Lake Constance


       Moje chłopaki bardzo lubią spędzać wolny czas nad wodą. Dwa lata temu zasugerowałam, że moglibyśmy jechać nad Jezioro Bodeńskie. Do Niemiec mamy niedaleko , przejeżdżalismy przez ten kraj nie raz i wizualnie bardzo nam się tam podobało. Tak więc stanęło na tej jeziornej lokalizacji. Miejsce pobytu wybralismy miasto Uberlingen w hotelu nad brzegiem jeziora. Padłam wręcz na kolana ,gdy zobaczyłam piękny, lazurowy kolor wody. Muszę wspomnieć ,że wtedy byly straszne susze we Włoszech i Francji, jeziora wysychały a tu jakby nic nie miało wpływu na wodę... Pobyt ten był nie tylko związany z leżakowaniem na plaży ale i wizytami w okolicznych miasteczkach.

Tak naprawdę najbardziej chciałam zobaczyć Konstancję.  Jest to  miasto gdzie odbył się sobór ,którego celem bylo zakończenie schizmy zachodniej. Podczas jego trwania został skazany na śmierc i spalony na stosie czeski duchowny i bohater narodowy Jan Hus. Statua Imperii jest upamiętnieniem tego niechlubnego okresu Niemiec. Jest to statua kurtyzany trzymającej w obu rękach nagich kuglarzy.Są oni odzwierciedleniem papieża i cesarza.

Jezioro jest na pograniczu 3 panstw:Niemiec , Szwajcarii i Austrii. Warto odwiedzić każde z nich położonych na jego linii brzegowej by podziwiać uroczą architekturę.  Z lotniska Bodensee jest możliwość lotu sterowcem . Lot może trwać od 30 minut do 3 godzin  by oglądać panoramę miast i jeziora z wysokości 300 metrów.

















Komentarze

  1. Cóż za wspaniała wycieczka! Ja zawsze jestem głodna takich cudownych relacji! Opowieści, architektura, widoki po prostu cudowne. Serdecznie Cię pozdrawiam. 🤗 Dobrego tygodnia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful! Great to hear about this place. I love the photos! So inviting. Great write up too🌈☀️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Jakie piękne miejsce! Przepiękne zdjęcia zrobiłaś z tego pobytu! Uwielbiam takie stare miasta,a jak jeszcze jest woda w pobliżu to jestem całkowicie kupiona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos pięknego! Jak dobrze, że zwiedzaliście i cieszyliście oczy tymi perełkami architektury i ślicznymi uliczkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widzę po zdjęciach, że piękne miejsce i mieliście super wycieczkę :) To wspaniale, że miło spędziliście czas. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photos. A wonderful place :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Me gustaría conocer el lugar. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyszłam z rewizytą, bardzo mi się podoba ta relacja z Konstancji i piękne zdjęcia. Z modą nie mam problemu, ponieważ jestem wierna swojemu stylowi (oczywiście nie stoję w miejscu) ale z przyjemnością będę śledzić Twoje podróże.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające krajobrazy. A kolor wody na prawdę piękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za piękną fotorelację :) pogoda dopisała, błękit nieba i urocze zabytki :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks like a really lovely place to visit! <3


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byliśmy całkiem blisko, na wyspie Mainau, gdzie przypłynęliśmy statkiem z Mersburgu. Chyba wszystkie miejscowości nad jeziorem Bodeńskim są tak malownicze. Podoba mi się Konstancja, ma wiele uroczych zakątków. Pobyt był pewnie wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. My też tacy wodni jesteśmy :) Najbardziej lubimy spędzać czas wolny i letnie chwile właśnie nad wodą. Przepiękne miejsce i fantastyczne widoki. Piękna fotorelacja. Aż człowiek się rozmarzył :) Może w przyszłości odwiedzimy to miejsce? Na razie nigdzie się nie wybieramy, nigdzie daleko, dopóki synek troszkę nie podrośnie :) Cudowny wpis, dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ tam pieknie. Muszę się kiedyś koniecznie wybrać w te okolice.

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful place! I'd love to visit it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście ta lazurowa barwa wody zachwyca :)
    Fajna wycieczka :)
    Super jest ta dekoracja z parasoli :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful photos. I'm also drawn to water and that lake looks like a great place to sail.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zobaczyłam tytuł wpisu i pierwsze zdjęcia, to od razu pomyślałam o Szwajcarii, w której kiedyś byłam i bardzo mi się tam podobało. Teraz już wszystko jasne. Niemcy, pomimo że leżące koło Polski, są mi w dużej mierze nieznane. Byłam jedynie przejazdem. To właśnie stąd wylatywałam do Irlandii, uwierzysz?
    Sterowiec od razu kojarzy mi się z katastrofą Hindenburga. Przyznam, że trochę boję się latania awionetkami, helikopterami, sterowcami, czy balonami. Jest to nieracjonalne, ale te duże samoloty typu boeing wydają mi się znacznie bezpieczniejsze od małych. A u mnie chyba wczoraj rozbił się helikopter i dwóch mężczyzn poniosło śmierć na miejscu. Jeden być może był Polakiem, bo media podały informacje, że pochodził z "Europy Wschodniej".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malymi samolotami tez nie lubie latac ale chcialabym kiedys poleciec balonem :-)

      Usuń
    2. Odważnie :) To ja już chyba bardziej dałabym się zapakować do awionetki ;) Ale widok z takiego balonu musi być cudny :) Zawsze zazdrościłam ptakom widoku, jaki mają! No i umiejętności latania - wyobrażasz sobie, jakie to by było pożyteczne przy omijaniu godzin szczytu i innych korków? ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set