Red dress

   


              W zeszłe lato wybrałam się z moim synkiem na zakupy. Nie miałam go z kim zostawić, więc wszedł ze mną do przymierzalni. Wybrałam parę sukienek, szczególnie spodobała mi się jedna, z wycięciami po bokach , na wysokości brzucha. Gdy mały zobaczył tą kieckę na wieszaku powiedział: Mamusia , ta sukienka jest zepsuta, bo ma dziury !!!  Uparł się przy tych dziurach tak, iż nawet jej nie przymierzyłam. W zamian za tamtą kupiłam czerwoną szmizjerkę ,którą mam dziś na sobie. Tak więc ja mam swojego małego styliste w domu ;-) Czy Wam dzieci też tak doradzają? 










                        Dress Zara

                        Belt Morgan

                        Bag  Valentino

Komentarze

  1. Such a savy look. Yes, little ones can give good advice sometimes. Very pretty in red. I like pockets too!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor i fason. Dobrze jest posłuchać opinii dzieci, żeby na ulicy inne maluchy nie wytknęły czegoś palcami :) A dzieci sa szczere do bólu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely red dress, glad you listened to your cute son.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :) Dzieci potrafią nas zaskoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Linda imagen. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna. Ale ciekawa jestem tamtej 😉 Mnie nie doradza, bo to stary chłop i rzadko jest w domu 🙃

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie i bardzo kobieco. Muszę sobie również dokupić letnią sukienkę w tym kolorze. Twój synek ma dobry gust. 😀 Moja córcia wprawdzie mi jeszcze nie doradza (unikam zabierania ją na zakupy), ale sama przebiera się kilka razy dziennie. 😁 Pięknego Dnia Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka, Twój synek ma bardzo dobry gust!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, cudownie w niej wyglądasz! Sukienka bomba, kocham czerwień, bardzo lubię nosić ten kolor, ma coś w sobie niezaprzeczalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna sukienka na wiosenne dni, bardzo podoba mi się jej kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set