piątek, 18 września 2015

On the way to shopping


        Lubię różne rodzaje torebek jak i ich wielkość. Na zakupy jednak wybieram te największe gdyż wszystkie drobnostki można tam wrzucić. Dziś prezentuję jedną z nich ,bezwtsydnie błyszczącą i na dodatek ciemno-niebieską. Aby wariacji nie było dość, ubrałam zielony żakiecik. Reszta jednak bardzo stonowana aby nie zaślepiać  barwami ludzi na ulicy;-) Od jakiegoś czasu polowałam na spódnico spodnie-ale w większości sklepów były stanowczo na mnie za długie. W końcu wypatrzyłam jedne takie porcięta które gust mój zadowoliły i właśnie mnie w nich oglądacie :-)














                    Jacket - Pimkie
                    Pants  - Zara
                    Top     - Etam
                    Heels  - Mango
                    Bag    -  Guess
                    Necklace- Galeries Lafayette

51 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zbzikowałam na punkcie torebek :) Jak tylko zobaczę jakąś fajną w sklepie albo w internecie to się zachwycam :) Teraz poluję na jakąś różową, ponieważ brakuję mi w mojej kolekcji jakiejś kolorowej torby...

    Twoja zdecydowanie mi się podoba :) Świetnie pasuje do pierścionka i koloru paznokci.... A jej wielkość jest wprost idealna na shopping :)

    I tak siedzę i zachwycam się tą błyszczącą pięknością... Ach :))

    Kochana życzę Ci miłego dnia pełnego słońca :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Asiu, miłego weekendu Ci życzę :-)

      Usuń
  2. yes! I love seeing you in green :)

    Have fun shopping! :D

    Pam to/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ¡Me encanta todo, estás estupenda!!!!
    Que pases un buen fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie :)

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi się stylizacje w stonowanych barwach, jednak dobrane do nich coś kolorowego, jakiś fajny akcent. Twoja tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, ale torebka, chociaż fajna, to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się całość :-) A te spódnico-spodnie świetne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zestawienie. Ostanio czesto ciagnie Cie do zielieni, Alcjo. To dobrze, bo ladnie Ci w tym kolorze!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Zestaw bardzo mi sie podoba a tobie cudownie w takich kolorach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te szpilki są genialne, zachorowałam na nie! :D Wyglądasz jak zwykle idealnie co do każdego małego detalu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing, i love the green Blazer :)

    Happy Weekend <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba genialna i to w ukochanym kolorze głębokiego niebiekiego, wprost cuuudowna <3
    juz się w niej zakochałam ..hihi przez Ciebie, oczywiście będę jej szukac, bo szalenie wpadła mi w oko :)
    Spodnie genialne, lubię ogladac takie nowosco modowe, pięknie Ci w nich, fajną długość znalazłas, bo
    faktycznie też widuję raczej dłuzsze i nieco szersze, te są świetne, rzekłabym idealne !!!
    Te Twoje buty achhhh wykończysz mnie :D piękne szpile, tak zgrabnie nogi w nich wyglądają <3
    Piękna kolorystyka całego zestawu, niby klasycznie, a jednak trochę z pazurem, mi się bardzo podobasz :)
    Cudne włosy, wisior i pierscionek śliczny <3 Zawsze wspaniale dbasz o każdy szczegół <3

    Miłego weekendu kochana <3
    Buziaczki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za te komplementy :-) Buziaczki :-*

      Usuń
  13. Aluśka żakiet jest wspaniały! I buty i torba!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten typ szpilek! Wyglądają obłędnie;)
    Jeśli masz czas, poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie Ci chyba w każdym kolorze.. ostatnio kobalt, teraz zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja, pasują do Ciebie żywe kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this combination, so classy !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor żakietu :) Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio nie mogę chodzić po sklepach bo mi się wszystko podoba :) a to może się źle skończyć :)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny look :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny strój, pięknie ci w tym kolorze.;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torba przykuwa uwagę i jest idealnie duża jak na zakupy.
    Zieleń z niebieskim całkiem dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka od razu rzuca się w oczy - jest świetna!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. I love the colour of your jacket! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  25. buciki mi się podobaja
    zastanawiam się, czy w takim fasonie byłoby mi wygodnie:)?

    OdpowiedzUsuń
  26. Alice, torba cudo !!! mam identyczną i czeka jeszcze na swoją odsłonę w jesiennym moim zestawie, bo u mnie wciąż upały :-) Switnie wyglądasz w tym zestawie. Pozdrawiam Cię serdecznie
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,kontynuacji słoneczka życzę :-)

      Usuń
  27. Metaliczna torba jest świetna tak samo jak żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się kolor tego żakietu-super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gorgeous necklace hun! I didn't notice the color until you zoomed in and I see the pretty shade of green! Great pop of color!!

    TIFFANYXOXO.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny zestaw:) Też w tym sezonie spodobały mi się szerokie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obecnie takie torebki są bardzo na czasie. Świetna stylizacja, dobrze dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kapitalny look. Bardzo bardzo mi się podoba. Jest szalenie inspirująco, niebanalnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne te spodenki, pięknie eksponują Twoje łydki. Fajne w nich jest to, że na jednym ze zdjęć wyglądają na 100% spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się a ja lubię ludzi wprowadzać w błąd ;-)

      Usuń
  34. Alicja, wyglądasz rewelacyjnie!!! Podoba mi się, jak bawisz się kolorami!!! No i te porcięta!!! Fajne są :D!!!

    OdpowiedzUsuń