piątek, 9 grudnia 2016

L'OREAL- Magic Retouch


            Chyba wiele osób zwróciło uwagę na reklamę w której powabna Eva Longoria w 3 sekundy tuszuje swoje odrosty magicznym sprayem. Od razu muszę zaznaczyć ,że produkt ten nabyłam wcześniej , zanim reklama pojawiła się  w mediach. Dziś zaserwuję Wam swoją, bardzo obiektywną opinię na temat Magic Retouch.


    Nigdy wcześniej nie sięgałam po podobny produkt. Tej zimy stwierdziłam ,że dam swoim włosom odpocząć od farbowania a gdy zobaczyłam na sklepowej półce to cudo niewiele się zastanawiałam. Jak wiecie farbuję włosy  na  jasny blond . Na etykiecie butelki Magic Retouch jest zdjęcie do jakiego odcienia włosów jest dany spray. Wybrałam najjaśniejszy jaki był. Nie należę do osób które otwierają wszystkie kosmetyki w sklepach, próbki tam nie było więc wypróbować tego w sklepie nie mogłam.


Nie robiłam w domu żadnych próbnych testów, gdyż Loreal zawsze uważałam za pewniaka. Postanowiłam zatuszować swoje odrosty przed wyjściem do restauracji. W pierwszej chwili wydawało mi się ,że odcień rozjaśnia moje włosy ale gdy przez pomyłkę spray powędrował mi na grzywkę i czoło przeżyłam mały szoczek. Wyglądałam bowiem jakbym umorusała się gliną czy czymś podobnym.Produkt nie wywołał u mnie żadnej alergii. Jednakże gdy dotknęłam włosy miałam uczucie jakbym miała kurz na nich. Jakie są moje wnioski z tego doświadczenia?Produkt na pewno nie jest dla osób o tak jasnym kolorze włosów jaki posiadam, jednakże przy ciemniejszych odcieniach odrosty faktycznie tuszuje.Poniżej przedstawiam Wam różnice między moim blondem a tym z Loreala. Produkt kosztował 10 euro czyli ok 40zł. Ja go na pewno już nie kupię.




54 komentarze:

  1. No faktycznie włosy spryskane wyglądją jak sztuczne... szczerze to nie wiem czy będe nim zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  2. mai provato questo prodotto,molto utile per i ritocchi veloci

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    Love it. Sounds super useful :D

    NEW REVIEW POST | Products For Dry Hair and Slightly Damage.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie takie cuda ja wolę farby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo Matko, a cóż to jest! Przecież to brudzi włosy. Chyba jednak bubel. Sama włosów nie farbuję, więc doświadczenia z takimi produktami nie mam, ale na oko widać, że coś tu jest nie tak.
    Jak na fakt, że produkt kosztował około 40 zł za tak małą pojemność i kiepski efekt - byłabym potężnie rozczarowana.
    Pozdrawiam. :) Miłego nadchodzącego weekendu życzę :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. I've seen this before and even pointed it out to my mum who is always dying her hair! I wonder how well it works!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ci sie nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks Alice for sharing I need this product. Nice solution! xx
    Coco and Jeans by Marisa x My Instagram x My Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę :) Szkoda, że to bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieszczególnie przepadam za tego typu produktami, a już w ogóle za tymi z Loreala - wyjątek to eyeliner, który dobrze służy mi od lat. Nie mam problemów z odrostem bo nie farbuję włosów, pomimo faktu że kilka siwych już niestety mam - ale cóż, takie geny :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlatego ja staram sie unikać takich "cudów niewidow", szkoda tych 40zl....:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post,photos are so pretty! :)
    hope you'll click on mine links <3!
    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/outfit-for-trips-nastydressdresslilytwi.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting product) Thanks for sharing )
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  14. I think this product is not for me too! Have a happy day!

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie odcień nietrafiony. Ja mam naturalny kolor włosów, więc na szczęście nie muszę sięgać po tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. My mom has been using that product but for brown hair and she loves it. I was going to try the blonde one for myself because of her positive reaction but now I'm not really sure :/ Thank you for your honest review. It's been really helpful :)
    Have a lovely weekend!

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ;)

    Eu tentaria esse produto!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy szkoda że kolor nie trafiony

    OdpowiedzUsuń
  19. I've never seen this product before but looks very useful!!!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful photos and a really helpful review. I have seen this product in the shops and wondered about it. It seems that it is not a good buy! Thanks for being so honest about your experience;
    Julia x
    http://www.thevelvetrunway.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że produkty tej marki także stawiałabym za pewniaki, a tu taka niemiła niespodzianka. Ja wprawdzie nie borykam się z odrostami gdyż najzwyczajniej w świecie mam naturalny kolor na całej długości, ale w razie czego będę wiedziała żeby znajomym odradzać ten konkretny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  22. oj nie... wygląda to bardzo słabo..

    OdpowiedzUsuń
  23. I've heard about it, my hair is dark so maybe I'll get different results!!! xo

    http://www.stylesensemoments.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oh vaya estuve a punto de comprarlo, pero mi pelo tambien es claro y brillante, asi que no lo comprare, gracias por informarnos de tu experiencia

    OdpowiedzUsuń
  25. This is just magical! haha... great post dear, thank you for sharing! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Reklamy nie widziałam - i dobrze, bo bym się może skusiła. Niedawno odkryłam taki trik - sama na to wpadłam hahaha - otóż można trochę wetrzeć bronzer w odrost na skroniach na przykład ( ja akurat mam ciemne włosy i niestety też więcej lat :( , więc tuszuję włosy siwe, bardziej niż tylko odrost ). Bronzer przyciemnia "TO" co chcemy zatuszować ;) . Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny i zdrowy pomysł, ja to chyba mąkę musiałabym na te swoje odrosty sypać ;-)

      Usuń
  27. interesting!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  28. O rany ale ciemny! Zastanawiałam się jak działa ten produkt ale ja mam włosy farbowane z refleksami więc ciężko będzie zatuszować taki odrost.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow this is a super good news for girls with coloured hair! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  30. rzeczywiście włosy wyglądają jak sztuczne. nie słyszałam o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  31. wow .
    quite interesting and informative .
    great product

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak to jest z wynazlakami, nie wszystkie są skuteczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks a lot :D

    sounds great :D

    NEW TIPS POST | Facial Skin Care: Benefits of Vitamin C.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O matko :< produkt troszkę odstraszający :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha xD taż bym już nie kupił.

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful blond color!
    It is so Christmas☆

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I'm sorry to read about your bad experience with this product. It must have been unpleasant feeling that you have dust on your hair, but well we never know until we try, right?

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fabulous review. Loved your detailed post. I'm sorry for your bad experience.

    OdpowiedzUsuń
  39. Byłam ciekawa jak ten produkt się sprawdza :) Kupiłam ten spray, ale jeszcze nie używałam (odcien brown). Próbuję wrócić do naturalnego koloru, a moje odrosty są jaśniejsze niż całość włosów. Do tej pory używałam takiego sprayu L'oreal z linii salonowej i jestem z niego bardzo zadowolona, ale wydaje mi się, że w przypadku ciemnych włosów ten spray lepiej się sprawdzi :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojjj jak dobrze, że pokazałaś ten produkt, bo pewnie sporo dziewczyn chciało tego spróbować.
    Ja niestety nie jestem tak odważna i wolę tradycyjnie albo zafarbować odrosty, albo ubieram czapkę :P :D

    Buziaki Alu :*

    https://my-nonchalance.blogspot.com/2016/12/louis-vuitton.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow amazing product! Love it! Thanks for sharing!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń