czwartek, 17 lutego 2022

Update

 



Hej Kochani! Wracam do Was po dłuższej przerwie która nie była spowodowana żadnym kaprysem lub lenistwem. Po prostu miałam poważny problem ze zdrowiem , przeszłam transfuzję krwi  oraz operację. Dla sprostowania-nie był to covid. Powoli dochodzę  do siebie ale będę wstrzymywać się przed pokazaniem moich zdjęć przez jakiś czas bo moje włosy nie są w najlepszej kondycji .Wydarzenia te utrwaliły mnie z przekonaniu że życie jest zbyt krótkie aby przejmować się błachostkami a zdrowie zbyt kruche i należy o nie odpowiednio dbać. Trzeba nauczyć się życia chwilą aby mieć co wspominać. Mam nadzieję że bieżący rok będzie dla mnie łaskawszy czego również i Wam życzę :-)

Czasy, w których żyjemy chyba każdemu uświadomiły że zdrowie jest najważniejsze. Z nim można przenosić góry lub po prostu cieszyć się każdą wolną chwilą z bliskimi naszemu sercu. Okres zimowy jeszcze bardziej  temu sprzyja. W naszym saloniku mamy kominek więc jest to nasza baza gdzie wspólnie siedzimy wieczorami,popijamy goracą czekoladę i bawimy się z naszym małym synkiem. Od jakiegoś czasu maluch postanowił sciągać papcie i biega po domu w samych skarpetkach. Jest to zdrowe i własciwie to słucha on swojego instynktu. A odnośnie skarpetek to muszę Wam pokazać jakie cudowności nabyłam w sklepie Nanushki.com .   Jak widać są to produkty z fantazją , oczywiście asortyment dla tradycjonalistów też maja szeroki. Cieszę się że moda na dlugie skarpetki powróciła na dobre bo w końcu taki fason jest najlepszy na zimę.Muszę dodać, że wykonane są w wysokogatunkowej i miłej z dotyku dzianiny.W powyższym sklepie znajdziecie rownież stopki w wymarzonym kolorze  czyli coś dla każdego ;-) 




Odnośnie żywych kontrastów to bardzo podoba mi się trend na nadchodzący sezon. Na wybiegach królowały stylizacje bardzo odważne z stylu color block. Soczyste zielenie świetnie skomponowane w ożezwiającą żółcią lub intensywnym niebieskim.Flourescencyjny róż lub intensywny pomarańcz też miały dość mocną pozycję na pokazach mody. Odnośnie modnych fasonów to nie jestem już tak chętnie nastawiona.Projektanci proponują powrót spodni biodrówek czego nie zamierzam praktykować.Fason ten wygląda dobrze tylko na długonogich dziewczynach o krótkim tułowiu,w innym wypadku zmienia bardzo proporcje ciała i skraca optycznie nogi. Jestem ciekawa co Wam podoba się w wiosennych trendach a czego nie założycie?




62 komentarze:

  1. I hope you are on the mend. It's good to see your post. Stay safe and wishing you lots of energy and enjoy your family.

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo, dużo zdrówka i spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to bardzo przykre że chorowałaś.Masz rację że trzeba cieszyć się drobiazgami i żyć tu i teraz:)))Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrowia i spokoju życzę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te skarpetki z jeżykiem :D W wiosennych trendach podoba mi się to,
    że dużo kolorów będzie na topie :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana życzę Ci dużo zdrowia :)
    Odpoczywaj, regeneruj się :)
    Przeurocze są te skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia, to najważniejsze 💪✌️

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm so sorry to hear about your health problems. I had a blood transfusion last year because of internal bleeding caused by my Chron disease. I'm struggling with health too so I know what you mean. We often worry about things that are not worth worrying about and forget that we need to take care of ourselves first. Take care and get plenty of rest.
    The socks you got are adorable. Great looks from the catwalk. I like the vivid colours tend. When it comes to the low rise trend I'm not a fan. I never wear low rise pants or jeans. I find them very uncomfortable. Moreover, I think they are unflattering on most women.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówko jest jedno i ważne. Bez niego ciężko funkcjonować. Za tym zdrówka życzę!!! i szybkiego nabrania sił.

    Skarpetki cudaśne. Nie będę ukrywać, że uwielbiam tą część garderoby najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej przykro mi, że tyle przeszłaś. Życzę Ci dużo zdrowia ❤️ Skarpetki cudowne, fajnie, że wracasz na bloga, powodzenia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Praying for healing and good health.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci dużo zdrowia! <3

    Jeśli chodzi o skarpetki to urzekły mnie te w jeżyki. Są urocze. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo zdrówka dla Ciebie, oby ten rok był lepszy! To prawda powinnyśmy żyć chwilą i cieszyć się życiem :) świetne skarpetki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życie Ci dużo zdrowia, dobrze, że dochodzisz już do siebie. Bardzo fajne skarpetki 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdrowia, urocze skarpetki ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Skarpetki są urocze, ale przede wszystkim życzę zdrowia i radości w rodzinie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz już tylko będzie lepiej, życzę dużo zdrowia <3 Miałam 6 operacji i kilka transfuzji, wiem co to znaczy. Skarpetki są śliczne, też mam od nich 3 pary i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super skarpetki! Życzę Ci dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrówka życzę i oby ten rok był dużo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trendy trendami, ale i tak trzeba sobie coś odpowiedniego wybierać. Nie wszystkim dobrze "w trendach", że tak powiem. Skarpetki bardzo ładne, zwłaszcza te różowe 🙂 Pozdrawiam i życzę zdrowia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze te skarpetki, Alicjo życzę Ci na dzień dzisiejszy przede wszystkim dużo zdrówka - bo jak jest zdrowie to jakoś tą cała resztę można ogarnąć

    OdpowiedzUsuń
  21. Sorry about your health issues and glad you are getting better. I miss having a fireplace!

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze te skarpetki :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/02/odkurzacz-jimmy-jv85-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Welcome back! I hope you're be better now.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  24. O jak miło, że wróciłaś. Już wcześniej przeczytałam Twój wpis z telefonu i bardzo się przejęłam Twoim zdrowiem. Dziś mam okazję skomentować na lapku, więc przesyłam tony wsparcia!!! <3 Kochana, bardzo dobrze Ciebie rozumiem, ja też żyłam sobie beztrosko, dopóki nie zaczęły pojawiać się problemy zdrowotne. Zaczęło się bieganie po lekarzach, szukanie przyczyny. Właśnie wtedy uświadomiłam sobie, że możemy góry przenosić jeśli tylko chcemy, ale bez zdrowia nic nie możemy zrobić. Dlatego zdrowiej, nabieraj sił, ciesz się z małych rzeczy, bo one nadają sens życiu.
    Skarpetki są cudowne, ja ostatnio pokochałam takie kolorowe (wcześniej tylko czerń i biel) i zawsze poprawiają mi humor, gdy mam je na nogach. Synek wie co dobre, też kocham chodzić boso w mięciutkich skarpetkach. A co do trendów to color blocking oraz dopamine dressing zawładnęły niesamowicie fashion week'ami, aż jestem w szoku, że tak szybko zapomniano o klasycznych krojach i kolorach! Trzymaj się i życzę dużo zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Przykro mi, że Twoje zdrowie podupadło:( Mam nadzieję, że już będzie tylko lepiej. Dużo Zdrowa życzę!!! Urocze skarpetki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że ze zdrowiem będzie tylko lepiej. Skarpetki super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Skarpetki są super! Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Praying for your fast recovery. And wow, me and my daughter will go crazy for their socks!

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę wszystkiego dobrego i zdrowia! To prawda, nie warto przejmować się błahostkami, to kompletna strata czasu. Życie jest piękne, kiedy czerpiemy z niego to, co dla nas wartościowe.

    Po dzisiejszym wpisie zapragnęłam wzbogacić swoją kolekcję o garnitur w intensywnym niebieskim odcieniu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi przykro, że miałaś takie kłopoty ze zdrowiem, mam nadzieję, że teraz już będzie tylko lepiej.
    Piękne te skarpetki, cudowne kolorki i wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję za odwiedziny- trzymaj sie cieplutko Alicjo

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę zdrówka! :)

    A skarpetki super, szczególnie w pandy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo zdrówka dla Ciebie ♥ Jak najbardziej lubię skarpetki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajne te skarpetki! Życzę Ci szybkiego powrotu do formy.Zdrowie jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Sorry to hear you have been sick, I am glad you are feeling better! Those are cute socks too! :)

    Hope that you are having a good week. Another stormy day here today sadly!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  37. I am sorry to hear your problem, and I really hope you get better soon, Alice!
    Thank you for the lovely socks and the fashion trend. In particular, the panda print on the socks! I totally agree with you about Low-rise:)

    akiko
    https://kimonosnack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oby teraz już wszystko się ułożyło, życzę dużo zdrówka i sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju kochana ale mam nadzieje ze już jest dobrze z Twoim zdrowiem. Urocze skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam serdecznie ♡
    Dużo, dużo zdrówka! To musiało być ciężkie przeżycie... sama miałam operację, więc wiem jak to jest gdy człowiek musi się po tym pozbierać. Teraz będzie już tylko lepiej! :) Śliczne skarpetki, sama mam od nich kilka par ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Super skarpetki, w domu ciągle w takich chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę dużo zdrowia i powrotu do pełni sił 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj tak, zdrowie jest najważniejsze. Bez niego ciężko. Mam nadzieję, że szybko dojdziesz do pełni sił i będziesz mogła cieszyć się życiem :) skarpetki są świetne! Uwielbiam takie kolorowe i pstrokateale preferuję stopki ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak, zdrowie jest najważniejsze. Życzę Ci Alicjo, szybkiego powrotu do pełni sił. Czerp radość z każdej chwili. W obliczu ostatnich wydarzeń, życie ,,tu i teraz" nabrało dla mnie szczególnego znaczenia.
    P.S. Skarpetki są przeurocze 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Urocze skarpetki! Życzę dużo zdrowia, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. ;(

    OdpowiedzUsuń
  46. Racja zdrowie jest najważniejsze, więc poczyniłam pewne kroki w życiu zawodowym aby go nie stracić. Mam nadzieję, zobaczyć Cię niebawem, włosami nie przejmuj się. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. BArdzo mi przykto że miałaś aż takie problemy , trzymam kciuki za Twój powrót do zdrowia pełnego!

    OdpowiedzUsuń