjatkowo! Uwielbiam kolor bordowy juz od mlodych lat i mam tez przygotowany post w tej barwie, wkrotce pokaze:)

    Co do win, to Francuzi po prostu pija ich duzo i rozne. Matka mojego zjecia jest Francuska i u nich pije sie wina rowniez do aperitfu i to rozne: i biale i czerwone, prawdziwe szampany z regionu Champange i zwykle sekty. Co najbardziej mi sie u nich szczegolnie podoba to celebrowanie jedzenia, spokojnie i powoli i nikt sie nie spieszy, oprocz mojego ziecia i mojego meza...

    Pozdrawiam Cie serdecznie, Alicjo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ,celebrować jedzenie to oni potrafią.Ja też tak robiłam i później musiałam się odchudzać :-D Pozdrowionka :-)

      Usuń
  14. Śliczna torebka, a Ty jak zawsze elegancka i stylowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie moje ulubione kolory i cała stylizacja bardzo ,,moja". :D Sama ubieram się podobnie, kocham klasykę i elegancję. Wyglądasz szykowanie i kobieco jak zwykle, buziaki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja! Bordowy jest ostatnio bardzo modnym kolorem. U nas w Belgii to chyba jest na odwrót bo tutaj najwięcej piją białego i różowego wina. co do czerwonych to chyba porto jest bardzo popularne.
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely outfit! I love your bag :) xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing look!
    I love your bag
    Kisses from Spain

    http://www.coco-smile.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne miejsce jak i stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like your outfit dear
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/10/americanas-medida-online.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Alice, zestaw świetny, kolorek bordowy też bardzo mi się podoba , a torebka szczególnie mnie zachwyciła, zarówno kolorem jak i fasonem. No i oczywiście kapelusz jest wspaniały , jak wiesz również uwielbiam takie nakrycia głowy. Pozdrawiam Cię, buziaki....
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz genialnie! przepiękne zestawienie kolorów, ślicznie Ci w kapeluszu :) poezja.
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Im inlove with your outfit, that burgundy pants and cardigan are just a must have!

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. This combination of bordeaux and black is lovely! You look so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegante y muy guapa..me gusta mucho..un beso desde Murcia...

    OdpowiedzUsuń
  27. Elegante y muy guapa..me gusta mucho..un beso desde Murcia...

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice hat and jacket!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post, lovely pictures :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja zawiera moje ulubione kolory na jesień czyli czerń i bordo, więc już mi się podoba. Pięknie wyglądasz w tym kapeluszu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the look ♥♥

    summerdaisy.net

    OdpowiedzUsuń
  32. So beautiful dear! I love the location :)

    ARedLip&Love

    OdpowiedzUsuń
  33. Dama na 200%. Pięknie Ci wyjatkowo w kapeluszu. Kolor bordo też lubię. Torebka jest boska!!!
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest mi bardzo miło gdy czytam Twój komentarz:-) Pozdrowionka :-**

      Usuń
  34. U mnie bordo wylądowało dzisiaj na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. You look fab! I'm loving the hat and shoes combo!

    Rachael at broomfie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. my dear, this is one of my favorite looks!! so chic and lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Such a pretty look dear, love that you chose to wear a hat !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  38. la borsa davvero magnifica

    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  39. uważam, że nie wszystkim dobrze w takich rondach na glowie, ale Tobie jak najbardziej na plus! Mega do twarzy :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  40. Cool outfit! Love how you mix the colors! <3
    Have a nice day!

    new post on WHITE JOURNAL
    WHITE JOURNAL by Marissa Abigail

    OdpowiedzUsuń
  41. Alice, you always look sooo elegant! Loving this entire look!!! Have a fabulous weekend darling!
    www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz znakomicie. Uwielbiam kolor bordowy i kapelusze. *.*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/katowice.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Great outfit, you look so chic!
    Love your bag!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  44. I am such a fan of this wine color, your pants and bag are amazing! I love the way you mixed it with your unique black jacket and soft colored top!

    Rebecca
    http://www.winnipegstyle.ca/Blog/default.cfm

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny jesienny look, ja też dziś miałam na sobie bordowe spodnie i torebkę :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Co więcej piją je , wino , w trakcie przerwy w pracy ;)
    Świetny zestaw, bordo z różem nie zestawialabym .... Ale dobrze to wyglada , bo samo wyglda bardzo dojrzałe

    OdpowiedzUsuń
  47. perfect Autum look....wine and black is a great colour combo! you look very feminine and classy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Simply FABULOUS, Alice! Loving all your outfits!!
    www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Your hat and this burgundy bag is so lovely!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń