Yellow dress

 

 

                   Oglądając kolejny , youtubowy poradnik czego kobiety po 4Ostce powinny unikać, znów  zdziwiłam się. Pani która przyłożyła się do filmiku całym sercem ,wskazała na drobny acz wrażliwy temat (przynajmniej dla mnie). Stwierdziła bowiem że kobiety w średnim wieku, czyli takie jak ja powinny zrezygnować z długich kolczyków. Twierdziła że z wiekiem nasza linia żuchwy się zlewa z szyją i ubieranie dużych kół, lub zwisających kolczyków jeszcze bardziej to wizualnie pogarsza. A ja tak bardzo lubie duże kolczyki i wystepuję w takich dzisiaj.  Składają się różnokolorowych kamieni, tym chcialam lekko przełamac stylizację. Sukienka w iście słonecznikowo żółtym kolorze zdobiona jest haftem w tym samym kolorze.









                     Earrings  Bijou Brigitte

                     Dress, sandals  Mango

                     Bag  Zara

Komentarze

  1. Witaj! Ja też bardzo lubię długie kolczyki i chętnie je noszę. A stylizacja jak zwykle sztos! Świetna sukienka,tak piękny letni kolor, że słoneczko może być zawstydzone 😉
    Piękny zestaw i jak zwykle wyglądasz wystrzałowo 🤩

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo twarzowa letnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. sama koncepcja yellow plus white fajna (9/10), ale ta sukienka chyba na Tobie nie za dobrze leży... to wcale nie chodzi o pogniecenie, bo to jest akurat okay... tylko pasek dałbym szerszy... co do kolczyków, to ja się z tą Panią nie zgadzam... poza tym co to znaczy "długie kolczyki"?... Twoje są akurat szalenie oryginalne i pasują do całości...
    jak to dobrze, że gust to nie wyrok sądowy i wcale nie trzeba go uzasadniać...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twarz zaczyna opadać po 50 tak naprawdę. Średni wiek chyba też. Po 40 to jeszcze można hulać ;))) Głupie te wszystkie poradniki w tych czasach, kiedy taka wolność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! A jak się dba, to nawet po 50 można dobrze wyglądać. :*

      Usuń
    2. Sivka ma rację :D

      No i niestety nawet jak się dba, to wszystko opada;)

      Usuń
  5. Sukienka i dodatki bardzo ładne, ja założyłabym bez paska.
    Piękne kolczyki, nie słyszałam o takiej zasadzie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kocham długie, ozdobne kolczyki, a za miesiąc kończę 55 lat i mam wywalone na takie rady. Żółte sukienki też mam ze dwie. Wyglądasz młodo, uroczo i pięknie i tego się trzymaj, uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy takim Bobie na głowie super wyglądają długie kolczyki.👌 I bardzo lubię jak łączysz kolory. Wszystkiego miłego! 🤗

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :)
    Sukienka bardzo ładna, ja też mam żółte sukienki. To jeden z moich ulubionych kolorów, bo uwielbiam kolory, zwłaszcza te wiosenno-letnie. Mówiąc o kolczykach też mam sporo tych dłuższych i z kolorowymi szkiełkami czy koralkami, oczkami. Długie albo krótkie zakładam od tego, na co mam ochotę :)
    Pozdrawiam słonecznie i serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te queda genial ese vestido. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a beautiful summer dress! You wear it so elegantly!

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing, you look adorable <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing, you look adorable

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing, you look adorable

    OdpowiedzUsuń
  14. What a fun dress in such a cheerful color and it looks great with the white bag. And just LOVE the earrings. Gorgeous!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te wszystkie teorie o tym co w pewnym wieku nie uchodzi jakoś mnie nie interesują... Jestem 55+ i naprawdę ubieram się tak jak lubię - wprawdzie chyba nie mam nic żółtego 💛 jednak uwielbiam dodatki wyraziste. Pozdrawiam serdecznie i wielkie brawa za tę stylowkę

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolczyki jak i sukienka! Wyglądasz promieniście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolczyki, więc nie dziwię się, że nie przejęłaś się tym poradnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te Panie od poradników co komu wolno, a co nie, to robią to dla zasięgów;))
    Teraz już mało kto się tym przejmuje:D

    A Ty pięknie w tej sukience i kolczykach wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm 48 and I love long earrings. And you look really beautiful.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set