środa, 4 listopada 2015

Femininity


               Nie wiem jak Wy ale w przeszłości ubierałam tylko spodnie: bo wygodnie, ciepło i nie trzeba zastanawiać się długo nad ubiorem ;-) Taki praktycyzm ma jednak pewne konsekwencje, popadamy w  marazm z którego nie chcemy się wygrzebać. Aby otrząsnąć się z tego "stanu" należy wziąć ze sobą na zakupy osobę obiektywną -lepsza będzie koleżanka niż przyjaciółka. Oczywiście na takich zakupach omijać szerokim łukiem stanowisko ze spodniami i wejść w sekcję spódniczek i sukienek . Chodzi o to, aby kobieta czuła się kobieco ,wtedy będzie zupełnie inaczej postrzegana. Jest to doba feminizmu,same tego chciałyśmy i musimy teraz ciężko pracować i udowadniać całemu światu iż podołamy wszystkiemu. Każdy jest tylko człowiekiem a my nie powinnyśmy się swojej kobiecości bać ani wystrzegać...
Tak więc dziś lekka stylizacja z sukienką , miłego dnia kochani!











                                  Dress - River Island
                                  Cardigan- Grain de Malice
                                  Heels -Vices
                 

84 komentarze:

  1. Masz rację ubierając sukienki, bo bardzo dobrze w nich wyglądasz. Sweterek/kardigan jest świetny ! Jak zwykle bardzo ładnie wyglądasz :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alunia brakuje mi czerwonego w tej stylówie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna i elegancka <3 Podziwam kobiety takie jak Ty, które w sukienkach wygladają jak damy, odsłaniają nogi, podkreślają swoją kobiecość, widać, ze dobrze się w nich czujesz,że słuzą Ci takie stroje, a to najważniejsze :) Ja nie noszę i nie nosiłam sukienek, mój facet zawsze ubolewał nad tym, czasem latem tylko długie lubię, nie czuję się dobrze w sukienkach ani spódniczkach, choćbym chciała czuję się jak nie w swojej skórze :)
    Piękny kardigan narzuciłaś na sukienkę, cała jesteś dziś taka cudna - achhh <3
    Az mi się nie chce wierzyć, ze wcześniej chodziłas tylko w spodniach ?? Ty?? taka kobieca..jestes stworzona do sukienek i spódnic, ale fajnie, ze do tego dojrzałas i nie rozstajesz się już z nimi :) Jesteś w nich naprawdę inna, taka zmysłowa, przyciagasz wzrok, podoba mi się to u Ciebie :)
    Ja nigdy nie słuchałam nikogo jesli chodzi o ubrania, zawsze wiedziałam co chcę nosić i co lubię :P

    Miłego dnia!! Ściskam, buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Asiu, powinno słuchać się samej siebie odnośnie stroju choć czasami obiektywna uwaga drugiej osoby jest nam potrzebna;-) Dotyczy to również kolorów które wybieramy aby potem w szafie nie mieć 10 turkusowych bluzek ;-) Dziękuję Ci bardzo za tak słodkich komentarz, miłego dnia kochana :-)

      Usuń
  4. El cárdigan es original, el vestido un poco largo. Estupendas fotos.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz elegancko , a ja lubie taki styl. Idealnie zgrałaś kolorystykę tej stylizacji. Podoba mi sie sweter, tył rewelacyjne ma rozwiązanie a butów zazdroszczę. Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, masz racje, ze w sukienkach czujemy sie zupelnie inaczej, niz w spodniach. A inaczej, dlatego, ze musimy zupelnie inaczej w nich chodzic, siedziec i sie zachowywac, a to wszystko sprawia, ze jestesmy jeszcze bardziej kobiece, piekniesze i lepsze...

    Ladna kolorystaka i swietny kardigan . Wygladasz dzis szalenie kobieco! Pozdrawiam Cie serdecznie, Alicjo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja - świetny zestaw :)
    Pozdrawiam

    chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. yes! I love how you turned a dress into a fall worthy outfit :)

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a work appropriate look and the prints on the dress are very unique! Pretty and feminine style.

    Prudence
    www.prudencepetitestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek jest świetny!
    właściwie to najwięcej mam sukienek, ale chodzę częściej w spodniach

    OdpowiedzUsuń
  11. What a marvellous look darling! You're so beautiful!!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam dokładnie odwrotnie. Kiedyś non stop w sukienkach a teraz najczęściej zakładam spodnie:)
    Pięknie wyglądasz i bardzo pasują Ci sukienki i taki kobiecy styl:) Bardzo podoba mi się kardigan, nie znam tej marki dostępna w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, firma z której jest kardigan jest francuska i nie ma(na razie)sklepów w Polsce..

