poniedziałek, 17 maja 2021

Tunic aqua

 

  

            Gwiazdą dzisiejszej jest tunika w kolorze morskiej zieleni . Dekolt ma zakładany i zapinany na dwa guziki. Zamówiłam ją przez internet bo u nas sklepy długo były zamknięte . Jak wiadomo modelki w sklepach online są bardzo wysokie i okazało się że tunika ta ma zbyt długie rękawy . Nie należę do osób które odsyłają ubrania dlatego postanowiłam  je odwinąć i zaszyć.

6









  

                        Tunic, bag - Zara

                        Jeans - Mango

38 komentarzy:

  1. Fantastyczna jest ta tunika! Genialna stylówka<3

    OdpowiedzUsuń
  2. You look fantastic in that tunics. Love how you styled it with white jeans.

    OdpowiedzUsuń
  3. It has a beautiful kimono feel to it! Love the color!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędna tunika, a jaka piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta tunika jest piękna i jak świetnie lezy, na wiosnę idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunika świetnie prezentuje się z białym spodniami i sandałkami. Super wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Linda túnica te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. Tunika jest rewelacyjna- kojarzy sie z Dalekim Wschodem- idealna na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna tunika! Kolorystyka idealna na ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta tunika. Jak świetnie skomponowała się z otoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szałowa jest 🙂 Też nie odsyłam. Kombinuję, żeby się zgadzało 😉✌️

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz 😍
    Śliczna jest ta tunika 😍
    Też nie odsyłam ubrań - zazwyczaj krawcowa ,je przerabia ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się na patrzeć jak pięknie Ci w tej fryzurze :) Tak lekko, wiosennie :)

    Śliczna tunika, z białymi spodniami wygląda bardzo stylowo :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Cudownie wyglądasz! Tunika bardzo mi się podoba, jest urocza :)
    Ja też zazwyczaj nie odsyłam ubrań. Też staram się je przerabiać.
    Odesłałam raz buty, bo z tym niewiele da się zrobić :D
    Bardzo inspirująca stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetna stylizacja! Bardzo ładne połączenie - jasne, wiosenne kolory, aż nabrałam ochoty na białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna tunika, bardzo Ci do twarzy w takich kolorach :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja, a tunika mi się podoba :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja pełna lata i świeżości <3 wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja, Twoje kolory :) wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna tunika, przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna! Takie stylizacja to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie ci, niczym ABBA ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tunika jest bardzo ładna i tak troszkę kojarzy się mi z mini kimonem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super wyglądasz! pięknie to wygląda do białych spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta tuniczka to z takim kimonem mi sie kojarzy. Fajnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetnie wygląda ta tunika :) Super komponuje się z białymi spodniami :) Slicznie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy zestaw :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie wyglądasz🤗
    Jeśli chodzi o mnie, to zupełnie nie mój styl. Nie noszę w ogóle spodni.
    Pozdrawiam serdecznie😃🌸

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice tunic dear, you look amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna tunika! Z białymi spodniami wygląda idealnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wygląda w połączeniu z białymi spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudna tunika z krainy kwitnącej wiśni. Pięknie skomponowana stylizacja.Kolorystyka stworzona dla. Ciebie. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  33. What a gorgeous tunic with the cute bag, Alice! I also love ZARA and sew the hem of their pants sometimes:)

    akiko

    OdpowiedzUsuń