czwartek, 22 października 2015

Tulle skirt





            Zasady są po to aby je łamać, szczególnie w modzie. Tiulowa spódnica, w tej chwili dostępna nie tylko dla baletnic pojawiać się może nie tylko w romantycznej stylizacji w tym sezonie. Do miłośniczek tego materiału należała min. Carrie Bradshaw z kultowego "Seksu w wielkim Mieście". Odkąd pojawiły się one na rynku -marzyła mi się taka. Nie w pastelach jednak ale w bordowym kolorze. Stylistki na ten sezon radzą zestawiać ją ze skórą a im długość spódnicy jest dłuższa tym lepiej. Jestem osobą praktyczną i uważam że chodzenie w spódnicy do kostek podczas deszczu jest mało uniwersalne ,dlatego wybrałam długość midi.Zapraszam Was serdecznie do oglądania  mojej małej wariacji , w tle zamek w Suchej Beskidzkiej ;-)


















                   Skirt   -  Made by my lovely sister in law
                   Jacket -  Vintage
                   Blouse -  Naf Naf
                   Heels   -  Mango

116 komentarzy:

  1. Piękny kolor spódnicy. Sama spódnica również. Bardzo Ci dobrze w połączeniu tej spódnicy ze skórzana kurtką. Bardzo mi się podoba. Buty tez świetne :) Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się takie spódnice, jednak ja niestety wyglądałabym w takiej strasznie :( a włosy mam tak na długość lekko za ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również myślałam podobnie ale dobrze wymierzona długość spódnicy nie ujmuje nic sylwetce. Pozdrowionka :-)

      Usuń
  3. Jest śliczna, kolor nietuzinkowy. W połączenie z kurtką skórzaną to bajka o współczesnym Kopciuszku. Takie jakieś ostatnio skojarzenia mam bajkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu cuñada es un artista, me encanta la falda y combinarla con cuero.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju to jedna z moich ulubionych Twoich stylizacji. :-) Sama spódnica jest już przepiękna i każdy look z nią byłby chyba udany, ale Ty naprawdę świetnie ją połączyłaś! Poza tym JAK ZWYKLE zazdroszczę butów. :D Pozdrawiam Cię cieplutko kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica bajeczna, całość prezentuje się doskonale. ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka i w modnym obecnie kolorze burgundu. Super jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację- moda jest po to by sikę nią bawić i czerpać na swoje sposoby :)
    Bardzo podoba mi się ta tiulówka- ma piękny kolor ! a w połączeniu ze skórzaną ramonką tworzą duet idealny- nic bym tu nie zmieniła, wszystko jest idealnie !
    super wyglądasz kochana !

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicjo kochana jak mogłam przegapic o 2 dni Twój post??? Nie mam pojęcia jak to się stało, wybacz kochana !!!
    Wyglądasz jak cukierek, wybacz określenie, ale spódnica jest boska i słodka tak mi się kojarzyło, szalenie podobaja mi się takie tiulówki, a zestawione ze kórą i szpilkami - perfekcyjnie i bardzo stylowo, jak z najlepszych magazynów modowych !!! Zawsze uważalam, ze ta długość i taki fason są mega kobiece i po prostu piękne. Kocham fasony spódnic z lat 50 i 60 -tych, albo nawet i wcześniejszych, uważam, ze w tamtym okresie kobiety wyglądały najlepiej <3 i choć sama uwielbiam nosić spadające z tyłka spodnie, to te spódnice są dla mnie kwintesencją kobiecości :) Alicjo stylizacja jest boska, wyglądasz oszałamiająco i wybrałaś cudny kolor tej tiulowej perełki <3

    Ściskam Cię mocno, miłego dzionka, buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spóźniłaś się z niczym Asiu gdyż post dodałam dzisiaj. Nie mam pojęcia dlaczego blogger mi wcisnął poniedziałkową datę ;-/ Dziękuję Ci bardzo za komplementy, od czasu do czasu mogę wyglądać nawet jak cukierek :-D Buziaki :-***

      Usuń
    2. UFFFF to mi ulżyło, piękny cukiereczek ❤
      Pozdrawiam :***

      Usuń
  11. I za mną chodzi tiulowa spódnica, jednak w innym kolorze. Muszę przyznać, że bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tell her to make me a skirt tooooooo! haha love this look. such a pretty combo of colours!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestawienie tej spódnicy ze skórzaną ramoneską baaardzo mi się podoba <3 taka dziewczęca a jednak z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi ta spodniczka w polaczeniu ze skorzana kurteczka, tez tak nosze, choc mojej jeszcze nie pokazywalam. Taki fason spodnic lekko pogrubia sylwetke, dlatego uwazam, ze z obcisla gora wyglada ona korzystniej niz z luzna.
    Z czarna kurteczka wygladasz cudownie, choc sama bluza z aplikacjami tez bardzo mi sie podoba :)

    Pozdrawiam Cie serdecznie, Alicjo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tiulowe spódnicę;) przepięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba połączenie spodnicy z czarną kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! Spodniczka bardzo mi przypadła do gustu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna spódnica! Bardzo podoba mi się ta wersja z czarną górą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this skirt!! :) Especially with your black top and jacket ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Your outfit is so cute! I love your skirt :) xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardzej mi się podoba stylizacja z ramoneską :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love this combination of romantic skirt and tough leather look! :)

    Looking great! Loving those cute heels too! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się tiulowe spódnice na zdjęciach jednak sama nigdy się na taką nie zdecydowałam, nie wiem czy miałabym gdzie w niej chodzić.
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nią można naprawdę zaszaleć i ubrać ją w najnormalniejszy dzień, buziaki :-)

      Usuń
  24. Amazing look and great skirt!
    Kisses from Spain

    http://www.coco-smile.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wonderful, as always :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna ta spódnica, zwłaszcza z ramoneską:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne miejsce i rewelacyjnie dobrane kolory! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. w takie spódnicy czułabym się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Preciosa falda de tul, me encanta como combina con la cazadora de cuero. Besos

    OdpowiedzUsuń
  30. thar skirt is really gorgeous
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/10/5-things-to-do-in-aveiro.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak mi się od małej dziewczynki marzyła taka, normalnie nieziemsko wygląda taka stylizacja na Tobie, pięknie się prezentuje i jest w jesiennej tematyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nadal nie posiadam takiej spódnicy, a diabelnie mi się one podobają! Długość jest idealna, a w kolorze bordo wygląda wow! Najlepsze zestawienie to to z ramoneską. Super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. W skórzanej kurteczce wyglądasz niesamowicie!!! Idealne zestawienie kolorów :) Podobają mi się takie spódnice, ale ze względu na to, że rzadko zakładam jakiekolwiek nie zdecyduje się na taki zakup, bo prawdopodobnie będzie większość czasu leżeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zasady że od czasu do czasu z wyglądem można zaszaleć, to poprawia humor :-) Buziaki :-*

      Usuń
  34. Nice skirt! Love the color!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna jest ta tiulowa spódniczka :-))

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka spódniczka też mi się marzy :) Tylko nie wiem w jakim kolorze chciałabym ją mieć :)
    Bardzo fajna stylizacja :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie byłoby mieć parę kolorków :-) Pozdrowionka :-*

      Usuń
  37. Gorgeous! You look like a princess :)

    Anna xx
    http://thefashionscents.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń

  38. Guauu!! so gorgeous, this skirt is wonderful. Your style is so sophisticated ;) Kisses from Madrid ¡muá!

    OdpowiedzUsuń
  39. I love tulle skirts!
    You look so lovely with this outfit, especially without the jacket! :)
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  40. AAAAAA !!! Ubóstwiam ją! Jak jej jutro w szafie nie znajdziesz to już wiesz u kogo jest i kto ci ją podkradł :P nie no, na prawde kocham tiule! w anglii czeka na mnie pastelowa tiulowa spódnica - ale Twoja bordowa robi szal! Jezu, jak Ci jej zazdroszcze <3
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że wkrótce otrzymasz swoją , buziaki :-)

      Usuń
  41. Piękny zestaw, a spódnica mega.Mi też niesamowicie podobają się spódniczki tiulowe, niestety, mam bardzo szerokie biodra i duży biust i wyglądam w nich...po prostu strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka figura jak Twoja ma również swoje zalety. Na pewno wymyśliłabym coś genialnego dla Ciebie ;-) Pozdrowionka!

      Usuń
  42. Oh very gorgeous outfit darling
    Beautiful skirt!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  43. I love your tulle skirt, amazing color!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam takie spódnicy zestawione właśnie ze swetrami - wygląda bardzo stylowo

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, wyglądasz wspaniale! piękna kiecuszka :) świetny na kolor!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Nice shoes and cute skirt :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/10/lost-my-faith.html
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  47. that tulle skirt is fantastic....very romantic and beautiful combo. Those heels are really amazing. You look gorgeous!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  48. hello dear, a new post is now on my blog. check it out :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  49. OMG... Alice, you look FABULOUS!!!!! Love that tutu skirt on you! Great styling! Have a wonderful weekend!
    www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  50. This is such a lovely post! Have a great weekend dear.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    LATEST POST: Pink Sugar Cosmetics Eye Candy Eyeshadow Palette Review and Swatches
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  51. Spódnica jest przepiękna!!! Połączenie z ramoneską - idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi sweetie, absolutely love this skirt with biker jacket!!!!
    Kiss
    Chiara
    http://shesinfashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  53. I wish I could pull off a tulle skirt as well as you! Love how you styled it with the leather jacket.

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna kurteczka, cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Spódnica super ;) Bardzo fajnie wygląda w połączeniu ze skórzaną kurteczką:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna jest, tak samo jak jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny kolor spódnicy. Osobiście tiulowe spódnice nie na wszystkich kobietach mi się podobają, ale Ty wyglądasz korzystnie.Idealnie skomponowałaś całość.

    OdpowiedzUsuń
  58. love the skirt so much! you looks so gorgeous <3

    xx,
    www.liviapangdoko.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna spódniczka!!! Raz tylko szyłam tiulową, ale dla koleżanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Spódnica jest rewelacyjna!!! Chyba sobie taką sprawię, zainspirowałaś mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Spódnica jest mistrzostwem świata:) Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  62. You look beautiful in these colors. I really like this color combination!

    astylishlovestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. What a stunning skirt and I love the leather jacket with it! I found your blog through a link up and would love you to pop over and add this post to my link up if you get a chance. I think my readers would really like your style!

    http://www.sydneyfashionhunter.com/2015/12/fresh-fashion-forum-link-up-13-girls.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Oooh, how fabulous <3 <3
    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  65. So pretty! A tulle skirt is on my wish list. Happy New Year!

    Debra
    Stylewise by Debra

    OdpowiedzUsuń
  66. Fregar skirt Alice, congrats to your sister in law!! Thank you so much for linking up this gorgeous outfit on my blog, I truly appreciate it!! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose fashion blog

    OdpowiedzUsuń