piątek, 26 maja 2017

Floral One Shoulder Top



                     Dziś kolejna bluzka z "udziwnieniami". Z szerokiej oferty sklepu Zaful wybrałam tym razem szalenie modną , jednoramienną bluzeczkę.Dodatkowo dekolt zdobi duża falbana. Drobne kwiatuszki czerwono- niebieskie pomagają na stworzenie kilku różnych , pod względem kolorystycznym ,stylizacji. Ja wybrałam tym razem kobaltowe spodnie i sandały w tym samym odcieniu aby optycznie wydłużyć nogi. Mały szczegół a wiele zmienia ;-)
           Jeśli lubicie odcienie niebieskości polecam Wam zajrzeć na stronę Denim OFF Shoulder dress,gdzie znajdziecie szeroką gamę sukienek bawełniano -jeansowych.











                                                           FLORAL BLOUSE  - price here



55 komentarzy:

  1. Pięknie kochana wyglądasz, świeżo i modnie! Cudna bluzeczka i kobaltowy, który uwielbiam! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam o tej bluzce:) Teraz wiem że jest świetna:))

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Salut Alice, j'adore ton top. Le blue te va bien au teint. Je suis hyper contente car il fait beau et nous profitons d'un longue weekend. Bises :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia w słoneczku są i piękne 😊Bluzka jest odważna i trzeba lubić ten styl ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks a lot :D

    OMG the blouse is so original :o Love it!!!
    Super classic combo!

    NEW DECOR POST | Bed Clothing Makes The DIFFERENCE
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka jest zachwycająca, podobają mi się takie na jedną rękę. Mam chyba takie same sanadłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka jak dla mnie super ;) Uwielbiam taki print i do tego krój idealny na lato :) 24,99

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka śliczna, ale ja się pozachwycam spodniami i butami - bajeczny kolor i krój, a buty mega cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. love the top! it is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolorek spodni, pięknie Ci w nich

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful top! And I love how you worn it :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Blue is perfect on you Alice and the top is awesome ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/05/26/forza-italia/

    OdpowiedzUsuń
  13. absolutely nice!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękna bluzeczka! :)
    Ja uwielbiam takie asymetryczne propozycje.
    No i te kolory.
    Super :)
    Pozdrawiam! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. chwile nie zagladalam ,a tu taki wysyp postow

    oryginalnie jak zawsze
    dzis jednak to buty moje oko przyciagaja
    choc ja pewnie przechodze w niezawodnych birkenstokach to jednak podobaja mi sie
    twoje

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ta bluzka ma naprawdę bardzo nietypowy fason - jest świetna i chętnie bym sobie również taką sprawiła, bo ogólnie mam słabość do kwiatowych motywów :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyglądasz, świetna jest ta bluzeczka :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorgeous look!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor spodni jest świetny! :) Swego czasu miałam sporo bluzek w takim fasonie później troszkę mnie drażniło że mają tylko jeden rękaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. L'épaule dégagée donne une très bel effet ;-)
    Céline & Philippe

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie - jesteś Królową bluzek jednoramiennych :) :) . Super spodnie - ALE .... szpilki są w ogóle z innej planety - CUDOWNE !!!! Bluzka ma rzeczywiście śliczny wzorek, idealny do różnorodnych letnich kombinacji. Buziaki - miłego weekendu - Margot :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szpilki są faktycznie ładne ale muszę dodać od siebie-bardzo niewygodne. Kiedyś kupiłam parę par na DeeZee i żadna z nich nie nadaje się do dłuższego chodzenia.Cudownego weekendu!

      Usuń
    2. hahaha skąd ja to znam ;)

      Usuń
  22. Off shoulder it'a really beautiful choice but I'm in love with volor of your pants!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Reflections of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam sandałki na obcasach :) właśnie dziś m. in. jedne zamówiłam :) Dodatkowo wiązania na kostce super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka bardzo ciekawa, z niebieskimi spodniami jest super. Buty -cudo.
    Całość na wielki plus. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. I love each piece of this outfit! The blouse is too beautiful and suits ypu perfectly!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka jest przepiękna!! Ja bym pewnie miała opory przed tym jednym odkrytym ramieniem, potrzebowałabym odpowiedniej bielizny, żeby móc coś takiego założyć, haha. Niemniej jednak piękny wzorek i super krój - baaardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-)Stanik z odpinanymi ramiączkami jest dobrą inwestycją :-)

      Usuń
  27. Mnie to już zastanawia, gdzie Ty trzymasz te wszystkie ciuchy :D?

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful outfif :)
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. You look amazing dear, I like your posts a lot :)
    I'm now following you, how about follow for follow? ^_^

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I adore this top Alice. So cute!

    http://fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Very elegant outfit 😊
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dear Alice, your one shoulder top is absolutely amazing! Have a very happy weekend!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Alu ta bluzka jest cudowna i niezwykle kobieca. Świetnie dobrałaś do niej spodnie i buty. Całość bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Your outfit is really cute! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  35. what an amazing post :)
    have a nice week!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  36. Such a lovely shirt! I like the pants also. You look very nice dear!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna bluzka (24.99$) i spodnie, elegancki i stylowy zestaw, bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Baaardzo podoba mi się stylizacja :D bluzka dosyć tania jedyne 24.99 ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniale wyglądasz, bluzeczka jest urocza <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zwykle idealnie dobrane połączenie :) Ślicznie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  41. cudownie Kochana wyglądasz:) piękną masz bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Za jednoramiennymi bluzkami nie przepadam, ale lubię takie wzorki jak masz na niej.

    OdpowiedzUsuń
  43. Niebieskości cudne i bluzeczka i spodnie. Ślicznie Ci w tym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. fabulous blouse & I AM N LOVE with your indigo heels ! x mS

    www.uastylishreport.com

    OdpowiedzUsuń