Red Stripes

 


Kiedyś pasiaste koszule ubierali tylko mężczyźni. Od wielu sezonow ten trend sie odwrócił i stały sie bardzo popularne u kobiet. Ja równiez je polubiłam , gdyż można je zestawiać z wieloma rzeczami i wciąż wyglądać klasycznie. Dziś ubrałam do takiej koszuli szerokie spodnie, które są również coraz bardziej popularne. Chociaż z tym widzę różnicę na ulicach, ciągle niektóre kobiety nie mogą się do nich przekonać i chodzą w rurkach. A Wy jaki fason spodni preferujecie? 












                        Shirt, shoes - Zara

                        Pants - Mango

                        Jumper - Blanc du Nil

Komentarze

  1. Such a great summer piece! Love the stripe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ei!
    Muito lindo e de
    muito bom gosto aqui.
    Vou amar se for visitar
    o Espelhando.
    Bjins
    CatiahoAlc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj oglądałam śliczną bluzeczkę różowo-żółte paski, idealne kolory na lato i niestety nie było mojego rozmiaru :( Były dwie większe :(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paski i kratki to ponadczasowe wzory, które bardzo lubię :) koszula w połączeniu ze spodniami i eleganckimi butami to świetny zestaw :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, elegancko. Lubię szerokie spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, pięknie wyglądasz i świetnie dobierasz zestawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie też wolę przylegające spodnie niż luźne. Ale wiadomo, kto co lubi. U innych mi się podobają, u mnie niekoniecznie. Co do koszuli w paski, to w sumie chyba nigdy takiej nie miałam. Za to bardzo lubiłam chodzić w koszulach w kratę. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :) Super zdjęcia! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby zwyklaczek (bardzo ładny zresztą) ale dzięki szpilkom, nabiera charakteru.
    Wyglądasz bardzo ładnie :)
    No cóz, ja właśnie należę do tych kobiet które chodzą ciągle w rurkach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita stylizacja. Bardzo twarzowa. Super blog o modzie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tulle skirt

Scarf

Checkered set