      Usuń
  13. Och, ja lubię nosić sukienki i tych mam w szafie najwięcej :).
    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny sweter. Piękny look!

    OdpowiedzUsuń
  15. W pełni zgadzam się z Twoim wpisem. W czasach liceum miałam w szafie jedną może dwie spódnice. Każdego dnia bez zastanowienia ubierałam spodnie i pewnego dnia postanowiłam: koniec z tym! Zaczynam zmiany! Przełom nastąpił i trwa do dziś. Sukienki i spódnice są teraz moim numerem jeden! :) Pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this dear!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a great outfit!!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  18. W całym zestawieniu podoba mi się ten Cardigan.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, wybieramy spodnie bo są wygodne. Powinnam coś z tym zrobić :D Sweterek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. So elegant and romantico look!
    Love your shoes!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się Twój kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem co bardziej mi się podoba ..buty...sukienka...kardigan ? wszystko piękne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz w sukienkach ! :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful look! <3
    xxx
    www.travelera.es
    Instagram @travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie! Cudowny sweterek! Ja jestem taką "spodniową" osobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej! Ja mialam tak samo! Nie nawidzilam sukienek i spodnic. To sie dopiero zmienilo po przeprowadzce do Stanow, wtedy zaczelam wiecej "eksperymentowac". A w tej sukience wygladasz zjawiskowo!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, eksperymenty są w życiu niezbędne ;-)

      Usuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz, tak elegancko :) Ja ostatnio zmieniam swoje nastawienie co do sukienek. Spódnice zawsze lubiłam, ale sukienki. Dopiero teraz mnie przekonują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem sukienki są praktyczne bo nie trzeba się zastanawiać jaką bluzkę trzeba ubrać :-)

      Usuń
  28. wow, odwaznie ale bardzo piekne, masz neinaganna figure :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też często sięgam po spodnie zwłaszcza do pracy bo ...cieplej :-)ale sukienki uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie urzekł Twój sweter. Śliczny i bardzo oryginalny. Sukienka ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to mój ulubiony i mojej córki również ;-)

      Usuń
  31. piękny, kobiecy i elegancki zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Definitely 10/10 femininity.. that dress looks amazing on you! :)

    And nothing says femininity like pink stiletto heeled pumps! :D

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny sweterek :) ja też niebo razu polubiłam spódnice, spodnie zawsze są bezpieczniejszym rozwiązaniem :) ale z czasem doszłam do Porozumienia z sukienkami i spodnicami :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  34. The stunning outfit! You look very cute and nice :)

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kiedyś też tylko w spodniach chodziłam ;D a teraz lubię sukienki :) Fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  36. This is such a chic and feminine look! Love it :)

    http://www.fineclic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ten zestaw faktycznie jest bardzo kobiecy :) ja najczesciej zakladam spodnie, ale ostatnio staram sie to zmienic...

    OdpowiedzUsuń
  38. Shoes look very womanly and elegant) Very beautiful outfit )

    OdpowiedzUsuń
  39. jak pięknie, delikatnie , kobieco. Wyglądasz ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie! :)
    Rewelacyjna, bardzo oryginalna sukienka. Kardigan również boski!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kobieta musi pozostać kobietą :) Bez dwóch zdań..koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. that dress very beautiful sweetie
    I wish you an happy day
    a big kiss
    <<< fashion blogger >>>

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz genialnie! Koniecznie trzymaj sie sukienkek, bo wyglądasz w nich niezwykle pięknie :)
    Są dla Ciebie stworzone. zapraszam do mnie na konkurs.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja zawsze najchętniej kupowałam sukienki , a nosiłam jeansy , których miałam 1-2 pary ;)
    Lubie sukienki .
    Ładnie wygldasz !

    OdpowiedzUsuń
  45. Swetrowa narzutka bardzo mi się podoba. i te prześliczne szpilki. Naprawdę w moim stylu. Super. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  46. What a lovely dress Alice. Styled beautifully too. Those pumps are giving me life. I love pants but lately i've been going with dresses and skirts a lot more. Have a fab weekend.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Amazing post dear! I invite you to join a Giveaway on my blog:

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  48. you are beautiful and outfit si beautiful too :D

    http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/2015/11/how-to-clean-makeup-brushes.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo długo nosiłam spodnie, a sukienki tylko "od święta".
    Od dobrych kilku lat ogarnęła mnie sukienkomania. :)
    Przepięknie wyglądasz - jak zawsze. Sukienka ślliczna.

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam,
    bardzo ładna stylizacja, buty podobają mi się szczególnie:)
    Pozdrawiam
    http://blue-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń