piątek, 20 października 2017

Checked Wrap Skirt


             Jesienna pogoda w tym tygodniu zachwyca wysokimi temperaturami, u mnie było 26 stopni ciepła  :-) Można sobie zatem pozwolić na lekkie ubrania. Spódniczka w kratkę  ze sklepu Gamiss jest bohaterką dzisiejszej stylizacji. Fason jest dość nowoczesny, wydaje sie prosty ale tył ma trapezowy, z przodu można dowolnie regulować wiązanie.
Gamiss w tej chwili kontynuuje wyprzedaże , na niektórych produktach jest 80% zniżka. Poza tym po wpisaniu kodu :HALLO na końcu transakcji otrzymacie 13% rabat.









                                                    SKIRT - price here
                                                       BAG - price here


79 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo podobają mi się spódnice ;) Śliczna bluzeczka ;) 14,06 6,42

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów. Buciki są bardzo zgrabne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz ;*
    bardzo podoba mi się spódniczka
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta spódnica jest zachwycająca, a Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędna jest ta spódnica <3 Szalenie podoba mi się ta krata oraz fason. Koniecznie muszę znaleźć gdzieś marynarkę w taką kratę oraz spódnicę w takim fasonie :)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dear you look amazing! :)
    Have a lovely weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Polsce było około 20, ale to i tak bardzo dobry wynik jak na obecną porę, bo normalnie nie powinna ona już przekraczać 13-15 :D Co do stylizacji to przepiękna - podobają mi się takie stonowane kolory <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Dear Alice,
    Really cute look! I love the skirt!!
    Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest prześliczna :) Alu wyglądasz pięknie i niezwykle kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę...26° to jak u nas LATO! Matko jak ja ci zazdroszczę To ty sobie nawet tego nie wyobrażasz, chciałabym żeby cały czas U nas była taka temperatura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, w krótkim rękawku chodziłam w tym tygodniu, poranki jednak są bardzo zimne.Dużo słońca Ci przesyłam :-)

      Usuń
  11. Ależ ciekawa jest ta spódniczka. Bardzo mi się podoba. Bluzka też niczego sobie :D!!!
    Pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. The skirt have such a gorgeous wrap detail and of course checked pattern is everything!
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jak zawsze wyglądasz nieziemsko - 14,06$, 6,42$ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają takie spódniczki.
    W końcu jesień w pełni u Ciebie... taka w najlepszym wydaniu.
    Piękny kolor na ustach.
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku pogoda nas nierozpieszcza, dlatego cieszę się, że mamy parę dni słońca. Piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica świetna, ciekawy wykrój :)A pogoda w tym roku na jesień bardzo Nas rozpieszcza, marzenie taka jesień.

    OdpowiedzUsuń
  17. mega stylizacja- lubię takie supełki, niecodzienne fasony- i ta torebka cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica jest rewelacyjna! Genialny krój i materiał!

    OdpowiedzUsuń
  19. very very chic look, love this skirt my dear
    NEW REVIEW ON MY BLOG <<< Fashion work jobs >>>
    have an happy day
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your skirt! I hope you have an amazing weekend <3
    The Fancy Cats

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja to się podpisuję pod tym co pisała AneczkaBlog, marzę o tym żeby u nas cały czas było tyle stopni, uwielbiam ciepło :) A Ty w tej stylizacji wyglądasz mega kobieco, bardzo mi się podobasz w tym zestawieniu, spódniczka śliczna, ale torebeczka również (bo zamówiłam identyczną i w identycznym kolorze haha, już do mnie idzie od jakiegoś czasu)poklikane linki :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks a lot :D

    one of my fav combos my darling :D

    NEW DECOR POST | ATTICS: AS THE TURN AND HOW TO MAKE THEM USEFUL. :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie najbardziej zachwyciły rękawy tej bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękny look! <3 a buty <3 cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Co tu dużo pisać jak zwykle wspaniale! Bluzka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dear Alice, it is so cool we both wear in our current post checked wrap skirts :) But you look better with your skirt!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To prawda jesień w tym roku zachwyca! Stylizacja prosta i piękna :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Stunning outfit dear. Love every single item. And the skirt is very cool!

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódnica (14.06) tworzy doskonały zestaw z tą bluzką, torebka świetna (6.42), pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the skirt! You look beautiful

    Marisol x

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna spódnica, a cały zestaw super ze sobą gra. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie:) Oj, szkoda, że juz te czasy minęły, kiedy i ja biegałam w takich krótkich spódniczkach:(

    OdpowiedzUsuń
  34. I love your outfit dear! Your skirt is so cute!

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna spódnica :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Your skirt is really cute! You look lovely :) xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna spódniczka, bardzo mi się podoba. Torebka też super

    OdpowiedzUsuń
  38. też sobie zamówiłam tą spódniczkę;) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna ta spódniczka, cudnie asymetryczna i te Twoje nogi, super ją zestawiłaś, i w takiej wersji nawet tą szaroszarą kratkę, która już mnie nuży powolutku, kupuję i już :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cudne rękawy bluzki, mam łososiową z podobnymi, bardzo lubię :) Świetne proporcje całości dzięki temu :)

      Usuń
  40. Nice outfit with this skirt and blue shades in your outfit ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/10/22/see-you-soon/

    OdpowiedzUsuń
  41. .Asymetryczna, z wiązaniem bardzo mi się podoba. Zresztą nie tylko spódnica jest świetna bo bluzka równie interesująca. Bardzo lubię takie fason rękawa. Super.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się spódnica- ta asymetria i ciekawe wiązanie sprawiają, że jest niesamowita i niepowtarzalna <3
    super wyglądasz kochana :)

    14,06$, 6,42$
    mogę prosić o to samo ? :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko mi się podoba, spódnica, bluzka i cudowna torebka. Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  44. This is such A perfectly styled outfit! I love the wrap skirt detail and that top! It looks perfect together. Hope you're having a great weekend!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Thanks a lot :D

    so classic :D you look fantastic :D

    NEW FASHION POST | FALL/WINTER: THE STATEMENT PIECES THAT YOU MUST HAVE :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  46. dziękuję za odwiedziny Alicjo- miłego tygodnia, choć pogoda jak na razie nie zapowiada się dobrze....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. spódniczka bardzo mi sie podoba, jest taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wow what an amazing look,
    the dress suits you perfectly.
    This look and setting reminds me of afasion editorial.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  49. oh dear, this skirt is so amazing!! and you can combinable it with a lot of looks.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ;)

    Lindo o look! Amei a saia!

    Ótima segunda!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeżeli chodzi o pogodę, to tydzień temu było u mnie podobnie, także całkowicie się z Tobą zgadzam, że można było "zaszaleć" ;) Twoja nowa spódnica jest świetna, bardzo podoba mi się, że można ją zawiązać z przodu, to takie "nowoczesne rozwiązanie", fajna sprawa ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacyjna spódniczka, zakochałam się! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Looks really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  54. Alicjo,jest genialnie :))) Spodnica z kategorii tych do pozazdroszczenia,wiec zazdroszcze Ci jej bardzo :)Bo wygladasz fenomenalnie ,pozdrawiam Renata :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna spódniczka, a Ty w niej... seksowna dwudziestka :-))

    OdpowiedzUsuń
  56. Thanks a lot :D

    this skirt is so trendy :D loved it!

    NEW REVIEW POST | OMG!!! Unforgettable INEXPENSIVE CLEANING BRUSH :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  57. Ta spódnica mnie zachwyciła, myślę by upić sobie podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ta spódnica jest strzałem w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  59. WOW! Amazing!
    Love everything here!!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Zazdroszczę figury.Stylizacja super ,jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  61. A jak szpileczki swietnie się prezentują w całości, super!

    OdpowiedzUsuń
  62. Very chic and stylish, Alice!!
    I love your skirt !:)

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Thanks a lot :D

    fabulous color contrast :D

    NEW OUTFIT POST | FEELING COZY is the Way to Be Amazing :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale fantastyczny fason !!! Cudownie połączyłaś kolory !!!! Granat i szary wyglądają taaaak klasycznie :))) Pięknie :)))) Kisses - Margot :))0

    OdpowiedzUsuń
  65. Love that skirt! Different but so stylish and perfect for making a statement at the office! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń