czwartek, 18 kwietnia 2019

Catch the bunny !


    Wielkanoc kojarzy mi się z kolorem zielonym i żółtym. I choć moja stylizacja nie jest w soczystych kolorach to i tak tchnie wiosną.

Życzę Wam kochani radosnej, zdrowej i ciepłej Wielkanocy!
 






                                                        Pants- Grain De Malice
                                                        Top - Mango
                                                        Bag - Zara
                                                        Shoes - Top Shop


36 komentarzy:

  1. Thanks a lot :D

    ooohn, I really love all colors :D
    super cool outfit

    NEW FASHION POST | ALL ABOUT DENIM!!!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę wesołych świąt :)
    Piękna stylizacja, spodnie najbardziej mi się podobają. Sama szukam takich bo materiałowe są wygodne na co dzień, więc będę czujna :D Szpilki - klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. And the bunny says, "Catch me if you can! 🐰! lol "
    Always so pretty, Alice :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. JAk cudnie- bardzo mi sie podobasz w takiej kolorystyce- chłodna, subtelna, ale jakże piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny elegancki i kobiecy look! :)
    Ja także życzę Ci pięknej, wesołej i wiosennej Wielkanocy <3 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne spodnie i cudownie wszytko dobrane! Ślicznie wyglądasz!
    Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Those pants looks great with that blouse. Have a great Easter weekend beautiful!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i eleganckie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwyciła mnie ta kolorystyka. Kupuję zestaw w całości :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor żółty i zielony także kojarzy mi się z Wielkanocą:)
    Wesołych i Spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim bardzo podobają mi się Twoje włosy- cięcie i kolor! Idealna fryzurka :) A jesli chodzi o ubiór to fajnie, elegancko i na co dzień :)
    Obserwuje! Zapraszam do mnie i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna wiosenna stylizacja :) urocze połączenie!
    Lubię takie stylizacje, delikatne i efektowne zarazem :)
    Wszystkiego dobrego z okazji świąt, wesołych życzę! <3
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kolorystyka :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz! a te szpileczki rewelacja :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, zdecydowanie tak! Mnie również Wielkanoc kojarzy się właśnie z tymi kolorami. Moje ciuchy też ostatnio nabierają nieco wiosennych kolorów i dobrze - niech się dzieje wokół trochę weselej. I na nas, i w nas. Piękna stylizacja! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A very elegnat and classy look, dear!
    Love your pants!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Las fotos son preciosas! Espero verte pronto por mi blog! Feliz noche!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw super, mega kobiecy i elegancki :) Szczególnie podobają mi się buty i bluzeczka :) Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna stylizacja!! Buty i torebka bardzo mi sie podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietna jest ta bluzka😍
    Pozdrawiam i również życzę Wesołych Świąt 😘
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się bardzo podoba Twoja stylizacja, bo to zdecydowanie moje kolory :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ta stylizacja - stonowane kolory i klasyczna elegancja zawsze są w modzie <3 Szukałam ostatnio bluzki w takim kolorze, więc być może skuszę się na tą bo wygląda na bardzo wygodną i komfortową w noszeniu, a Mango mam nawet po drodze z uczelni <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello, nice post and really amazing blog.
    Would you like to follow each other?
    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  25. The colour, sheen of the fabric and the design of your green blouse from Mango look very pretty.Your outfit looks very attractive and you look fabulous wearing it. Happy Easter!

    https://full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Happy Easter, Alice !!
    Your outfit color is perfect and chic!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze pięknie wyglądasz. Świetny wiosenny, lekki zestaw.:)
    Pozdrawiam już poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń