czwartek, 19 listopada 2020

Pastel suit

 


             Garnitur , który ma  dziś na sobie, kupiłam jakiś czas temu.  Jednak dopiero teraz znalazłam czas aby zrobić z nim zdjęcia.. Wybaczcie mi że tło do zdjęć jest ciągle takie samo ale w tej chwili jest kwarantanna we Francji i nie chcę dostać mandatu. Poza tym przy małym dziecku trudniej jest się zorganizować. Kiedyś to ja byłam pierwsza , gotowa do wyjścia-teraz to na mnie trzeba czekać ;-)

Garnitury przyjęły się na dobre a ja zdecydowanie jestem ich fanką. Mój ma pastelowo-fioletowy odcień. Zdobiony jest dużymi guzikami w złotym kolorze. Spodnie mają wysoki stan. Garnitur ten dobrze będzie prezentował się nie tylko z jasnymi dodatkami . Świetnie kontrastować będzie z czernią.










                              Suit - River Island

                              Turtleneck- Reserved

                              Heels - San Marina

                              

31 komentarzy:

  1. Tło mi zupełnie nie przeszkadza, jest bardzo ładne:)
    Garnitur; fason i kolor.. naprawdę wow. Do tego świetnie dobrany sweterek- cudo:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I hope you and your family are doing OK. Love this suit! So elegant! Looking wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alę piękny ten garnitur i ma śliczny kolor. Przepięknie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na krój, kolor i to jak pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z rok temu oddałam do PCK podobna marynarke bo uznalam ze dwa rzedy guzikow sa juz nie modne a tu moda powraca

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny garnitur i bardzo ładnie w nim wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze dobrany – taka klasyczna elegancja 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Fajny garnitur, rewelacyjny krój spodni, taki wysoki stan ładnie podkreśla talię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous suit and love the heels. You look amazing :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ten garnitur i buty super! Wyglądasz doskonale!:)
    Tło jest bardzo ładne, zresztą takie mamy teraz chore czasy, że wyjście na spacer czy na zdjęcia staje się luksusem.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie damskie garnitury :) Są niezwykle eleganckie i kobiece :)
    Wyglądasz pięknie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice. Stay safe. COVID is affecting all our lifestyles

    https://fromarockyhillside.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh Wow-jaka elegancja 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Pewnie że nie ma co ryzykować mandatu dla fotek 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Taka klasyka powinna być w każdej damskiej szafie :) Garnitur zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. That pastel suit
    looks so chic on you ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I love pastel colors and that suit is amazing. Blazer and pants look very elegant. I like how you style them, you look so beautiful.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/declare-caviar-perfection-luxury-anti.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemna wersja elegancji :) Niestety mi w terenie nie ma kto robić zdjęć, dlatego zawsze w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super komplet w szczególności te spodnie . Genialne

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this look, the pastel colours are super cute and suit you a lot!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja :D Super prezentuje się ten garnitur :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ten garnitur. I kolor i krój! Ta marynarka trochę oversize - cudo! I pięknie w nim wyglądasz - jest dla Ciebie stworzony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny garnitur, podoba mi się i krój i kolor :) niezwykle udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Garnitur jest przepiękny i do tego ten kolor. Od jakiegoś czasu też inwestuje w garniturki. Są mega eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. What a stunning power outfit! That pastel suit looks so good on you and I like the printed heels with it too! :)

    Hope that you had a lovely weekend :)

    Away From The Blue | Handbag Gift Guide

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny garnitur.... taki... wiosenny 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh jak ja lubieę takie komplety! Pięknie! Bosko <3

    OdpowiedzUsuń