sobota, 5 listopada 2016

Wishlist from Rosegal



                      Rosegal jest jednym ze sklepów, które mają szeroki wybór ubrań dla każdej grupy wiekowej. Dodając do tego atrakcyjne ceny zakupy w nim są naprawdę kuszące:-) Przedstawiam wam dziś moją wishlistę z Rosegal. Dajcie mi znać na co zwróciliście szczególną uwagę :-)


                                                          Coat- price here


                                                             Scarf- price here

                     

Silver jacket- price here


Tulle skirt- price here


Sweater- price here 


Boots - price here


Bag - price here


Set of rings - price here


Shirt- price here

46 komentarzy:

  1. Thanks a lot, darling :D

    OMG :o The metallic jacket is amazing :o

    NEW REVIEW POST | Catrice Foundation: All Matt Plus Nude Beige.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz w kratę, tiulowa spódnica, srebrna ramoneska - przepiękne :) . Pozdrawiam weekendowo - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobny gust:-) Pozdrowionka :-)

      Usuń
  3. Mnie się podoba spódnica, ale nie wiem gdzie bym w takiej wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, the coat is so great. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ile przepięknych rzeczy! Najbardziej wpadła mi w oko ostatnia koszula ponieważ uwielbiam kwiatowe motywy na ubraniach :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wszystkie te rzeczy! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chustka to zdecydowanie moja bajka, przepiękna i pasowałaby mi do kurtki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka rzeczy wpadło mi w oko, pomagam - 29,98$, 18,29$, 30,92$, 19,25$, 16,55$, 48,17$, 20,01$ :)
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this wishlist, the silver jacket is gorgeous!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta firma jest świetna <3 Super rzeczy :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Alice these are great picks for sure. I'll be visiting the site for sure. Looks like they have great products.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty selection!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Really lovely wishlist. I like the dress and the tutu skirt. i could see myself in them :)
    Have nice Sunday Alice!
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne rzeczy kochana wybrałaś :) Pierwszy płaszczyk jest niesamowity ;)
    Miłej niedzieli :*:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wybory. Mi w oko najbardziej wpadł płaszcz w kratę - ma moje ulubione kolory i fajnie łączy elegancki styl ze sportowym :) No i do tego ma dobrą cenę :D
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. najbardziej spodobała mi się ta metaliczna ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kapelusz. Chyba muszę się przejść po sklepach i może sobie wreszcie przetłumaczę, że fajnie byłoby taki mieć w szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej mieć go na głowie niż w szafie ;-) Zachęcam do tego.

      Usuń
  19. Bardzo fajne mają tam szale oraz torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. That tulle skirt is so beautiful
    Great picks

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe rzeczy, mnie w oko wpadła torebka...

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki szary szal mi się marzy. Piękny i widać, że cieplutki. Mam podobny w innym kolorze, ale ciągnie mnie do tej szarości :) Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kozaczki są rewelacyjne! Chciałabym takie. :-)

    OdpowiedzUsuń