sobota, 10 grudnia 2016

Cold shoulder sweater


              Jednak u mnie przymroziło ;-) Zapowiadam jednak,że tej zimy zamierzam się poświęcać.Mam na myśli fakt, że wszystkie zdjęcia będziemy robić na zewnątrz gdyż nie lubię sztucznego światła. Dzisiejsza stylizacja to taki zwyklaczek ale zimą przeważa przecież prostota. Sweter z wycięciami na ramionach jest bardzo trendy tego sezonu-wybrałam jego grubszą wersję. Chciałam również zwrócić uwagę na buty. Tej zimy modne są masywne obcasy-aczkolwiek dostępność takich butów jest ciągle ograniczona.










                                                           Sweater- Miss Coquines
                                                           Pants, bag- Mango
                                                           Shoes- Zara
                                                           Pompom-H&M

53 komentarze:

  1. Dear Alice, your sweater with the cut outs is such a beautiful piece and I like it how you combined it!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  2. that sweater with bare shoulders is so cute! I really like its colour. Plus, pairing it with those skinny jeans was a great decision. Perfect boots too.

    You look phenomenal!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning outfit, love every single item! The sweater is so cool))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w burgundowym sweterku oraz butach! Od dawna czegoś takiego szukałam, więc być może się skuszę jeśli będę widziała je w którymś z wymienionych przez Ciebie sklepów :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację zdjęcia w domu nie wychodzą tak ładnie - a jednak nie zawsze da się wytrzymać u NAS zimą - zauważyłam, że nawet jak ja się jakoś trzymam, to ktoś, kto robi zdjęcia strasznie cierpi - ręce od razu odpadają z zimna :( . Przepięknie wyglądasz w tym kolorze i w ogóle nie widziałam jeszcze tych swetrów z tak ciepłego splotu - świetnie !!! Całość jak zwykle pokombinowałaś perfekcyjnie :) . Pozdrawiam zimno-ciepło ;) Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w Polsce zimą -robienie zdjęć może okazać się torturą...

      Usuń
  6. Uwielbiam swetry w takim fasonie. Zresztą nie tylko swetry. Ten Twój ma taki piękny kolorek. Po prostu rewelacja. Buciki masz fantastyczne! :) Cała stylizacja bardzo gustowna. Super!
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a great sweater! I loved the off the shoulder look over the summer and am so happy it's also possible to wear in winter =o)

    http://dreamofadventures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. PIEKNIE KOCHANA. Chętnie bym wskoczyła w taki zestaw, sweter ma piękny kolor i krój,który bardzo przypadł mi do gustu. Buty genialne. Całość świetna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. My current fashion obsession is cold shoulders too
    Great post and love it. Thoughtful content!!👨
    I am glad you enjoyed reading my recent gift guide posts and thank you for the comments!!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sweterek.Zazdroszcze butow są śliczne.Ja mam problem z butami więc lubię oglądać u innych.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty ,które mam na sobie ,są bardzo wygodne-polecam :-)

      Usuń
  11. Ten rodzaj podeszwy to ostatni hit. Sweterek ma fajny kolor. A futerkowy breloczek jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw - bardzo sexi. Buty naprawdę wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweter, bardzo mi się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. That cold shoulder swearter is so perfect! You look beautiful as always Alice.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I love sweater!

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. What a PERFECT look except you're making me cold. Hehe! I hate cold months. Love your flawless make up, Alice! You are such a stunner!
    Have a great weekend! 🙂
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale u Ciebie zimowo już :) ja jeszcze mam na blogu zapas wczesnojesiennych stylizacji, ale zimą na pewno też dokonam jakiś poświęceń ;)
    Śliczny sweter, pięknie wyglądasz :)
    Buziaki!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek jest boski, ładnie Ci jest w kolorze bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I like this!
    htpp://maximsashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że fajny cieplutki seterek, a dziury na ramionach dodają mu uroku chociaż ja nigdy nie rozumiałam po co komuś takie dziury w ciepłym swetrze - ja bym zmarzła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nie zawsze trendy idą w parze z rozsądkiem;-)Zawsze można ubrać pod spód koszulkę z długim rękawem.

      Usuń
  21. Lubię takie sweterki i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie Kochana wyglądasz:) bardzo podoba mi się Twój sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks like the cold shoulder is the in thing! Have a lovely weekend!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny sweter ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sweterek :). Nawet tą zimową porą można pokazać trochę ciałka ;).
    Bardzo podobają mi się takie buty. Czekam na przeceny :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Alez Ci pięknie w tym kolorze. Kolor szminki tez kapitalny. Ja bardzo lubię modę na te wszystkie swetry z wyciętymi ramionami czy chokerami są kobiece i urocze. Na wierzch zawsze można założyć plaszcz i bedzie cieplo. Jak zauwazyła Margot sweter ma swietny gruby splot.

    OdpowiedzUsuń
  27. You look super cute and comfy! I really love the sweater. xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Your sweater is very beautiful, I like this kind of sweater even in winter, is feminine and sensual. This color is absolutely your Alice!
    Kisses
    Cinzia

    www.callmeblondiebycinziasatta.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweterek wydaje się bardzo ciepły! Z chęcią bym go teraz nałożyła. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, to chyba jedna z najlepszych Twoich sesji na blogu. Bardzo podobasz mi się w takim nieco drapieżnym wydaniu:) Zarówno kolorystycznie jak i stylowo na wielki plus. I lokalizacja do zdjęć również super:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kolor swetra i ciekawy fason /miałam kiedyś z takimi wycięciami body/.
    Zdjęcia w domu nie wychodzą dobrze ale przy dużym mrozie też trudno coś zrobić.
    Trzeba jeszcze uważać, żeby się nie przeziębić. Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, zimą jest ciężko zaplanować sesje zdjęciową...

      Usuń
  32. Kochana ale fajne masz te buty !! Tu nie widziałam takich, a szkoda, świetny obcas, no i traper, wygoda, nie pojedziesz na śniegu :P Piękne kolory zimową już porą wprowadziłaś i super, bo cudnie wyglądasz w tej modnej bluzce, a raczej sweterku. Jak Ty zawsze umiejętnie łączysz kolory, podziwiam kochana !!! U mnie jeszcze nie ma zimy, a szkoda, bo tylko deszcz i zmienne temperatury, a to najgorsze. Miło by było na Święta widzieć trochę śniegu za oknem :)

    Ściskam cieplutko :**

    https://my-nonchalance.blogspot.com/2016/12/louis-vuitton.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Asiu :-) Życze Ci dużo śniegu na święta(pozatym śnieżne sesje zdjęciowe są takie piękne )

      Usuń
  33. Beautiful! I love this cold shoulder trend. And your boots are gorgeous :)
    The Fancy Cats | Giveaway Japan Candy Box

    OdpowiedzUsuń
  34. tez wolę zdjęcia z natura w tle :) fajny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Intrygujący sweterek, świetne buty no i cudny chabrowy pomponik ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozglądam się za swetrem z odsłoniętymi ramionami, bardzo ciekawy patent obecnego sezonu;) Podoba mi się≤ jak podkreśla kobiecą naturę, a kolor - cudowny na sezon jesień - zima! Całość super i "kućka" urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  37. hi dear, I illustrated this outfit, you can find it here.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/2016/12/inspired-bynadahnuta-salice.html

    OdpowiedzUsuń
  38. W takim sweterku to zima nie jest straszna :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń