środa, 28 października 2020

Yasumi & Maui

 



 Każdy ma swoich ulubieńców kosmetycznych  W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić kosmetyki do pielęgnacji ciała ,które warte są szczególnego zainteresowania i należą do grona moich faworytów.

YASUMI- Nawilżający krem do ciała i biustu.



Od zawsze przywiązuję szczególną uwagę do kondycji mojej skóry. Jestem wyznawczynią zasady : lepiej zapobiegać niż leczyć.Nie czekałam nigdy aż moja skóra będzie zniszczona lub pomarszczona i dlatego zawsze dbałam o to by spowolnić etap starzenia -z pozytywnym skutkiem.

Krem Yasumi jest do pielęgnacji ciała i biustu.Ma składniki aktywne o właściwościach nawilżających  i zabezpieczających przed wysuszeniem.Dedykowany skórze suchej i odwodnionej.Ma przyjemny  i delikatny zapach i szybko się wchłania dlatego twierdzę ,że nadaje się do skóry normalnej również.Zawiera ekstrakt z alg Laminaria bogaty w witaminy z grupy B, witaminę E i C oraz sole mineralne.Witamina E wzmacnia ochronny płaszcz hydro-lipidowy  ,a gliceryna nawilża skórę.


YASUMI - Żel termoaktywny


  Jest to żel wyszczuplający do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do powstawania cellulitu.Guarana , wyciąg z alg Laminaria oraz skrzyp polny przyspieszają procesy metaboliczne, usuwają nadmiar wody i toksyn, poprawiają mikrokrążenie.

Żel jest koloru morskiego. Pojemniczek ma fajną pomkę. Produkt po nałożeniu daje efekt grzania skóry.Skóra jest po nim lekko zaczerwieniona ale efekt ten znika dość szybko .Jego działanie przypomina mi podobny produkt z Clarins -którego cena w porównaniu do żelu z Yasumi jest wysoka. Należy jedynie uważać po nałożeniu żelu na skórę aby solidnie umyć ręce bo efekt grzania będzie również na dłoniach.


MAUI MOISTURE HAIR - mgiełka do włosów


Posiadaczki blond włosów dobrze wiedzą jakie po rozjaśnianiu pojawiają się problemy. Największym z nich jest  rozczesywanie włosów po umyciu. Nabyłam niedawno mgiełkę do włosów z firmy Maui moisture która zawiera czysty olej kokosowy,sok z aloesu,olej z owocu guawy,masło z mango.Nie zawiera silikonów ani SLS.Jest to kosmetyk wegański. Ma ładny, kokosowy zapach ,który szybko się ulatnia ..Buteleczka posiada atomizer, który w bardzo precyzyjny sposób rozprowadza produkt. Nie potrzeba go wiele ( gdyż jest to jakby nie było produkt olejowy) aby włosy rozczesywały się bez problemu. 

A Wy jakich macie ulubieńców do pielęgnacji ciała i włosów?


33 komentarze:

  1. Kremu do biustu jeszcze nigdy nie miałam. Markę Yasumi uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Looks wonderful! Just in time for winter!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała wypróbować tę mgiełkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z tej marki. Bardzo ciekawe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic post! Kisses ...Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mgiełkę już kiedyś miałam ochotę kupić, zapomniałam o jej istnieniu i teraz mi przypomniałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe są te produkty, niegdy nie miałam tych marek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty marki Yasumi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam krótkie włosy i mgiełek nie używam, kremy mnie zainteresowały choć z tej firmy jeszcze niczego nie miałam, serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka Yasumi od pewnego czasu mnie zaciekawiła :) krem do biustu to coś czego nie mam w swojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tych produktów, ale o marce Maui do włosów słyszałam dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  12. I used to have blonde hair with curls, then it started darkening and falling out!

    new blog: www.fromarockyhillside.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam pozytywne opinie o tej marce, mgiełka do włosów bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam wcześniej tych produktów :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Marke Yasumi znam- chętnei korzystam z ich salonó SPA, kusi mnie ta mgiełka do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. I hear about this brand for the first time 

    OdpowiedzUsuń
  17. Żel termoaktywny mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o produkty Yasumi to coś jakby ich odpowiedniki z Eveline (krem do biustu i żel) są moimi ulubieńcami
    Chętnie wypróbuję tą mgiełke-uwielbiam kokos 😍
    W każdym wydaniu 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. This seems like a nice product! Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uważam, że lepiej zadbać o skórę zawczasu. Ciekawe kosmetyki, nic tej marki jeszcze nie używałam, chyba czas to zmienić:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubie te firme mialam pare produktow

    OdpowiedzUsuń
  22. O tej marce jeszcze nie słyszałam :) Mgiełka mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe te produkty! Z chęcią przetestowałabym je wszystkie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiła mnie ta marka :) Ja kocham wszelkie olejki, zdecydowanie! I do ciała, i do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio zajawiłam się na kosmetyki pielęgnacyjne z uzdrovisco. Mnie oczarowały. I również jestem zdania, że lepiej zapobiegać niż później leczyć...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Glad to know about this brand!
    I like everything with coconut products!
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawi mnie ta mgiełka, lubię kosmetyki z dodatkiem kokosa :)

    OdpowiedzUsuń