sobota, 17 lutego 2018

Happy Chinese New Year !


                 Nowy Rok Chiński już rozpoczęty, tym razem będzie patronował znakowi Psa. Ja jestem Smokiem i gdy przeczytałam swój horoskop na ten rok to żałowałam ,że to zrobiłam...Dzisiejsze zdjęcia zrobione są pod daszkiem , deszcz od jakiegoś czasu u mnie nie odpuszcza.Główne skrzypce w mojej stylizacji gra krótki, dwurzędowy płaszczyk w kolorze karmelowym. Jest średniej grubości, perfekcyjny na przedwiośnie. Pochodzi on ze sklepu Gamiss jak również zielony szalik ,który otula moją szyję. Materiał ten łatwo się prasuje a zieleń jest poprzeplatana złotą nitką. Na koniec : bardzo odważna biżuteria, coś dla miłośniczek color blocking-ten trend bowiem również polecany jest przez projektantów na nowy sezon.

The Chinese New Year has already begun, this time it will patronize the Dog sign. I am a dragon and when I read my horoscope for this year, I regretted that I did it ... Today's photos are taken under the roof, the rain has not forgiven me for a while. The main violin in my stylization is playing a short, two-breasted caramel coat. It is medium thick, perfect for early spring. It comes from the Gamiss store as well as a green scarf that wraps around my neck. This fabric is easy to iron and green is interwoven with gold thread. At the end: a very bold jewelry, something for color blocking lovers - this trend is also recommended by designers for the new season.












                                                   EARTHY COAT - price here

                                                                  SCARF - price here
                                                         
                                                  JEWELRY SET -price here






49 komentarzy:

  1. Całe szczęście Kochana, że ja nie czytam horoskopów i odradzam każdemu :)A stylizacja cudowna, jak zawsze :):* u Ciebie już krzaczki kwitną? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzaczki kwitną, hiacynty też niedługo będą ;-)

      Usuń
  2. Ja nie czytam horoskopów, chociaż kiedyś to robiłam i to nagminnie :) ;)
    Świetnie kochana wyglądasz ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, nie czytam i czytać nie będę 😈

    No kochana, Twoja stylizacja jest mega! Świetnie wszystko ze współgra, wyglądasz fantastycznie!!! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Horoskopów nie czytuję i nie wierzę w nie zupełnie... Za to Chińczykom nieco zazdroszczę, że dopiero rozpoczynają 2018, bo nie wiem zupełnie, gdzie ten czas nam tak ucieka :)!

    www.sylviavoyages.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A sprawdzałam nawet ostatnio kiedy obchodzą tam Nowy Rok. Co do horoskopu to dawno go nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie. Piękne połączenie kolorów (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the coat amd I have the same scarf in brown.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El color de la chaqueta es precioso!feliz domingo preciosa!💛💛💛

      Usuń
  9. Horoskopy mozna czasem dla rozrywki poczytać :) Świetne połączenie kolorów. Uwielbiam taką zieleń, ale nigdy nie wiem do czego ją nosić - dzięki za ispirację

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wszystko zestawione, płaszcz (22.15) ma cudowny kolor, szalik (7.74) stanowi świetny dodatek. Biżuteria (7.65) świetna, ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czytam horoskopy☺
    Wstyd się przyznać ale zdarza mi się w nie wierzyć 😉
    A stylizacja jest fantastyczna ☺
    Te rajstopy mi się najbardziej podobają 😍
    Pieknie wyglądasz 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolory :) Piękna zieleń ;) Kusił mnie kiedyś ten płaszczyk 22.15, 7,74, 7,65 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this look - the sudden burst of colour works really well. The tones work really nicely together :)

    Have a good weekend :)
    Amy;
    Wandering Everywhere

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Okazały ten naszyjnik ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. As usual really interesting) Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  16. great, like this post :)
    Have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Uwielbiam taką butelkową zieleń. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha, sprawdziłam, u mnie całkiem nieźle, więc się tego trzymam;) Świetna stylizacja, jak zawsze zresztą:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eeee to jak mówisz, że płaszczyk idealny na przedwiośnie to ja śmiało mogłabym go już nosić, bo u nas istna wiosna, dzisiaj było tak ciepłlo, pięknie i slonecznie, że byliśmy kaczki w parku karmić :) hehe

    A biżuteria przepiękna- ja sroczka jestem, wiec od razu wpadła mi w oko :D hihihi

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. The colour is very pretty, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your coat so much! You looks so gorgeous!

    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice outfit with two totally trendy colors ;) I hope for you that rain will stop soon ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/18/back-from-vegas/

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks a lot :D

    you look awesome :D I'm in love with the colors that you use <3

    NEW BRANDING POST | HUSH PUPPIES: THE DAY I MET THE COMPANY! <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  25. great, like this post💗
    Have a nice week..I follow you.
    I will be hapy if you can follow back my blog incidennotlar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I like it so much how you combined the rust with the green!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie moje kolory, ale wyglądasz ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I didn't even know it is the chinese new year already. Love the coat and how you've paired it with green. Happy New Week.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  29. love this combination of colors!! and this necklace is so beautiful.
    btw happy hinese new year to you too!

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I love the coat of 18,26 $ So beautiful look dear <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej Kochana !!!
    Jak fajnie Cię widzieć :) Nie bywam tu często, ale z przyjemnością zaglądam do kilku moich ulubienic :)
    Czasami fajnie pobawić się horoskopem, chociaż ja osobiście wolę numerologię :)
    Pięknie wyglądasz nawet i w deszczu :) Super jest ten płaszczyk, taki już wiosenny i ten kolor, obłędny !!! Bardzo do twarzy Ci w tej głębokiej zieleni również <3

    Alu, całuję i ściskam jak zawsze cieplutko,
    Buziaki :**
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  32. I'm in loooove with your combo :D perfect! You are pretty in this.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, połączenie kolorów jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak pięknie dobrałaś te kolory. Wiosenny płaszczyk ma cenę konkurencyjną do niejednego swetra. A pomysł na butelkową zieleń to strzał w dziesiątkę. Sama nie wiem na który kolor szala bym się zdecydowała, chyba też wybrałabym butelkową zieleń i jeszcze beżowy oraz brązowy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy kolor płaszcza i świetne zestawienie kolorów. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj tak, połączenie kolorów bardzo ciekawe.
    Biżuterię porywam. :) Ślicznie wyglądasz na ostatnim zdjęciu.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. oh dear, just perfect! it's an amazing outfit!

    OdpowiedzUsuń
  38. Płaszczyk w moim typie. Podoba mi się taki fason. Biżuteria arcyciekawa, do jakiejś letniej, skromnej sukienki wyglądałaby super, chociaż i do prostej, czarnej też :)

    OdpowiedzUsuń
  39. That jewelry set is so beautiful on you!
    I feel you have more power than Fortune-telling!!
    Dragon is so cool!! (My sign is dog.)
    Have a lovely week, Alice :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  40. Colour blocking wcale nie jest taki łatwy, brawo za Twoją wersję - wyszło idealnie. Płaszczyk fantastyczny, a połączenie takich właśnie kolorów bardzo mi się podoba. Biżuteria - a jak jak wiesz jestem okropną sroką - przepiękna :) :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń