Orange & Blue


            Dziś trochę nieoczywiste połączenie kolorystyczne.  Ci , którzy przez lata wchodzą na mój blog dobrze wiedzą , że dla mnie kontrasty to norma . W dzisiejszym wydaniu niebieski jest bardzo spokojny a pomarańczowy lekko przygaszony.  Trochę wzbogaciłam stylizację grubym naszyjnikiem z dużymi kamieniami ,bo lubię świecidełka .A  Wy jaki preferujecie duet kolorystyczny?













                                 Skirt La Halle
                                 Top   Bershka
                                  Bag, heels Zara
                                  Necklace  Bijou Brigitte






Translation results

Translati

Komentarze

  1. Muszę Ci Kochana powiedzieć, że sama bym nie zestawiła takich kolorów, ale bardzo mi się podoba zestaw który stworzyłaś. I chętnie bym to ubrała. A z mocniejszych kolorów to lubię czerwony i różowy. Ale nigdy total looku w tych kolorach nie stworzyłam.
    Ślicznie wyglądasz 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie w tym zestawie kochana. Mnie takie zestawienie raczej nie przyszłoby do głowy, ale na kimś zawsze mi się podoba coś nieoczywistego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szare/błękitne dodatki pasują idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. I like this outfit very much. The blouse is really beautiful.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely shoes! Such delightful colors in your outfit. Awesome location for these pics too. Such a great summer look!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie kolorystyczne, idealne na letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę przyznać, że mam zupełnie inny sposób ubierania, tak zwany gust. I fasony i kolory lubię inne ;) Ale to chyba fajne, różnić się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam że jesteś na Instagramie, zaobserwowałam Cię, butki już tam widziałam fajne są

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous outfit and love the photos. Nice heels :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to nie jest takie bardzo nieoczywiste połączenie.
    Lubię takie zestawienia i uważam, że w tym komplecie wyglądasz bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. What a stunning summer combo. The orange top is stunning and I like the skirt.
    Super stylizacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :)
    Fantastyczny jest Twój zestaw! Pytasz się o ulubione zestawienia kolorystyczne? Przyznam Ci się, że u mnie jest różnie. Wszystko zależy od tego, gdzie wybieram się w kreacji? Czy to strój codzienny po domu i czas spędzam wyłącznie w nim i na swoim podwórku. Oczywiście pewien procent decyzji "pobiera" mój nastrój ;) I powiem Ci te, że ja również bardzo lubię "świecidełka"!!!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę super weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Me gusta la camisa. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne i ciekawe połączenie kolorów oraz fasonów. Wyglądasz pięknie i z klasą!:)
    U mnie te duety kolorystyczne różnią się w zależności od pory roku, ale ostatnio lubię beż z czerwienią lub pomarańczowym.

    OdpowiedzUsuń

  15. Orange is a great color for you, a very nice outfit. I love the shoes.
    Happy weekend

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie! Wszystko tutaj ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie idealne połączenie :) Jest lekko, idealnie na lato i z nutą elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie się w tym prezentujesz, a kolory jak dla mnie nie mają znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się komponują ze sobą ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobre połączenie! Świetnie wyglądasz! Serdeczności 🤗

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set