niedziela, 11 kwietnia 2021

Camel & Gray

 


          Hej kochani, wracam po dłuższej przerwie do Was . Inne sprawy całkowicie mnie pochłonęły i nie miałam czasu na swoje hobby. Obiecuję pojawiać się częściej choć to będzie również zależało od mojego fotografa. Druga sprawa to moda tego roku - wiele tegorocznych trendów już było  ponad 20 lat temu - a to nie jest dla mnie niczym świeżym. Sandałki z cienkich paseczków na pewno nie pojawią się na moich stopach gdyż doświadczenia mam z nimi wręcz traumatyczne  ;-) Bluzki odkrywające połowę brzucha wyglądają tylko dobrze na osobie o ładnym brzuchu -więc też nie dla mnie. Fason torebek też był i żałuję że się ich pozbyłam . Skłaniam się , ewentualnie, do sukienek z satyny. Szerokie nogawki są również wielkim hitem ale nie każda sylwetka wygląda w nich dobrze. A tak szczerze- mieszkając we Francji nie widzę w ogóle tych trenów na ulicach. Wniosek z tego , że nadal będziemy kombinować i niekoniecznie ubierać to co jest super modne bo to nie zawsze zmienia korzystnie nasz wygląd.  

Dzisiejsza stylizacja to dzienny zestaw o nietypowym połączeniu kolorystycznym. Kamelową kurtkę ze skóry ekologicznej o niebanalnym fasonie zestawiłam z szarymi jeansami.











                                 Jacket , jeans, t-shirt - Mango

                                 Shoes  - Reserved

44 komentarze:

  1. thanks for sharing, very nice!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurteczka baaardzo mi sie podoba! no i te widoki za Toba sa po prostu przecudowne :D obowiazki takze mnie pochlaniaja i takze staram sie znalezc czas na moje hobby, ale czasami jest to zbyt ciezkie ;p a odpoczac tez kiedys trzeba ;D obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała stylizacja mi się podoba, najbardziej przemawia do mnie właśnie to połączenie kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. Spodobał mi się Twój T-shirt. ;)
    A co do trendów, to uważam, że nie warto ślepo podążać za modą. Warto wybierać to, co nam się podoba i w czym czujemy się dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olać trendy. Grunt mieć swój styl i wiedzieć, czego się chce ;)
    Bardzo fajna kolorystyka, świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your outfit!
    Have a nice day

    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A great spring to summer look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizcja świetna, bardzo podoba mi się zwłaszcza kurtka . Świetnie wyglądasz w tej fryzurze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. You look amazing!
    It is a nice style, I like your jacket and the bag!

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja :) podoba mi się połączenie kolorów :) do Twarzy Ci w tej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale piękna fryzurka! <3

    Stylizacja jak najbardziej na tak. Modnie, klasycznie, bardzo wiosennie - określając to jednym słowem idealnie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja w pięknych pastelowych kolorach doskonale pasuje do wiosennych klimatów. Dodatkowa pochwała za piękną fryzurkę i świetne miejsce na sesję. Zgadzam się z Tobą, że moda lubi się powtarzać. Też za młodu nosiłam szerokie spodnie nazywano je wtedy szwedy. Jednak muszę stwierdzić , że i tak teraz moda daje nam większe możliwości wyboru. Pamiętam, że jak weszło w modę mini to na ulicy wszyscy chodzili w mini, bez względu czy miało się figurę modelki, czy było się posiadaczką rubensowskich kształtów.Najlepiej jednak stawiać na klasykę. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia, świetna stylizacja ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak uważam. Nie wszystkie trendy dla wszystkich i nie wszyscy mamy ślepo za nimi gonić. Najlepiej wybierać, to co nam pasuje i do figury i do wieku, bo też nieco śmiesznie wygląda kobieta dojrzała, która wystroi się jak nastolatka. U Ciebie jest zawsze, jak trzeba. Dzisiejszy zestaw też bardzo na tak 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja i fantastyczne zdjęcia! Czuć na nich wiosnę :) A co do mody to faktycznie jak zwykle zatacza koło. Ostatnio wyciągnęłam z dna szafy plisowaną spódniczce długości midi, bo znowu widzę że znowu powróciła do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się ciesze że wrociłaś i to z taką rewelacyjną stylizacją-prześlicznie wyglądasz 😍
    Zestaw klasyczny ,a takie są zawsze najlepsze 😍
    Rownież uważam że nie ma co ślepo gonić za modą, najlepiej wybierać i zakładać to w czym czujemy się najlepiej ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz w takiej stonowanej i klasycznej stylizacji :) Bardzo się ciesz, że wróciłaś na bloga :)

    Zazdroszczę mieszkania we Francji, to moje marzenie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna kurtka, oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka świetna, całość na wielki plus...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful and comfortable outfit. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna jest ta kurtka i całość też bardzo fajna!:)
    Ja na trendy średnio zwracam uwagę, przede wszystkim to co noszę musi mi się podobać, nieważne czy jest modne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie ♡
    Śliczna stylizacja w moich ulubionych kolorach :) Wyglądasz pięknie! Chętnie wskoczyłabym w ten outfit, jest idealny :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pasuje Ci taki ciepły odcień beżu

    OdpowiedzUsuń
  24. No translate button :(. But you look very stylish and what a neat background, looks like there are places to explore. Good to see you back blogging.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z mody trzeba wybierać dla siebie to co nam pasuje, w czym się czujemy dobrze. To najważniejsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko, ostatni raz spodnie miałam na sobie w listopadzie - tak mi się przypomniało, bo mam w podobnym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh very gorgeous style
    Good photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing jacket and style :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. This is one of my favorite combination of colors for Spring. I like your outfit so much, you look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/04/vichy-aqualia-thermal-rehydrating-rich.html

    OdpowiedzUsuń
  30. I love your styling with the jeans! You always look great.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zestaw świetny.
    Muszę dodać, że ślicznie Ci w krótszej fryzurce.:)
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się torebka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz oszałamiająco !
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się z Tobą w 100% :) Kombinujmy i niekoniecznie ubierajmy się w to co jest super modne :) Zestaw jak zawsze świetny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń