niedziela, 8 grudnia 2019

Green Utility Shirt dress



 Bohaterką dzisiejszej stylizacji jest koszula w bladym, trochę wojskowym odcieniu zieleni. Pochodzi ona ze sklepy Femme Luxe gdzie figuruje jako sukienka. Przymierzając ją jednak po raz pierwszy doszłam do wniosku że długość ta jest lekko ryzykowna i postanowiłam połączyć ją ze spodniami. Koszula zapinana jest na srebrne napy, dołączony jest do niej również pasek. Materiał jest miły w dotyku i łatwo się prasuje.Jestem bardzo zadowolona z mojego zamówienia.
W związku ze zbliżającym się karnawałem Femme Luxe oferuje bardzo ładną i oryginalną kolekcję sukienek, body oraz kombinezonów. Nie wahajcie się zamawiać w tym tygodniu, przesyłka z tego sklepu dociera bardzo szybko :-)

The heroine of today's stylization is a shirt in a pale, slightly military shade of green. It comes from Femme Luxe stores where it appears as a dress. Trying on it, however, for the first time I came to the conclusion that this length is slightly risky and I decided to combine it with pants. The shirt is fastened with silver press studs, a strap is also attached to it. The material is pleasant to the touch and easy to iron. I am very pleased with my order.

Due to the upcoming carnival, Femme Luxe offers a very nice and original collection of bodycon dresses, bodysuits and jumpsuits. Do not hesitate to order this week, the package from this store arrives very quickly :-)









                                             Shirt - Femme Luxe

23 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten blady, wojskowy odcień koszuli. Jest taki nietypowy, troszkę jesienny, ale czuję, że dobrze czułabym się w takim kolorze :) Piękna stylizacja, a zdjęcie z rozwianymi od wiatru włosami jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie ten kolor:))w mojej młodości był modny i chętnie go nosiłam:))super jest ta koszula:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Love that green utility shirt.
    So chic on you.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice choice !  Looks awesome!   

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz kochana 😘
    Mi również baaardzo podoba się ta koszula 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako koszula wygląda dużo lepiej, świetna jest i pięknie Ci w niej! Cena £17.99 bardzo korzystna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula bardzo fajna, ogólnie całe zestawienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Podoba mi się połączenie tych spodni z tą bluzką :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear. Love that web. My last post is about this online shop too! I LOVE your dress
    kss
    New post up!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful outfit dear, you look amazing! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. I wouldn' tell that it's a dress but as a shirt works great. :-)

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz 😍❤️
    zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł, aby połaczyć ją ze spodniami - większy komfort psychiczny i wyglada to niesamowicie stylowo xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh Femme Luxe does make some fun clothes and yes if you are tall then some of these "dresses" need to be worn as tops. You did a great job here styling it.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo stylowa propozycja! Koszula w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bardzo stylowo! :) Podoba mi się takie połączenie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so cool in that shirt-dress!!
    The green garden and your outfit's colors are so beautiful!

    akiko

    OdpowiedzUsuń