wtorek, 25 maja 2021

Polka dot dress

 


           U mnie panuje bardzo kapryśna pogoda i dlatego ciężko jest mi się zsynchronizować aby zrobić sesję zdjęciową. Temperatury jednak są wyższe i dlatego zaczynam biegać w sukienkach.Dziś szara sukienka z rozkloszowanym dołem.Kupiłam ją ze względu na nadruk w grochy i rękaw 3/4 bo jest to moja ulubiona długość .Nie wiem dlaczego  ale nie przepadam za długimi rękawami w sukienkach.Aby rozjaśnić kolorystykę całość stylizacji dopełniają klapki w żółtym kolorze.









      Dress - Zara

      Mules- Renee.pl

      Bag - Guess


49 komentarzy:

  1. Młodzieżowy styl, jak najbardziej Tobie pasuje💛🤗
    Serdeczności zostawiam na miły dzień😃🌼

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie.Tez lubię grochy, są ponadczasowe. Świetnie dopasowałaś do sukienki żółte klapki na obcasie. Wyszła super stylizacja. Pozdrawiam cieplutko ☀️
    A

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz super figurkę, kropki zawsze lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful! Love the blue and the pop of yellow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka, lubię groszki więc jestem na Tak! Świetnie wyglądasz, serdecznie pozdrawiam🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka ładna, ale w pastelowych kolorach, mnie bardziej podobają się takie o intensywnej barwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, co za figura 🔥
    Cudownie wyglądasz 😍
    U mnie też pogoda w kratkę ,i też ciężko mi się z nią zsynchronizować...
    Świetnie wygląda to połączenie szarego i żółtego ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, taka nietypowa. Ciekawe połączenie kolorów. Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pogoda też jest dosyć zmienna. Bardzo ładna stylizacja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lindo vestido te queda muy bien te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje stylizacje są przepiękne. A to jest prawdziwe cudo, kobieco i zwiewnie ♥️ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka, grochy to ponadczasowy wzór zawsze na czasie :) podoba mi się, że dobrałaś żółte buty, dodają stylizacji charakteru :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. It has been long that I didn't visit your blog. I'm so happy to be back today and see you here. You look amazing! Lots of love from Holland, Hanna

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sukienka i te ogromne groszki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas też pogoda wyjątkowo kapryśna- póki co wiecznie deszcz. Na sukienki wciąż jest mi za zimno. Bardzo fajna stylizacja. Podoba mi się połączenie sukienki z żółtymi klapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestaw, wyglądasz przecudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. This polkadot dress is so fun and the perfect choice for spring and it looks great with the yellow kicks!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Great outfit dear, you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Urocza stylizacja! Naprawdę piękna ta sukienka w grochy :) I cudowne klapki! Wszystko fajnie się ze sobą połączyło. Naprawdę inspirująca stylizacja :)
    Mam nadzieję, że pogoda niedługo się naprawi bo ja też mam dość tej jej kapryśności :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie czadowe kropy! Fajowa sukienka 👍🙂

    OdpowiedzUsuń
  22. You are so beautiful in that lovely dress, and those yellow sandals go well the dress!
    I am excited to know you are also a grandmother!! It is really fantastic your son and your granddaughter's birthday are similar days<3

    akiko
    https://kimonosnack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. The dress appears to be cool, which would be nice on a hot day. Beautiful photos.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pięknej kobiecie wszystko leży idealnie :)
    Śliczna sukienka a klapeczki mnie niesamowicie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your dress! The pictures are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest boska i ten akcent w postaci żółtych klapek - super!
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sukienka w kropki jest idealna dla Ciebie. Wyglądasz jak stylistka.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful outfit! Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kiecki w kropki i muszę sobie jakąś zakupić :) Świetnie się prezentujesz w tej sukieneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, kropki rządzą i ja również za nimi przepadam! Sukienki na okres wiosenno- letni to absolutne must have w mojej szafie. Chyba nigdy mi się nie znudzą. Są mega kobiece i dodają uroku każdej z nas!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja- bardzo lubie takie kropki - cudne są.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna sukienka!!! Uwielbiam grochy 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Eygladasz ekstra :D no ale nóg to można Ci pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygladasz bosko, bardzo podoba mi sie ta sukienka z Zary ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się ta sukienka, ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. That polka dot dress from Zara looks very pretty and airy -
    perfect for summer!
    You look beautiful wearing it in the outfit photos above!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna sukienka! Ostatnio kupiłam materiał w grochy, ale leży i czeka, aż znajdę odpowiedni krój sukienki. Póki co pomysłów tysiąc, ale żaden nie powala :)

    OdpowiedzUsuń